Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podziemny krąg | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Podziemny krąg

Zleceniodawca: Ziggy (M7, 3)

Krok 1: Spotkaj się z Ziggym wieczorem przed karczmą, między 21, a 2 w nocy

Do zadania możesz przystąpić tylko po wcześniejszym wykonaniu zadania Jeden na jednego: Flotsam - Podziemny krąg | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Do zadania możesz przystąpić tylko po wcześniejszym wykonaniu zadania Jeden na jednego: Flotsam. Ziggy, jeden z wystawiających ludzi do walk promotor, będzie pojawiał się tuż przed karczmą w godzinach 21, a 2 w nocy. Najlepszym sposobem jest wejście w tryb medytacji i wybranie odpoczynku do godziny co najmniej 21. Podejdź do mężczyzny i zgódź się na jego propozycję.

Krok 2: Podążaj za Zyggim

Biegnij za swoim promotorem - objaśni Ci on wszystko w drodze - Podziemny krąg | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Biegnij za swoim promotorem - objaśni Ci on wszystko w drodze. Dowiesz się, że to Loredo organizuje podziemne walki. Po dotarciu do bramy rezydencji Loredo (M7, 4) będziesz musiał pozostawić swoją broń przed wejściem. Po wejściu na teren rezydencji biegnij dalej za Ziggym. W końcu dotrzesz do miejsca, w którym organizowane są walki.

Krok 3: Pokonaj kolejnych przeciwników

Sama walka, podobnie jak w przypadku zadania Jeden na jednego, opiera się na Quick Time Event, czyli wciskaniu odpowiednich klawiszy wyświetlanych na ekranie - Podziemny krąg | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Sama walka, podobnie jak w przypadku zadania Jeden na jednego, opiera się na Quick Time Event, czyli wciskaniu odpowiednich klawiszy wyświetlanych na ekranie. Twoimi przeciwnikami są kolejno: Suchy, Mitko oraz Sieciech. Po każdej walce możesz zrezygnować. Tym razem stajesz przeciwko bardziej wymagającym oponentom, każdy ich cios zabiera Ci sporo życia, więc staraj się poprawnie wciskać klawisze.

Po pokonaniu ostatniego z wymienionej trójki zawoła Cię sam Loredo - Podziemny krąg | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po pokonaniu ostatniego z wymienionej trójki zawoła Cię sam Loredo. Spróbuje przekonać Cię (a w zasadzie to nakaże) byś przegrał ostatni pojedynek. Zaoferuje Ci spora sumę pieniędzy z zakładów, gdyż stawka na Twojego przeciwnika jest ogromna. Sam zaś możesz wytargować układ 50/50.

Uwaga! Loredo kłamie i jeśli postanowisz się podłożyć, nie dostaniesz nic, dodatkowo zostaniesz nawet wyrzucony z rezydencji. Jeśli zaś postanowisz nie słuchać rozkazów i wygrasz, po zakończeniu zadania natrafisz na dwójkę wynajętych przez Loredo zbirów tuż obok przejścia do dzielnicy kupieckiej.

Krok 4: Pokonaj Zdenka

Ostatnia walka jest zdecydowanie najtrudniejsza - Zdenek się nie patyczkuje, jeden zły Twój ruch i możesz zostać powalony niemal natychmiast - Podziemny krąg | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Ostatnia walka jest zdecydowanie najtrudniejsza - Zdenek się nie patyczkuje, jeden zły Twój ruch i możesz zostać powalony niemal natychmiast.

  • Po zakończeniu walki, jeśli postanowisz przegrać spotkasz Jaskra, który wyżali Ci się, iż postawił na Ciebie oreny.
  • Jeśli zaś wygrasz, odbierzesz nagrodę zarówno od Loredo jak i od Ziggy'ego. Nie zapomnij zabrać swoich rzeczy ze skrzyni przy bramie do rezydencji!