Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rzeka tajemnic | Zadania cykliczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Rzeka tajemnic

Akt 1

Zleceniodawca: Zwłoki kapitana Sille'a (M8, 13)

Krok 1: Przeszukaj wrak statku

Tuż obok legowiska kejrana znajdziesz wrak statku (nie sposób go nie zauważyć) (M8, 13) - Rzeka tajemnic | Zadania cykliczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Tuż obok legowiska kejrana znajdziesz wrak statku (nie sposób go nie zauważyć) (M8, 13). Znajdziesz tam zwłoki, a przy nich klucz kapitana Sille'a.

Kluczem otworzysz skrzynię, która zaś znajduje się po przeciwnej stronie wraku - Rzeka tajemnic | Zadania cykliczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Kluczem otworzysz skrzynię, która zaś znajduje się po przeciwnej stronie wraku. Wewnątrz skrzyni znajdziesz dziennik kapitański oraz raport kapitana.

Krok 2: Przeczytaj dziennik kapitański oraz raport kapitana

Po odczytaniu zapisek domyślisz się, że kapitan próbował wysłać raport, lecz z nieznanych przyczyn nie podołał. Jako, że Geralt to dobry samarytanin, postanowisz odszukać Królewską Pocztę i wysłać raport.

Krok 3: Znajdź skrzynię na listy

Skrzynkę na listy znajdziesz w dwóch miejscach:

  • U Ludwiga Marse'a. Decyzja opisana w sekcji Krok 4, Wariant A.
  • Wewnątrz rezydencji Loredo. Decyzja opisana w sekcji Krok 4, Wariant B.

W przypadku tego drugiego możesz udać się tam od razu, jeśli chodzi o rezydencję Loredo, to sprawa jest nieco bardziej skomplikowana.

Krok 4, Wariant A: Wrzuć raport do skrzynki Poczty Królewskiej u Ludwiga Marse'a

Ta opcja jest zdecydowanie łatwiejsza - Rzeka tajemnic | Zadania cykliczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Ta opcja jest zdecydowanie łatwiejsza. Udaj się do posiadłości Ludwiga Marse'a (M7, 15), zauważysz na jego biurku skrzynkę pocztową. Możesz teraz wrzucić raport kapitana, a także spróbować wyciągnąć aktualnie znajdujące się wewnątrz listy. Niestety Ludwig zareaguje - spróbuj go przekonać wymuszaniem znakiem Axii.

Uwaga! Musisz ukończyć ten etap zadania przed opowiedzeniem się po którejś ze stron konfliktu, czyli zadaniach Na rozstajach: Scoia'tael / Vernon Roche.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie