Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Róża pamięci

Zleceniodawca: Automatycznie po rozmowie z Ciaranem na więziennej barce w zadaniu Zabójcy królów.

Do zadania możesz podejść na dwa sposoby:

  • Udać się na poszukiwanie róży samemu. Decyzja opisana w sekcji Krok 1, Wariant A.
  • Zabrać Triss ze sobą. Decyzja opisana w sekcji Krok 1, Wariant B.

Uwaga! Jeśli wybierzesz się wraz z Triss będziesz miał szansę odbyć z nią stosunek. Nim wyruszysz możesz zmienić zdanie.

Krok 1, Wariant A: Znajdź samodzielnie różę pamięci lub porozmawiaj z mieszkańcami Bindugi

Jeśli nie masz pomysłu, gdzie szukać róży, powinieneś udać się do Bindugi i popytać miejscową ludność - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli nie masz pomysłu, gdzie szukać róży, powinieneś udać się do Bindugi i popytać miejscową ludność. Przede wszystkim, warto odwiedzić Cedrika (M7, 7) - dopiero, gdy go poczęstujesz wódką podzieli się z Tobą posiadanymi informacjami. Wskaże Ci stare elfickie ruiny - niegdyś miejsce kochanków.

Krok 2: Znajdź różę pamięci

Udaj się przez las na południe krainy, do starych ruin elfickich (M8, 18), po drodze uważaj na nekkery, endriagi oraz porozstawiane pułapki - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Udaj się przez las na południe krainy, do starych ruin elfickich (M8, 18), po drodze uważaj na nekkery, endriagi oraz porozstawiane pułapki. Tuż przy wodospadzie znajdziesz ścieżkę - idąc wzdłuż niej i wspinając się coraz wyżej, w końcu dotrzesz do ogrodu. Zerwij różę pamięci tuż spod pomnika.

Krok 3: Oddaj różę Triss

Możesz powrócić do Triss, by wręczyć jej kwiat - znajdziesz ją w karczmie (M7, 3) - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Możesz powrócić do Triss, by wręczyć jej kwiat - znajdziesz ją w karczmie (M7, 3). Czarodziejka potrzebuje jednak kilku dni na przygotowanie zaklęcia, Ty w tym czasie będziesz mógł spotkać się z Iorwethem. Towarzyszka spróbuje zachęcić Cię, byś rzucił wszystko - w zależności od tego, czy się zgodzisz czy też nie, będziesz mógł porozmawiać z Roche'em.

Krok 4: Porozmawiaj z Vernonem Roche'em

Jeśli zgodzisz się rzucić wszystko, będziesz mógł porozmawiać z Rocheem - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli zgodzisz się rzucić wszystko, będziesz mógł porozmawiać z Roche'em. Jeśli pierwszeństwem dla Ciebie będzie oczyszczenie swojego imienia, zadanie dobiegnie końca i od razu będziesz mógł porozmawiać z Zoltanem. Roche'a znajdziesz w siedzibie oddziałów specjalnych (M7, 29). Chęć ucieczki z Triss nie ma żadnych konsekwencji w przyszłości.

Nagroda: 500 XP

Krok 1, Wariant B: Wspólnie z Triss odszukaj różę pamięci

Jeśli zgodzisz się na wspólną z Triss wyprawę po różę, Twoja towarzyszka pokieruje Cię pod wodospad (M8, 8) - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli zgodzisz się na wspólną z Triss wyprawę po różę, Twoja towarzyszka pokieruje Cię pod wodospad (M8, 8).

Krok 2: Idź w górę, do ruin

Po lewej stronie znajdziesz ścieżkę, która zaprowadzi Cię do starych elfickich ruin.

Krok 3: Zerwij kwiat Róży Pamięci

Gdy dotrzesz na sam szczyt zauważysz pod pomnikiem mnóstwo róż - zerwij jedną różę pamięci, po czym oddaj ją Triss - którąkolwiek opcję dialogową wybierzesz, czarodziejka i tak otrzyma różę.

Krok 4: Pokonaj bandytów

Chwilę później zostaniecie zaatakowani przez trzech bandytów - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Chwilę później zostaniecie zaatakowani przez trzech bandytów. Nie są specjalnie wyposażeni, dodatkowo Triss wspomoże Cię w walce, powinieneś się z nimi rozprawić błyskawicznie. Jeden z bandytów będzie chciał skrzywdzić Triss, Geralt ją jednak uratuje, mimo to oboje wpadną do podziemi, do elfickiej łaźni.

Krok 5: Znajdź wyjście z łaźni. Porozmawiaj z Triss

Musisz znaleźć wyjście z łaźni - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Musisz znaleźć wyjście z łaźni. Możesz tego dokonać na dwa sposoby:

  1. Porozmawiasz z Triss, a następnie użyjesz znaku Aard na ścianie o wątpliwej budowie po lewej stronie - utworzysz wyjście.
  2. Podczas rozmowy z Triss zasugerujesz, by ta wzięła kąpiel. Uruchomi się przerywnik filmowy, na którym Geralt i Triss będą uprawiali seks podczas kąpieli.

Po wyjściu na zewnątrz zostaniecie zaatakowani przez Scoia'tael. Przejdź do sekcji Krok 6.

Uwaga! W skrzyni w łaźni znajdziesz Dziki Gon - po odczytaniu zapisków będziesz mógł porozmawiać z Jaskrem na jej temat.

W przypadku tego wyboru czas minie tak szybko, że w końcu przybędzie do Was Vernon Roche i pomoże Wam się wydostać - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

W przypadku tego wyboru czas minie tak szybko, że w końcu przybędzie do Was Vernon Roche i pomoże Wam się wydostać. Odbędziesz jeszcze rozmowę ze swoją towarzyszką.

Krok 6: Porozmawiaj z Vernonem Roche'em

Jeśli zgodzisz się rzucić wszystko, będziesz mógł porozmawiać z Rocheem - Róża pamięci | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli zgodzisz się rzucić wszystko, będziesz mógł porozmawiać z Roche'em. Jeśli pierwszeństwem dla ciebie będzie oczyszczenie swojego imienia, zadanie dobiegnie końca i od razu będziesz mógł porozmawiać z Zoltanem. W zależności od tego, czy odbyłeś z Triss stosunek w łaźni czy też nie, Roche'a znajdziesz, albo właśnie w łaźni albo w siedzibie oddziałów specjalnych (M7, 29). Chęć ucieczki z Triss nie ma żadnych konsekwencji w przyszłości.

Nagroda: 500 XP