Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zabójcy królów (kroki 1 - 6) | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Zabójcy królów

Zleceniodawca: Automatycznie po zakończeniu zadania Twarde lądowanie.

Krok 1: Poszukaj śladów królobójcy we Flotsam

Po ucieczce przed oddziałami Iorwetha dostrzeżesz w jego towarzystwie zabójcę królów. Musisz rozejrzeć się po mieście i odszukać więcej wskazówek dotyczących mordercy.

Aby kontynuować musisz wykonać następujące zadania: Niemoralna propozycja, Kejran oraz Kejran: Kwestia ceny (zadania Balista oraz Kejran: cieniokost są opcjonalne)

Krok 2: Udaj się na barkę więzienną. Podążaj za Triss

Po ukończeniu powyższych zadań, nieopodal bramy do rezydencji Loredo, spotkasz Triss - Zabójcy królów (kroki 1 - 6) | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po ukończeniu powyższych zadań, nieopodal bramy do rezydencji Loredo, spotkasz Triss. Przekażesz jej, że na więziennej barce znajduje się Scioa'tael - Triss doda, iż jest to prawa ręka Iorwetha - Ciaran. Udaj się za swoją towarzyszką na barkę (M7, 28), tuż przed wejściem napotkasz dwóch strażników.

Uwaga! Jeśli w zadaniu Niemoralna propozycja przystałeś na propozycję złożoną przez Loredo, strażnicy przepuszczą Cię bez żadnych problemów.

W przeciwnym wypadku musisz użyć zastraszania. Wejdź pod pokład i udaj się na sam koniec. Znajdziesz tam konającego Ciarana.

Krok 3: Uspokój rannego Znakiem Axii

W celu uspokojenia elfa musisz wraz z Triss użyć znaku Aard - ogranicza się to tylko do szybkiego wciskania lewego przycisku myszy - Zabójcy królów (kroki 1 - 6) | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

W celu uspokojenia elfa musisz wraz z Triss użyć znaku Aard - ogranicza się to tylko do szybkiego wciskania lewego przycisku myszy. Jeśli nie podołasz, będziesz musiał ponowić próbę. Dowiesz się, że królobójca - Letho, wykorzystał Scoia'tael od początku i zamierza zabić Iorwetha. Aby poznać dokładniejsze plany wiewiórek musisz użyć jednej z opcji: zastraszanie, wymuszanie znakiem Axii bądź perswazja. Po rozmowie z Ciaranem powróci Ci pamięć. Chwilę później dowiesz się od Triss, iż jest pewien kwiat - Róża pamięci, który wspomoże proces przywracania wspomnień. Musisz ponadto zadecydować czy chcesz wybrać się razem z Triss czy też nie (szczegółowy opis w konkretnym zadaniu).

Zostaje odblokowane zadanie: Powracające wspomnienia.

Aby kontynuować musisz wykonać zadanie Róża pamięci.

Krok 4: Porozmawiaj z Zoltanem o Scoia'tael

Zolatana znajdziesz w karczmie (M7, 3) siedzącego przy stole wraz z pozostałymi przyjaciółmi - Zabójcy królów (kroki 1 - 6) | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Zolatana znajdziesz w karczmie (M7, 3) siedzącego przy stole wraz z pozostałymi przyjaciółmi. Powiedz, że musisz spotkać się z Iorwethem - z rozmowy z Loredo możesz sobie przypomnieć, że krasnolud ma swoje kontakty z wiewiórkami. Twój przyjaciel zgodzi się zaprowadzić cię na miejsce spotkań.

Krok 5: Idź na miejsce spotkania z Iorwethem. Podążaj za Zoltanem

Opuść karczmę i podążaj za Zoltanem do lasu, po niedługiej wędrówce dotrzesz na miejsce spotkania z wiewiórkami (M8, 19) - Zabójcy królów (kroki 1 - 6) | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Opuść karczmę i podążaj za Zoltanem do lasu, po niedługiej wędrówce dotrzesz na miejsce spotkania z wiewiórkami (M8, 19). Geralt wyczuje ich obecność i nakaże Zoltanowi wykrzyczeć hasło - po chwili pojawią się ludzie Iorwetha. Dostaniesz zgodę na spotkanie, lecz w jeszcze innym miejscu - ponownie musisz biec za Zoltanem do miejsca spotkania z Iorwethem (M8, 20).

Krok 6: Zabij krabopająka

Po dotarciu na miejsce zostaniesz wprowadzony w częściową pułapkę - musisz zabić krabopająka - Zabójcy królów (kroki 1 - 6) | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce zostaniesz wprowadzony w częściową pułapkę - musisz zabić krabopająka. Walka nie powinna sprawić Ci kłopotów zważywszy na fakt obecnego przy Tobie Zoltana. Twój kompan skutecznie będzie ściągał potwora na siebie. Jednak nie zapominaj o wykorzystywaniu znaku Yrden, żeby dodatkowo ułatwić sobie zadanie. Uważaj również na truciznę, którą pluje stwór.

Uwaga! Krabopająk, a dokładnie jego oczy, jest związany z zadaniem Serce Melitele.

Po pozbyciu się potwora pojawi się Iorweth wraz z wieloma łucznikami, którzy będą celowali prosto w Ciebie - Zabójcy królów (kroki 1 - 6) | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po pozbyciu się potwora pojawi się Iorweth wraz z wieloma łucznikami, którzy będą celowali prosto w Ciebie. Staraj się nie wytrącić elfa z równowagi, gdyż skończy się to dla ciebie tragicznie. Powiedz mu czego dowiedziałeś się od Ciarana - iż Letho planuje go zabić. Niezbyt dowierzający elf jednak zgodzi się sprawdzić czy mówisz prawdę.

Uwaga! Jeśli poprowadzisz rozmowę zbyt ostro zostaniesz zastrzelony.