Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Posłaniec | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Posłaniec

Zleceniodawca: Kimbolt podczas zadania Lilie i żmije - Posłaniec | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Zleceniodawca: Kimbolt podczas zadania Lilie i żmije

Krok 1: Spotkaj się z Aldrichem

Aldricha znajdziesz na środku [#1] - Posłaniec | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Aldricha znajdziesz na środku [#1]. Zapytany o lokalizację Lasza odpowie, byś udał się za nim - daleko nie zajdziecie [#2]. Kiedy ponownie rozmówisz się z mężczyzną, nadejdzie posłaniec z listem.

Krok 2: Odbierz korespondencję posłańcowi Maravela

Nie musisz wysilać się ze śledzeniem tej trójki - tak czy owak zostaniesz dostrzeżony i nie obejdzie się bez walki [#3] - Posłaniec | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Nie musisz wysilać się ze śledzeniem tej trójki - tak czy owak zostaniesz dostrzeżony i nie obejdzie się bez walki [#3]. Ci pierwsi dwaj przeciwnicy nie powinni stanowić żadnego kłopotu. Kiedy natomiast przejdziesz przez bramę, natrafisz na nieco większa gromadę nilfgardzkich żołnierzy [#4]. Uważaj na kuszników - postaraj się atakować w miarę po równo każdego tak, aby żaden z przeciwników nie zdążył wyciągnąć broni dystansowej.

Po uporaniu się ze strażą udaj się na ostateczne spotkanie z posłańcem [#5] - Posłaniec | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po uporaniu się ze strażą udaj się na ostateczne spotkanie z posłańcem [#5]. Walka z nim do trudnych nie należy, jednak wymaga odpowiedniej techniki. Mag teleportuje się w inne miejsce w momencie gdy się do niego zbliżysz. Jego ataki zaś ograniczają się do ognistych pocisków, które możesz łatwo zauważyć, gdyż na podłożu wyświetla się marker, w które miejsce uderzy. Posłaniec teleportuje się w cztery miejsca zawsze w tej samej kolejności. Twoim zadaniem jest ustawienie znaku Yrden, w jednym z tych miejsc, a następnie zmuszenie go do teleportowania się tam (poprzez podbieganie do niego i wymuszanie kolejnych teleportacji). Kiedy Hieronim Lasz wpadnie w pułapkę, będziesz w stanie zadać mu cios i w ten sposób go zabijesz.

Na koniec przeszukaj zwłoki martwego posłańca - znajdziesz przy nim Korespondencję Hrabiego Maravela. Zadanie dobiega końca.

Nagroda: 250 XP