Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Świadek koronny

Zleceniodawca: Automatycznie podczas zadania Lilie i żmije - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Zleceniodawca: Automatycznie podczas zadania Lilie i żmije

Krok 1: Doprowadź Brygide na miejsce spotkania

Biegnij za kobietą przechodząc przez obóz zakonu płonącej róży, aż w końcu dotrzesz do lasu - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Biegnij za kobietą przechodząc przez obóz zakonu płonącej róży, aż w końcu dotrzesz do lasu. Dowiesz się, że Brygida ma umówione spotkanie nad rzeką z przemytnikiem. W lesie natkniesz się na kilka niebezpieczeństw, pamiętaj więc, by mieć cały czas przygotowany miecz w pogotowiu. Ponadto musisz pamiętać o obserwowaniu Brygidy by nie dać jej zginąć. Już po przejściu kilkudziesięciu kroków natkniesz się na pierwszą grupkę Bandytów [#1]. Uważaj na dwóch łuczników, którzy stoją na niewielkim wzniesieniu po prawej.

Jeśli postanowisz zbadać niewielką przestrzeń po prawej [#2] natkniesz się tam na kilka endriag, jednakże znajdziesz tam również dość ciekawy schemat: zbroja z Tir na Lia [#3] - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli postanowisz zbadać niewielką przestrzeń po prawej [#2] natkniesz się tam na kilka endriag, jednakże znajdziesz tam również dość ciekawy schemat: zbroja z Tir na Lia [#3]. Po dotarciu do skrzyżowania możesz wybrać drogę:

  • Przez jaskinię [#4]. Decyzja opisana w sekcji Droga przez jaskinię;
  • Dalej przez las. Decyzja opisana w sekcji Dalej przez las.

Uwaga! Warto wybrać się przez jaskinię, gdyż - pomijając kilka stworów - znajdziesz tam dobry miecz.

Droga przez jaskinię

1 - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
Już nieopodal samego wejścia do jaskini zostaniesz przywitany przez kilka nekkerów [#5] - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Już nieopodal samego wejścia do jaskini zostaniesz przywitany przez kilka nekkerów [#5]. W niewielkiej odnodze [#6] nie znajdziesz zbytnio kosztownych skarbów, poza dodatkową grupką nekkerów. Na skrzyżowaniu możesz skręcić od razu w stronę wyjścia [#8], czyli w prawo, gdzie jeszcze będziesz musiał zlikwidować kilka nekkerów [#7] lub w lewo. Gdy skończysz eksterminację nekkerów [#9] przeszukaj dobrze cała przestrzeń - znajdziesz nieopodal bardzo dobre miecze: Tancerkę [#10] oraz Deithwen [#11].

Po wyjściu z jaskini [#12] natrafisz na kilka endriag [#13]. Niestety nie unikniesz spotkania z bandytami [#14].

Dalej przez las

Jeśli postanowisz nie iść przez jaskinię, czeka Cię od razu pojedynek z większą grupą bandytów [#14] - po opuszczeniu jaskini tak czy owak musiałbyś stawić im czoła - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli postanowisz nie iść przez jaskinię, czeka Cię od razu pojedynek z większą grupą bandytów [#14] - po opuszczeniu jaskini tak czy owak musiałbyś stawić im czoła. Pamiętaj o ochronie Brygidy, gdyż przy takiej liczbie przeciwników z pewnością ktoś ją zaatakuje.

Krok 2: Zabij napastników

W końcu dotrzesz nad rzekę [#15], gdzie zastaniesz martwego przemytnika - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

W końcu dotrzesz nad rzekę [#15], gdzie zastaniesz martwego przemytnika. Po chwila zaś aktywuje się przerywnik filmowy, po którym zostaniesz zaatakowany. Postaraj się w pierwszej kolejności zająć czarodziejem, który najbardziej będzie utrudniał Ci walkę z pozostałymi oponentami. Jak zwykle - staraj się nie zapomnieć o Brygidzie, która z całą pewnością nie zostanie pominięta w tej potyczce. Po zakończonej walce możesz wypytać kobietę o wszystko - skup się przede wszystkim na tym, co się stało z karawaną, a także na Maravelu i Kimbolcie. Dodatkowo otrzymasz od niej rozkaz od dowódcy napastników, którzy napadli na powóz.

Możesz powrócić do Loc Muinne bądź pozostać na leśnej ścieżce. Jeśli przeczesałeś cały teren wcześniej, nie masz po co tutaj zostawać.

Nagroda: 250 XP