Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeciw niebieskim pasom | Akt 2 - Roche - zadania poboczne w Wiedźmin 2 poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Przeciw niebieskim pasom

Zleceniodawca: Sheridan (M23, y)

Krok 1: Pokonaj w walce na pięści Małego Miko

Na obrzeżach obozu Kaedwen znajdziesz obozowisko niebieskich pasów (M25, 15), gdzie tuż przy namiotach trwają zacięte walki pięściarzy - Przeciw niebieskim pasom | Akt 2 - Roche - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Na obrzeżach obozu Kaedwen znajdziesz obozowisko niebieskich pasów (M25, 15), gdzie tuż przy namiotach trwają zacięte walki pięściarzy. Jeśli postanowisz porozmawiać z kimkolwiek, odezwie się do Ciebie Sheridan. Podobnie jak we Flotsam, będziesz mógł przystąpić do niewielkiego turnieju. Pokonując kolejnych przeciwników stawisz czoła lepszym. Na początek musisz sprostać Małemu Miko. Walka na pięści to po prostu Quick Time Event (QTE) - musisz wciskać odpowiednie klawisze, które będą wyświetlały się na ekranie. Tym razem jednak walki nie będą odbywały się na pieniądze.

Krok 2: Pokonaj w walce na pięści Silasa

Kolejnym przeciwnikiem będzie Silas - Przeciw niebieskim pasom | Akt 2 - Roche - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Kolejnym przeciwnikiem będzie Silas. Na tym etapie również nie powinieneś mieć żadnych problemów z pokonaniem przeciwnika.

Krok 3: Pokonaj w walce na pięści Vernona Roche'a

Po pokonaniu drugiego przeciwnika niespodziewanie pojawi się Roche. Jeśli tylko nie popełnisz błędu, nie powinieneś oberwać, tym samym nie przegrasz. W nagrodę otrzymasz wzmocnienie ze stalowej płyty.

Po wygraniu trzeciej walki przybędzie Burton. Wyzwie Cię on na pojedynek, Twoja decyzja ma konsekwencje w przyszłości:

  • Jeśli przegrasz - mężczyzna odejdzie w pełni zadowolony. Brak konsekwencji w przyszłości.
  • Jeśli wygrasz bądź nie zechcesz walczyć, w konsekwencji spotkasz rycerza w trzecim akcie, w zadaniu Rachunki do wyrównania.