STALKER Shadow of Chernobyl: Świadomość-Z (1) Zakończenia
Aktualizacja:
ZAKOŃCZENIE 6 - Stanie się częścią projektu "Świadomość-Z".
Wymagania: Po wysłuchaniu całej rozmowy będziesz musiał wybrać pierwszą opcję dialogową, a mianowicie "Chcę dołączyć do projektu Świadomość-Z".
Dodatkowe uwagi: ...nie są one właściwie wymagane, gdyż od razu przystąpisz do obejrzenia filmiku końcowego. Radziłbym więc przed zniszczeniem ostatniego generatora zapisać sobie stan gry, tak aby móc od razu przystąpić do siódmego zakończenia.
ZAKOŃCZENIE 7 (NAJLEPSZE) - Odmowa współpracy z "Świadomością-Z".
Wymagania: Po wysłuchaniu całej rozmowy będziesz musiał wybrać drugą opcję dialogową, a mianowicie "Nie zamierzam pomagać w tym oszustwie".
Dodatkowe uwagi: Wybranie tej opcji dialogowej umożliwi ci obejrzenie najlepszego zakończenia gry. Zanim jednak do tego dojdzie, czeka Cię stosunkowo długa przeprawa. Po chwili zostaniesz przeniesiony z powrotem do sektora Elektrownia Jądrowa. Twoim zadaniem będzie docieranie do kolejnych teleporterów. Ważniejsze jest jednak to, iż po drodze będziesz musiał walczyć z żołnierzami Monolith. Z racji tego, iż jest to standardowo wykonany etap, przygotowałem szczegółowy opis dotarcia do każdego z teleporterów.
TELEPORTER 1
Na początek coś bardzo prostego. Biegnij przed siebie. Teleporter powinien znajdować się po prawej stronie (#1). Musisz się tam teraz udać.

TELEPORTER 2
Skieruj się do najbliższej drabiny. W oddali powinieneś zauważ kilku wrogów, w tym jednego snajpera (#1). Musisz się ich teraz pozbyć. Wrzuć też granat na wyższy poziom, a następnie skorzystaj z drabiny żeby się tam dostać (#2).
![]() | ![]() |
Załatw wrogów z wyższego piętra (#1) i zacznij schodzić po drabinach na dół. Musisz zabezpieczyć cały ten poziom. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne odnalezienie kolejnej drabiny, która przedstawiona została na screenie (#2).
![]() | ![]() |
Biegnij prosto. Zabijaj napotykanych wrogów. W pewnym miejscu uaktywni się inny teleporter (#1). Będziesz musiał zlikwidować pojedynczego przeciwnika. Po zbadaniu ciał skieruj się do swojego teleportera (#2).
![]() | ![]() |
TELEPORTER 3
Zaczynasz na dachu budynku (#1). Możesz podjąć walkę ze znajdującymi się w okolicy przeciwnikami, bądź też zlikwidować tylko tych, którzy najbardziej ci zagrażają i jak najszybciej udać się do teleportera (#2).
![]() | ![]() |
TELEPORTER 4
Skorzystaj ze znajdującej się przed sobą drabiny. Biegnij prosto (#1), ignorując skażony teren. Dotrzesz do kolejnej drabiny. Na górze będziesz musiał rozprawić się z dwoma żołnierzami (#2). Dopiero gdy zginą, skieruj się do okolicznego teleportera.
![]() | ![]() |
TELEPORTER 5
Ruszaj przed siebie. Będziesz musiał skorzystać ze znajdującej się tu drabiny (#1). Uważaj, gdyż na górze zostaniesz zaatakowany przez mutanta. Zabij go i dopiero teraz skieruj się do teleportera (#2).
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












