STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) X18
Aktualizacja:
Mutant powinien znajdować się na drugim końcu tego pomieszczenia. Będziesz go mógł załatwić na kilka różnych sposobów. Najprościej będzie oczywiście użyć karabinu, celując w okolice głowy (#1). Prościej będzie jednak podnieść leżącą w lewej części pomieszczenia wyrzutnię rakiet. Po wykorzystaniu jednego pocisku przedmiotu tego wypadałoby się oczywiście pozbyć. Zbliż się teraz do zabitego naukowca i zbadaj ciało w celu uzyskania kodu. Możesz też dokładniej zbadać pomieszczenie, odnajdując kilka ciekawych przedmiotów (#2).
![]() | ![]() |
Po otwarciu drzwi (zostało to opisane w queście 3) znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym stoczysz walkę z bossem tej lokacji. Zanim jednak do tego dojdzie, będziesz musiał podnieść dokumenty, po które tu oczywiście przyszedłeś. W tym celu skieruj się do schodów (#1). Dokumenty będą leżały na prawym biurku (#2).
![]() | ![]() |
Walkę z bossem paradoksalnie będziesz mógł bardzo szybko zakończyć (zerknij na filmik). Zauważ, iż po tym terenie biega częściowo niewidzialna istota. Gdy tylko ją trafisz, pojawią się ślady krwi. Mutant krąży wokół schodów i to tam będziesz musiał go zlikwidować (#1). Zignoruj natomiast pojawiające się w dolnym pomieszczeniu płomienie. Po zlikwidowaniu bossa załączy się ciekawy filmik przerywnikowy (#2).
![]() | ![]() |
Teraz będziesz musiał wydostać się z laboratorium (tą samą drogą). Sprawę utrudnią ci jednak wrodzy żołnierze, którzy pojawią się w okolicy. Zanim opuścisz ten sektor mapy, rozejrzyj się trochę. W szafkach (#1) odnajdziesz lekarstwa oraz amunicję. Pierwszego przeciwnika spotkasz natomiast przy klatce schodowej (#2). Wkrótce zjawią się tu też kolejni żołnierze.
![]() | ![]() |
Zabijani żołnierze (#1) będą posiadali karabiny Obokan, których nie warto jednak podnosić, gdyż Twoja aktualna giwera powinna być skuteczniejsza. Docelowo będziesz oczywiście musiał dotrzeć do miejsca, w którym rozpoczynałeś zabawę na tej planszy (#2). Wydostań się na teren strefy Dolina Mroku.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










