STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Magazyny wojskowe
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - QUESTY

Uwaga! Lokacja ta jest właściwie jedyna w swoim rodzaju. Będziesz mógł wykonywać zadania dla dwóch wzajemnie zwalczających się ugrupowań. Oznacza to, iż dołączając do jednej z tych organizacji, automatycznie stajesz się wrogiem drugiej. Niezależnie od dokonanego wyboru będziesz mógł dalej kontynuować zabawę. Należy jednak powiedzieć, iż poziom trudności stawianych zadań nie jest równy. Zdecydowanie prościej będzie jeśli przyłączysz się do Wolności. Są tu co prawda trzy questy, ale z ich wykonaniem nie powinno być żadnych problemów. Opowiadając się po stronie Powinności, będziesz musiał rozwiązać dwa zadania, przy czym to drugie będzie bardzo trudne. Ponadto przy próbie przejścia do strefy Czerwony Las będziesz musiał rozprawić się z DUŻĄ grupą żołnierzy. Osobiście polecam jednak to ugrupowania, gdyż zabici żołnierze Wolności pozostawiają po sobie DOSKONAŁE giwery, które będziesz oczywiście mógł zabrać. To samo tyczy się snajperów znajdujących w ich bazie. Wybór należy oczywiście do Ciebie. Ja w pierwszej kolejności omówię zadania Wolności, a następnie Powinności.
1. Zniszcz jednostkę "Powinności" [Wolność]
Zleceniodawca: Lukash (Magazyny wojskowe)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) zgłosić się do Maxa (punkt 2 na mapie)
b) zabić wszystkie osoby znajdujące się w obozowisku Powinności (punkt 3 na mapie)
c) powrócić do Lukasha (punkt 1 na mapie)
Dokładny opis questu:
Z odnalezieniem Maxa (musisz z nim pogadać) nie powinieneś mieć żadnych problemów. Będzie on czekał przy skrzyżowaniu, znajdującym się niedaleko centralnego budynku bazy. Musisz zaczekać aż zakończy swoją odprawę (#1). Ruszaj teraz w stronę poznanego już wcześniej obozowiska (#2). Zauważ, że będzie ci towarzyszyło kilka osób, tak więc nie masz się czego obawiać.
![]() | ![]() |
Podstawowa rzecz, o której już teraz powinieneś wiedzieć jest taka, iż dopóki nie zaatakujesz żadnego członka Powinności, nie będą oni do Ciebie wrogo nastawieni. Będzie to można fajnie wykorzystać. Po dotarciu na miejsce (#1) skieruj się do najbliższej furtki. Postaraj się teraz zlokalizować niewielką szopę, znajdującą na prawo od Czachy (#2). Wejdź po drabinie na górę. Wspomnianego żołnierza powinieneś mieć w swoim polu widzenia.
![]() | ![]() |
Postaraj się wymierzyć właśnie w Czachę, rozpoczynając w ten sposób atak (#1). Niestety, nie będziesz mógł zbyt długo pozostać w takiej odkrytej pozycji. Zejdź więc na dół i zacznij się ostrożnie wychylać (#2). Możesz też używać granatów, ale nie będzie to raczej konieczne. Tak czy siak, będziesz musiał oczyścić cały obóz.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach zbadaj ciała żołnierzy Powinności. Posiadali oni bowiem dość dobre karabinki Tunder S14 (#1). Jednym z takich obiektów wypadałoby się oczywiście zaopiekować. Możesz też jednak rozejrzeć się za ciałami poległych kolegów. Są oni bowiem wyposażeni znacznie lepiej. W celu zakończenia tego zadania będziesz musiał powrócić do Lukasha (#2).
![]() | ![]() |
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (4) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Magazyny wojskowe
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
Mam wielki problem!!
Wysłałem sms by ściągnąć ten poradnik.Przyszedł kod.Wbiłem go , wybrałem serw i wszedłem w link.Jednak pokazuje się błąd 425 Can't open data connection czy jakoś tak. No i spróbowałem na pozostałych serwerach ale tak samo.Skorzystałem z Systemu Pomocy , i tak jak polecono wyłączyłem tą całą ochronę.Ale nic , dalej tak samo.Więc wysłałem maile do Gry-Online i teraz czekam na odp. Jednak mam nadzieję , że ktoś szybciej tu pomoże.
Z góry wielkie dzięki, Rycerz_czesław
czy trzeba sie przyłączać do wolności albo powinności??? a jak sie nie przyłącze to będe miał inne zakończenie???
Oczywiście ja gram w Polską wersję
Bardzo dobry Poradnik gorąco polecam !! ale błąd że nie zostały opisane wszystkie bronie i artefakty takie jak np. Dusza czy Śluz ale i tak jest oki
To dobrze, że zostały dość dokładnie opracowane poradniki, ale są problemy. Nie ma profesora w katakumbach. Wchodziłem po raz drugi, szukałem dokładnie. Nie ma, tylko lata po korytarzu jakieś wietrzne psaskudztwo. Wszystko się kołysze jak po wódce. Nie można otworzyć drzwi w hotelu w Prypeci. Na dodatek, pod monolitem, jest tylko jedna zakończająca całą grę opcja. Wciśnij "F", deszcz złotych pienidzy i wyjście z gry. Co jest nie tak?
niezły poradnik, ja jednak wolę sam przejść grę.
Solidny poradnik. Brakuje jednak opisu niektórych pancerzy, nie zauważyłem też wzmianki na temat szybszego zdobycia części z tych wymienionych. Przydałby się również bardziej kompletny spis broni (nie wszystkie wymieniono). Ale to są oczywiście rzeczy, które każdy sam może w grze odkryć :)
SEVA Suit można zdobyć bardzo wcześnie za free. No i czemu SEVA to bez dwóch zdań najlepszy pancerz? A co z lepszym SSP-99M (łatwy do zdobycia i niejako "po drodze")?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








