STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Bar
Aktualizacja:
7 - Kolejny checkpoint, tym razem zlokalizowany wokół północnych wyjść z tej mapy. Na szczęście nie wpadniesz tu już na żadne zwierzęta. Uważaj jedynie na rozproszone po całej okolicy anomalie.

8 - Do miejsca tego niełatwo będzie dotrzeć, gdyż będziesz musiał unikać wielu skomplikowanych anomalii. Odnajdziesz tu sejf, który przedstawiony został na poniższym screenie.

9 - Obozowisko organizacji o nazwie Powinność. Początkowo nie będziesz się tu mógł dostać. Dopiero w dalszej części zabawy pojawi się taka opcja. Główna droga prowadzi oczywiście przez bramkę kontrolną. Nie próbuj zeskakiwać tam z dachu jednego z budynków, gdyż zostałbyś natychmiast rozstrzelany.

Po powrocie z laboratorium X16:
W trakcie rozmowy z żołnierzem pilnującym wejścia do bazy będziesz mógł wybrać pierwszą opcję dialogową, dzięki czemu zostaniesz wpuszczony na teren obozowiska Powinności. Możesz porozmawiać ze stojącymi tu postaciami, włącznie z generałem, który będzie ci mógł zlecić zadania tej organizacji. Szerzej piszę o tym w rozdziale opisującym planszę Magazyny wojskowe.
![]() | ![]() |
10 - Arena, na której będziesz mógł toczyć walki. W tym celu będziesz musiał porozmawiać z Arniem. W trakcie rozgrywania walk otrzymasz zupełnie nowe uzbrojenie, zależy od każdego pojedynku. Po wygranej bitwie nie zapomnij wziąć swoich przedmiotów z prawej skrytki! Kalendarz walk przedstawia się następująco:
WALKA 1 - pojedynczy, słaby przeciwnik; będziesz używał pistoletu - nagroda: 1000
WALKA 2 - pojedynczy, słaby przeciwnik; będziesz używał karabinu maszynowego - nagroda: 2000
WALKA 3 - dwóch słabych przeciwników; będziesz używał dwururki - nagroda: 3000
WALKA 4 - walka 3 vs 3, przy czym po swojej stronie masz żółtodziobów; będziesz używał karabinu maszynowego i musisz bardzo oszczędzać amunicję - nagroda: 4000
WALKA 5 - dwóch świetnie uzbrojonych i opancerzonych przeciwników (celuj w ich głowy!); będziesz używał karabinu maszynowego - nagroda: 6000
WALKA 6 - sześciu słabych przeciwników; będziesz używał karabinu maszynowego - nagroda: 8000
WALKA 7 - pojedynczy i świetnie uzbrojony przeciwnik; będziesz używał jedynie noża i granatów, w rezultacie czego będziesz musiał nimi celnie rzucać - nagroda: 10000
WALKA FINAŁOWA - Pojedynek ten będzie stosunkowo prosty, co może Cię nieco dziwić. Jest to pojedynek typu Deathmatch. Najlepiej więc będzie zaczekać aż przeciwnicy wystrzelają się i zająć się tymi, którzy pozostali przy życiu. Będziesz dysponował najlepszym pancerzem i świetnym karabinem, ale nie możesz używać apteczek. Nagroda: 10000
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




