STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Wysypisko
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - QUESTY

1. Zareaguj na wołanie o pomoc
Zleceniodawca: Bies (Wysypisko), przy czym quest uaktywnia się w sposób automatyczny, gdy tylko zbliżysz się do złomowiska
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie (jest to przykładowa lokalizacja, musisz się po prostu zbliżyć do złomowiska)
Co należy wykonać:
a) zaoferować pomoc rozmawiając z Biesem (punkt 2 na mapie)
Dokładny opis questu:
Quest ten uaktywniony zostanie najprawdopodobniej po tym jak uda ci się rozprawić z trzema bandytami, którzy zaatakowali przyjaźnie nastawionego Stalkera (#1). Będziesz musiał udać się na pobliskie złomowisko, tak aby pomóc w odparciu ataku większej grupy przeciwników. W tym celu będziesz musiał porozmawiać ze stojącym tu Biesem (#2). Po chwili otrzymasz kolejny quest, który został opisany poniżej.
![]() | ![]() |
2. Odeprzyj atak bandytów
Zleceniodawca: Bies (Wysypisko)
Lokalizacja startowa: punkt 2 na mapie
Co należy wykonać:
a) odeprzeć zmasowany atak bandytów (punkt 3 na mapie - z tej strony będą nadbiegali)
b) po udanej akcji porozmawiać z Biesem (punkt 2 na mapie)
Dokładny opis questu:
Quest ten będzie już troszeczkę trudniejszy, a to dlatego, iż z bandytami będziesz musiał stosunkowo szybko się rozprawić. Walki tej nie będziesz mógł przedłużać, gdyż w przeciwnym wypadku zawalisz zadanie. Nie wiąże się to co prawda z żadnymi negatywnymi konsekwencjami, ale mimo wszystko warto się postarać. Nie zapominaj o możliwości leczenia sojuszników, klikając na nich i wybierając odpowiednią opcję z okna rozmowy.
W pierwszej kolejności będziesz musiał pobiec na zachód (#1). To właśnie z tej strony nastąpi atak. Zaczekaj aż Bies i jego drużyna rozstawią się. Warto przygotować sobie karabin maszynowe oraz granaty (jeśli jakieś posiadasz). Po chwili powinieneś zauważyć pierwszych przeciwników (#2).
![]() | ![]() |
Wrogów staraj się początkowo załatwiać z większej odległości (#1). W tym celu będziesz się musiał chować za znajdującymi się tu wrakami. Warto też korzystać z granatów, ale tylko wtedy gdy planujesz zlikwidować większą grupę. Przy odrobinie szczęścia pozbędziesz się też przywódcy bandytów (#2), dzięki czemu powinieneś zaliczyć jeden z pobocznych queścików. Po nagrodę musiałbyś się jednak wracać do poprzedniej strefy.
![]() | ![]() |
Po rozprawieniu się z widocznymi wrogami zacznij przesuwać się do przodu i likwidować pozostałych bandytów (#1). Warto się tu śpieszyć, szczególnie jeśli nie chcesz zawalić zadania. Uważaj jednak na gostków z shotgunami. Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów otrzymasz stosowną informację. Będziesz musiał wrócić się do Biesa (#2) i porozmawiać z nim. Zostaniesz oczywiście odpowiednio nagrodzony. Radziłbym teraz szybko zbadać ciała wrogów, zanim zjawią się tu posiłki, z którymi niekoniecznie warto będzie walczyć.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








