STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Magazyny wojskowe
Aktualizacja:
2. Zajmij się "kablem" [Wolność]
Zleceniodawca: Lukash (Magazyny wojskowe)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) przedostać się w okolice farmy (punkt 4 na mapie)
b) zaczekać aż kapuś skontaktuje się ze swoim agentem (punkt 4 na mapie)
c) zabić donosiciela (punkt 4 na mapie)
d) zabić agenta (punkt 5 na mapie)
e) powrócić do Lukasha i złożyć mu raport z akcji (punkt 1 na mapie)
Dokładny opis questu:
Wykonanie tego zadania nie powinno ci sprawić dużych problemów, choć o kilku sprawach będziesz musiał pamiętać. Osobiście radziłbym też wykonywać ten quest nocą, dzięki czemu łatwiej będzie zakraść się w okolice farmy. To właśnie tam musisz się teraz udać (#1). Po dotarciu na miejsce schowaj się przy cementowych blokach (#2). Nie wychylaj się, a pozycję kapusia obserwuj załączając od czasu do czasu minimapę.
![]() | ![]() |
Teraz musisz uzbroić się w cierpliwość i pozostać w tym miejscu (#1). Obserwowany żołnierz uda się w końcu do stodoły, tak aby nadać komunikat radiowy. Powinieneś otrzymać informację, iż będziesz się nim mógł teraz zająć (#2). Przygotuj karabin i ruszaj w stronę farmy.
![]() | ![]() |
Zastrzel informatora (#1). Musisz być jednak ostrożny, gdyż jest on dobrze opancerzony, a na dodatek używa shotguna. Teraz będziesz musiał zlikwidować agenta. Nadciąga on z zachodu i to właśnie w tamtym kierunku musisz zacząć podążać (#2). Uważaj jednak na zmutowane zwierzęta znajdujące się w lesie.
![]() | ![]() |
Osobiście radziłbym ustawić się niedaleko charakterystycznych głazów i to właśnie w tym miejscu zaatakować żołnierza z zaskoczenia (#1). Następnie zajmij się jego ochroniarzami (#2). Po wykonaniu tych czynności będziesz mógł powrócić co Lukasha i odebrać nagrodę pieniężną. Zleci ci on też ostatni już quest.
![]() | ![]() |
3. Pomóż zniszczyć oddział uderzeniowy Monolitu [Wolność]
Zleceniodawca: Lukash (Magazyny wojskowe)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z dowódcą posterunku Wolności (punkt 6 na mapie)
b) odeprzeć atak oddziałów Monolith (punkt 7 na mapie)
c) po wykonanej akcji ponownie porozmawiać z dowódcą (punkt 6 na mapie)
Dokładny opis questu:
Zadanie to nie jest szczególnie trudne, aczkolwiek czeka Cię sporo strzelania, tak więc zadbaj o wystarczającą ilość amunicji. W pierwszej kolejności porozmawiaj z dowódcą posterunku Wolności. Będzie to Cap (#1). Przygotuj się, gdyż z północnego-wschodu zaczną nadciągać jednostki wroga (#2).
![]() | ![]() |
Sama bitwa nie jest szczególnie wymagająca. Dość ważną rolę odgrywa zajęcie dobrej pozycji. Na początek może to być lewa wieżyczka strzelnicza (#1), choć będziesz tu nieco odkryty. Ponadto chroniące Cię deski mogą zostać zniszczone. Lepiej więc będzie pozostać gdzieś na dole i tylko ostrożnie się wychylać (#2).
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu widocznych gostków proponowałbym przesunąć się do przodu i rozprawić z tymi żołnierzami, którzy nie podjęli jeszcze próby ataku (#1). Po wygranej walce porozmawiaj raz jeszcze z dowódcą. Warto też zbadać ciała przeciwników. Będziesz mógł bezpiecznie przejść do kolejnej strefy (#2).
![]() | ![]() |
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (4) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Magazyny wojskowe
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
Mam wielki problem!!
Wysłałem sms by ściągnąć ten poradnik.Przyszedł kod.Wbiłem go , wybrałem serw i wszedłem w link.Jednak pokazuje się błąd 425 Can't open data connection czy jakoś tak. No i spróbowałem na pozostałych serwerach ale tak samo.Skorzystałem z Systemu Pomocy , i tak jak polecono wyłączyłem tą całą ochronę.Ale nic , dalej tak samo.Więc wysłałem maile do Gry-Online i teraz czekam na odp. Jednak mam nadzieję , że ktoś szybciej tu pomoże.
Z góry wielkie dzięki, Rycerz_czesław
czy trzeba sie przyłączać do wolności albo powinności??? a jak sie nie przyłącze to będe miał inne zakończenie???
Oczywiście ja gram w Polską wersję
Bardzo dobry Poradnik gorąco polecam !! ale błąd że nie zostały opisane wszystkie bronie i artefakty takie jak np. Dusza czy Śluz ale i tak jest oki
To dobrze, że zostały dość dokładnie opracowane poradniki, ale są problemy. Nie ma profesora w katakumbach. Wchodziłem po raz drugi, szukałem dokładnie. Nie ma, tylko lata po korytarzu jakieś wietrzne psaskudztwo. Wszystko się kołysze jak po wódce. Nie można otworzyć drzwi w hotelu w Prypeci. Na dodatek, pod monolitem, jest tylko jedna zakończająca całą grę opcja. Wciśnij "F", deszcz złotych pienidzy i wyjście z gry. Co jest nie tak?
niezły poradnik, ja jednak wolę sam przejść grę.
Solidny poradnik. Brakuje jednak opisu niektórych pancerzy, nie zauważyłem też wzmianki na temat szybszego zdobycia części z tych wymienionych. Przydałby się również bardziej kompletny spis broni (nie wszystkie wymieniono). Ale to są oczywiście rzeczy, które każdy sam może w grze odkryć :)
SEVA Suit można zdobyć bardzo wcześnie za free. No i czemu SEVA to bez dwóch zdań najlepszy pancerz? A co z lepszym SSP-99M (łatwy do zdobycia i niejako "po drodze")?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














