STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Wysypisko
Aktualizacja:
7 - Centralny magazyn. Spotkasz tu przede wszystkim Sieryja, dzięki któremu będziesz mógł zaliczyć jeden z głównych questów. Oprócz tego obiekt ten będziesz musiał co najmniej raz dodatkowo ochronić, wykonując w ten sposób dodatkowy quest (uaktywni się on w sposób automatyczny). Nie będzie to jednak wymagane.
![]() | ![]() |
8 - Wpadniesz tu na watahę zmutowanych psów. Ze zwierzętami wypadałoby się oczywiście rozprawić, co nie powinno być trudne. Możesz też zaczekać aż psiaczki zajmą się okolicznymi bandytami.

9 - Radioaktywne przejście prowadzące do innej strefy (Dolina Mroku). Radziłbym się tu w początkowej fazie gry NIE wybierać. Zaczekaj z tym aż zdobędziesz odpowiednią zbroję.
Po powrocie z Baru:
Będziesz już najprawdopodobniej dysponował odpowiednim pancerzem, tak więc napromieniowanie będzie minimalne. W ostateczności możesz skorzystać z odpowiednich środków medycznych, których powinieneś mieć pod dostatkiem.

10 - Pojedynczy zniszczony budynek. Będziesz tu musiał uważać na pojedynczego snajpera, który ostrzeliwuje wschodnią stronę mapy. Po jego usunięciu możesz oczywiście zbadać cały ten obiekt. Uważaj tylko żeby nie spaść z wyższego piętra.

11 - Obozowisko organizacji o nazwie Powinność. Będziesz tu mógł porozmawiać z co najmniej jednym NPC-em. W początkowej fazie zabawy niewiele tu jednak zdziałasz. Pamiętaj żeby nikogo nie atakować.
![]() | ![]() |
Po powrocie z Instytutu Agroprom:
Obozowisko zostanie zaatakowane przez grupę zmutowanych dzików. O tym fakcie dowiesz się gdy tylko zbliżysz się do wspomnianego punktu. Zwierzęta będą nadbiegały z północnego-wschodu. Wypadałoby w pierwszej kolejności załatwić kilka zwierząt granatem. Następnie skorzystaj z karabinu maszynowego. Postaraj się zabić co najmniej 3-4 zwierzęta, tak aby uzyskać wyższą notę. Teraz możesz porozmawiać z Warrant Officerem, dzięki czemu wpuszczony zostaniesz do północnej strefy mapy - Bar. Uważaj jednak na anomalię znajdującą się na drodze (wir)!
![]() | ![]() |
12 - Ścieżka prowadząca do Instytutu Agroprom. Teren ten jest niestety pilnowany przez duże grupy przeciwników. Będziesz się musiał z nimi wszystkimi rozprawić. Rozglądaj się za artefaktami! Ponadto na drodze prowadzącej do przejścia pomiędzy strefami wpadniesz na kolejne zmutowane psy.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








