STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Kordon

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2. Zabij Strieloka

Zleceniodawca: Sidorowicz (Kordon)

Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie

Co należy wykonać:

a) odszukać Strieloka

b) zabić Strieloka

Zadania tego nie będziesz mógł wykonać w tej lokacji. Quest ten został aktywowany automatycznie, na samym początku gry.

3. Idź na nasyp kolejowy

Zleceniodawca: Sidorowicz (Kordon)

Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie

Co należy wykonać:

a) odnaleźć w wyznaczonym miejscu czeladnika (punkt 6 na mapie)

b) przedostać się na drugą stronę nasypu kolejowego (punkty 7 na mapie)

Dokładny opis questu:

Zanim przystąpisz do tego zadania, radziłbym zaopatrzyć się w jakąś dobrą giwerę. Jeśli z nikim jeszcze nie walczyłeś, powinieneś zakupić u Sidorowicza jeden z lepszych pistoletów. Niekoniecznie musi to być model z tłumikiem. W przeciwnym wypadku używaj shotguna lub karabinu Akm 74/2U. Nie powinieneś mieć żadnych problemów ze zdobyciem potrzebnej amunicji, choć radziłbym strzelać pojedynczymi pociskami.

W pierwszej kolejności będziesz musiał udać się do miejsca, w którym miał na Ciebie czekać czeladnik (#1). Proponowałbym nie schodzić z głównej drogi, a na ten krok zdecydować się dopiero po dotarciu do zabudowań. Uważaj na panoszące się po okolicy dziki, które warto jak najszybciej zabijać. Okaże się niestety, iż czeladnik nie żyje (#2). Będziesz musiał zbadać jego ciało, dzięki czemu będziesz mógł przystąpić do drugiej części tego zadania.

1 - Questy (2) w Stalker Cień Czarnobyla | Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
Na drugą stronę nasypu kolejowego możesz przedostać się na trzy różne sposoby - Questy (2) w Stalker Cień Czarnobyla | Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry

Na drugą stronę nasypu kolejowego możesz przedostać się na trzy różne sposoby. Najtrudniejsza w moim przekonaniu droga wiedzie przez znajdujący się tu tunel (#1). Musiałbyś się bowiem użerać z licznymi i na dodatek ruchliwymi anomaliami. W tym celu musiałbyś zaobserwować w jaki sposób oddalają się od punktu, w którym aktualnie przebywasz. Ponadto pod koniec wędrówki miałbyś do pokonania anomalię unoszącą się nad ziemią. Także i tu musiałbyś zaczekać na odpowiedni moment. Tak czy siak, możesz się w ten sposób przedostać na drugą stronę (#2).

2 - Questy (2) w Stalker Cień Czarnobyla | Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
Druga ścieżka zakłada udanie się do punktu kontrolnego, znajdującego się pod mostem - Questy (2) w Stalker Cień Czarnobyla | Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry

Druga ścieżka zakłada udanie się do punktu kontrolnego, znajdującego się pod mostem. W tym celu będziesz musiał podejść do stojącego tu żołnierza (#1) i porozmawiać z nim. Nie powinieneś zostać zaatakowany. W trakcie rozmowy będziesz mógł przekupić żołnierza, dzięki czemu przepuści cię dalej. Korzystając z okazji warto ukraść znajdujące się tu zapasy (#2). Żołnierzy możesz też próbować zabić lub zaczekać na przyjaźnie nastawionych Stalkerów i pomóc w walkach.

3 - Questy (2) w Stalker Cień Czarnobyla | Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
Ostatni wariant jest najprostszy - Questy (2) w Stalker Cień Czarnobyla | Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry

Ostatni wariant jest najprostszy. Będziesz mógł skorzystać z nieogrodzonego fragmentu mostu, znajdującego się nieco dalej od posterunku, po prawej stronie (#1). Nie gwarantuję jednak, że nie zostaniesz w wyniku prowadzonych działań zaatakowany. Niezależnie od wybranej ścieżki, po przedostaniu się na drugą stronę otrzymasz stosowny komunikat (#2) i będziesz mógł automatycznie przystąpić do kolejnego zadania.

4 - Questy (2) w Stalker Cień Czarnobyla | Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
5 - Questy (2) w Stalker Cień Czarnobyla | Kordon - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2008-02-04
21:06

zanonimizowany402182 Chorąży

👍

Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie

Komentarz: zanonimizowany402182
2008-02-14
23:22

zanonimizowany533388 Junior

Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.

Komentarz: zanonimizowany533388
2010-01-08
13:35

zanonimizowany698383 Centurion

👎

Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!

Komentarz: zanonimizowany698383
2011-01-20
16:02

qqqqqq Generał

qqqqqq

Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.

Komentarz: qqqqqq
2013-08-30
18:17

zanonimizowany939201 Junior

😜

pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie

Komentarz: zanonimizowany939201
2014-02-20
12:48

zanonimizowany978231 Junior

😉

witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe

Komentarz: zanonimizowany978231
2014-04-29
11:27

zanonimizowany939201 Junior

👍

pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?

Komentarz: zanonimizowany939201
2014-04-29
12:12

zanonimizowany939201 Junior

👍

pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P

Komentarz: zanonimizowany939201
2016-09-24
13:38

GelLo16 Junior

😁

Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy

Komentarz: GelLo16
2024-06-22
17:24

Żwawy Junior

Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić

Komentarz: Żwawy

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl