STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Kordon
Aktualizacja:
2. Zabij Strieloka
Zleceniodawca: Sidorowicz (Kordon)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) odszukać Strieloka
b) zabić Strieloka
Zadania tego nie będziesz mógł wykonać w tej lokacji. Quest ten został aktywowany automatycznie, na samym początku gry.
3. Idź na nasyp kolejowy
Zleceniodawca: Sidorowicz (Kordon)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) odnaleźć w wyznaczonym miejscu czeladnika (punkt 6 na mapie)
b) przedostać się na drugą stronę nasypu kolejowego (punkty 7 na mapie)
Dokładny opis questu:
Zanim przystąpisz do tego zadania, radziłbym zaopatrzyć się w jakąś dobrą giwerę. Jeśli z nikim jeszcze nie walczyłeś, powinieneś zakupić u Sidorowicza jeden z lepszych pistoletów. Niekoniecznie musi to być model z tłumikiem. W przeciwnym wypadku używaj shotguna lub karabinu Akm 74/2U. Nie powinieneś mieć żadnych problemów ze zdobyciem potrzebnej amunicji, choć radziłbym strzelać pojedynczymi pociskami.
W pierwszej kolejności będziesz musiał udać się do miejsca, w którym miał na Ciebie czekać czeladnik (#1). Proponowałbym nie schodzić z głównej drogi, a na ten krok zdecydować się dopiero po dotarciu do zabudowań. Uważaj na panoszące się po okolicy dziki, które warto jak najszybciej zabijać. Okaże się niestety, iż czeladnik nie żyje (#2). Będziesz musiał zbadać jego ciało, dzięki czemu będziesz mógł przystąpić do drugiej części tego zadania.
![]() | ![]() |
Na drugą stronę nasypu kolejowego możesz przedostać się na trzy różne sposoby. Najtrudniejsza w moim przekonaniu droga wiedzie przez znajdujący się tu tunel (#1). Musiałbyś się bowiem użerać z licznymi i na dodatek ruchliwymi anomaliami. W tym celu musiałbyś zaobserwować w jaki sposób oddalają się od punktu, w którym aktualnie przebywasz. Ponadto pod koniec wędrówki miałbyś do pokonania anomalię unoszącą się nad ziemią. Także i tu musiałbyś zaczekać na odpowiedni moment. Tak czy siak, możesz się w ten sposób przedostać na drugą stronę (#2).
![]() | ![]() |
Druga ścieżka zakłada udanie się do punktu kontrolnego, znajdującego się pod mostem. W tym celu będziesz musiał podejść do stojącego tu żołnierza (#1) i porozmawiać z nim. Nie powinieneś zostać zaatakowany. W trakcie rozmowy będziesz mógł przekupić żołnierza, dzięki czemu przepuści cię dalej. Korzystając z okazji warto ukraść znajdujące się tu zapasy (#2). Żołnierzy możesz też próbować zabić lub zaczekać na przyjaźnie nastawionych Stalkerów i pomóc w walkach.
![]() | ![]() |
Ostatni wariant jest najprostszy. Będziesz mógł skorzystać z nieogrodzonego fragmentu mostu, znajdującego się nieco dalej od posterunku, po prawej stronie (#1). Nie gwarantuję jednak, że nie zostaniesz w wyniku prowadzonych działań zaatakowany. Niezależnie od wybranej ścieżki, po przedostaniu się na drugą stronę otrzymasz stosowny komunikat (#2) i będziesz mógł automatycznie przystąpić do kolejnego zadania.
![]() | ![]() |
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Kordon
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
Mam wielki problem!!
Wysłałem sms by ściągnąć ten poradnik.Przyszedł kod.Wbiłem go , wybrałem serw i wszedłem w link.Jednak pokazuje się błąd 425 Can't open data connection czy jakoś tak. No i spróbowałem na pozostałych serwerach ale tak samo.Skorzystałem z Systemu Pomocy , i tak jak polecono wyłączyłem tą całą ochronę.Ale nic , dalej tak samo.Więc wysłałem maile do Gry-Online i teraz czekam na odp. Jednak mam nadzieję , że ktoś szybciej tu pomoże.
Z góry wielkie dzięki, Rycerz_czesław
czy trzeba sie przyłączać do wolności albo powinności??? a jak sie nie przyłącze to będe miał inne zakończenie???
Oczywiście ja gram w Polską wersję
Bardzo dobry Poradnik gorąco polecam !! ale błąd że nie zostały opisane wszystkie bronie i artefakty takie jak np. Dusza czy Śluz ale i tak jest oki
To dobrze, że zostały dość dokładnie opracowane poradniki, ale są problemy. Nie ma profesora w katakumbach. Wchodziłem po raz drugi, szukałem dokładnie. Nie ma, tylko lata po korytarzu jakieś wietrzne psaskudztwo. Wszystko się kołysze jak po wódce. Nie można otworzyć drzwi w hotelu w Prypeci. Na dodatek, pod monolitem, jest tylko jedna zakończająca całą grę opcja. Wciśnij "F", deszcz złotych pienidzy i wyjście z gry. Co jest nie tak?
niezły poradnik, ja jednak wolę sam przejść grę.
Solidny poradnik. Brakuje jednak opisu niektórych pancerzy, nie zauważyłem też wzmianki na temat szybszego zdobycia części z tych wymienionych. Przydałby się również bardziej kompletny spis broni (nie wszystkie wymieniono). Ale to są oczywiście rzeczy, które każdy sam może w grze odkryć :)
SEVA Suit można zdobyć bardzo wcześnie za free. No i czemu SEVA to bez dwóch zdań najlepszy pancerz? A co z lepszym SSP-99M (łatwy do zdobycia i niejako "po drodze")?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








