STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Kordon
Aktualizacja:
2. Zabij Strieloka
Zleceniodawca: Sidorowicz (Kordon)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) odszukać Strieloka
b) zabić Strieloka
Zadania tego nie będziesz mógł wykonać w tej lokacji. Quest ten został aktywowany automatycznie, na samym początku gry.
3. Idź na nasyp kolejowy
Zleceniodawca: Sidorowicz (Kordon)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) odnaleźć w wyznaczonym miejscu czeladnika (punkt 6 na mapie)
b) przedostać się na drugą stronę nasypu kolejowego (punkty 7 na mapie)
Dokładny opis questu:
Zanim przystąpisz do tego zadania, radziłbym zaopatrzyć się w jakąś dobrą giwerę. Jeśli z nikim jeszcze nie walczyłeś, powinieneś zakupić u Sidorowicza jeden z lepszych pistoletów. Niekoniecznie musi to być model z tłumikiem. W przeciwnym wypadku używaj shotguna lub karabinu Akm 74/2U. Nie powinieneś mieć żadnych problemów ze zdobyciem potrzebnej amunicji, choć radziłbym strzelać pojedynczymi pociskami.
W pierwszej kolejności będziesz musiał udać się do miejsca, w którym miał na Ciebie czekać czeladnik (#1). Proponowałbym nie schodzić z głównej drogi, a na ten krok zdecydować się dopiero po dotarciu do zabudowań. Uważaj na panoszące się po okolicy dziki, które warto jak najszybciej zabijać. Okaże się niestety, iż czeladnik nie żyje (#2). Będziesz musiał zbadać jego ciało, dzięki czemu będziesz mógł przystąpić do drugiej części tego zadania.
![]() | ![]() |
Na drugą stronę nasypu kolejowego możesz przedostać się na trzy różne sposoby. Najtrudniejsza w moim przekonaniu droga wiedzie przez znajdujący się tu tunel (#1). Musiałbyś się bowiem użerać z licznymi i na dodatek ruchliwymi anomaliami. W tym celu musiałbyś zaobserwować w jaki sposób oddalają się od punktu, w którym aktualnie przebywasz. Ponadto pod koniec wędrówki miałbyś do pokonania anomalię unoszącą się nad ziemią. Także i tu musiałbyś zaczekać na odpowiedni moment. Tak czy siak, możesz się w ten sposób przedostać na drugą stronę (#2).
![]() | ![]() |
Druga ścieżka zakłada udanie się do punktu kontrolnego, znajdującego się pod mostem. W tym celu będziesz musiał podejść do stojącego tu żołnierza (#1) i porozmawiać z nim. Nie powinieneś zostać zaatakowany. W trakcie rozmowy będziesz mógł przekupić żołnierza, dzięki czemu przepuści cię dalej. Korzystając z okazji warto ukraść znajdujące się tu zapasy (#2). Żołnierzy możesz też próbować zabić lub zaczekać na przyjaźnie nastawionych Stalkerów i pomóc w walkach.
![]() | ![]() |
Ostatni wariant jest najprostszy. Będziesz mógł skorzystać z nieogrodzonego fragmentu mostu, znajdującego się nieco dalej od posterunku, po prawej stronie (#1). Nie gwarantuję jednak, że nie zostaniesz w wyniku prowadzonych działań zaatakowany. Niezależnie od wybranej ścieżki, po przedostaniu się na drugą stronę otrzymasz stosowny komunikat (#2) i będziesz mógł automatycznie przystąpić do kolejnego zadania.
![]() | ![]() |
0
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Kordon
- STALKER Shadow of Chernobyl: Kordon
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








