STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Dolina Mroku
Aktualizacja:
3. Znajdź wejście do LabX18 - część 2
Zleceniodawca: Barman (Bar)
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie Bar
Co należy wykonać:
a) przedostać się na teren bazy (punkt 4 na mapie)
b) zdobyć klucz do laboratorium, który jest w posiadaniu Dzika (punkt 5 na mapie)
c) wydostać się z bazy bandytów (punkt 6 na mapie)
d) odnaleźć wejście prowadzące do laboratorium (punkt 7 na mapie)
Dokładny opis questu:
Na początek będziesz musiał zlokalizować odpowiednie wejście (#1). Nie możesz tu zbyt długo stać, gdyż okolica jest częściowo skażona. Wskakuj więc do tunelu (#2) i ruszaj przed siebie. Po dotarciu na drugi koniec obróć się w lewo i wskakuj do drugiego tuneliku.
![]() | ![]() |
Z tunelu wyjdziesz najprawdopodobniej w ukazanym na screenie miejscu (#1). Powinieneś tu być w miarę bezpieczny. Ruszaj przed siebie. Będziesz biegł przy ścianie jednego z magazynów. Docelowo powinieneś dotrzeć do przedstawionej lokacji (#2). Po chwili zjawią się tu pierwsi wrogowie, tak więc przygotuj sobie karabin.
![]() | ![]() |
Na początek postaraj się załatwić kilku widocznych wrogów (#1). Zdecydowanie prościej będzie jednak likwidować ich z wyżej położonego punktu. W tym celu najprościej byłoby udać się do ukazanej na screenie wieży (#2). Będziesz musiał wspiąć się na jej szczyt.
![]() | ![]() |
Z tego miejsca będziesz mógł pozbyć się co najmniej 3-4 wrogów (#1). Ponadto likwidowanie ich nie powinno zaalarmować innych bandytów znajdujących się w tej okolicy. Po wstępnym zabezpieczeniu terenu zejdź na dół i zacznij przesuwać się w stronę zaznaczonego na mapie przywódcy bandytów. Docelowo powinieneś dotrzeć do wejścia prowadzącego do kolejnego magazynu (#2).
![]() | ![]() |
Do celu prowadzi wiele różnych ścieżek. Ja postaram się zaproponować jedną z nich. Po wejściu do ukazanego wyżej magazynu będziesz oczywiście musiał rozprawić się z kolejnymi przeciwnikami (#1). Korzystaj często z latarki. Nie zapominaj też o badaniu ciał. Docelowo powinieneś dotrzeć do oszklonego przejścia (#2), prowadzącego do dalszej części kompleksu.
![]() | ![]() |
Przebijaj się przez kolejne pomieszczenia, zabezpieczając też swoje tyły. Docelowo powinieneś dotrzeć do charakterystycznych schodów (#1). Ruszaj na najwyżej położony poziom. Powinieneś docelowo znaleźć się na północ od ikonki Dzika. Przeskocz na ukazany na screenie dach (#2). Po drodze będziesz się oczywiście musiał rozprawić z kolejnymi bandytami.
![]() | ![]() |
Teraz musisz zlokalizować niewielką drabinkę (#1), dzięki czemu będziesz mógł zejść z dachu. Znajdujesz się już w tym samym budynku, co Twój cel. Na szczęście Dzik nigdzie nie ucieknie. Postaraj się zabezpieczyć całą okolicę (#2), docierając do ukazanego na screenie miejsca. Przeciwnicy będą atakowali z co najmniej dwóch różnych stron, ale jeśli odpowiednio się ustawisz lub będziesz się często przemieszczał, nic złego nie powinno ci się stać.
![]() | ![]() |
0
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Dolina Mroku
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














