STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) X16

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2. Weź dokumenty

Zleceniodawca: quest ten aktywuje się automatycznie po wypełnieniu zadania Wyłącz emisję psioniczną

Lokalizacja startowa: maszyna, którą miałeś okazję wyłączyć

Co należy wykonać:

a) przedostać się do laboratorium X16

b) odszukać ciało Ducha i zabrać dokumenty

Dokładny opis questu:

Pierwszą wytyczną powinieneś mieć już automatycznie zaliczoną. Pozostało ci więc jedynie odnalezienie ciała Ducha. Zauważ, że w okolicy (#1) oraz na niższych piętrach pojawiły się nowe zombiaki. Możesz z nimi walczyć, ale lepiej będzie przystąpić do właściwej części zadania. W tym celu skieruj się do niezbadanego jeszcze korytarza (#2). ZAPISZ też stan gry!

1 - Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
Dojdziesz w końcu do miejsca, w którym będziesz musiał zmierzyć się z poznanym już w kanałach (Agroprom) mutantem (#1) - Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry

Dojdziesz w końcu do miejsca, w którym będziesz musiał zmierzyć się z poznanym już w kanałach (Agroprom) mutantem (#1). Najprościej będzie oczywiście nafaszerować istotę ołowiem, celując w okolice głowy. Nie radziłbym badać bocznych klatek, gdyż występują tam różnorakie anomalie. Zamiast tego skieruj się do ciała Ducha (#2). Będziesz musiał przeciągnąć znajdujące się tu dokumenty do swojego inwentarza.

2 - Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
Zleceniodawca: Barman (Bar) - Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry

3. Znajdź dokumenty z LabX16 - część 2

Zleceniodawca: Barman (Bar)

Lokalizacja startowa: sektor o nazwie Bar

Co należy wykonać:

a) odszukać dokumenty w laboratorium X16

b) dostarczyć dokumentu Barmanowi

Dokładny opis questu:

Zadanie to wykonasz dokładnie w tym samym momencie, co poprzednie. Będziesz po prostu musiał zbadać ciało Ducha (#1) oraz przeciągnąć poszukiwane dokumenty do swojego inwentarza. Po kilku chwilach otrzymasz stosowne potwierdzenie (#2). Warto też wysłuchać komunikatu radiowego. Uwaga! Duch ma przy sobie niezły pancerz, ale radziłbym pozostać przy aktualnie posiadanym. Przedmiot ten możesz jednak wziąć na wymianę.

3 - Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
Zleceniodawca: zadanie to aktywuje się w sposób automatyczny - Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry

4. Spotkaj się z przewodnikiem

Zleceniodawca: zadanie to aktywuje się w sposób automatyczny

Lokalizacja startowa: sektor o nazwie X16

Co należy wykonać:

a) porozmawiać z przewodnikiem, przebywającym w strefie Kordon

Z oczywistych względów zadaniem tym nie będziesz się mógł teraz zająć. Niestety, do strefy Kordon będziesz musiał już wkrótce powrócić. Na razie zajmij się jednak wydostaniem z laboratorium, a w dalszej kolejności ze stref Jantar i Dzicz.

5. Wydostań się z laboratorium

Zleceniodawca: quest ten aktywuje się automatycznie po zebraniu potrzebnych dokumentów

Lokalizacja startowa: niedaleko ciała Ducha (strefa X16)

Co należy wykonać:

a) uciec z laboratorium, wykorzystując do tego celu sekretny tunel

b) porozmawiać raz jeszcze z Sakharovem

Dokładny opis questu:

W tej lokacji właściwie jedynie rozpoczniesz wykonywanie przedstawianego zadania. W tym celu będziesz musiał zlokalizować dziurę w ziemi (#1). Wskakuj do niej. Skieruj się na najniższy poziom (#2), dzięki czemu gra automatycznie zacznie doczytywać planszę Jantar.

4 - Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
5 - Questy (2) | X16 w Stalker Cień Czarnobyla - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2008-02-04
21:06

zanonimizowany402182 Chorąży

👍

Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie

Komentarz: zanonimizowany402182
2008-02-14
23:22

zanonimizowany533388 Junior

Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.

Komentarz: zanonimizowany533388
2010-01-08
13:35

zanonimizowany698383 Centurion

👎

Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!

Komentarz: zanonimizowany698383
2011-01-20
16:02

qqqqqq Generał

qqqqqq

Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.

Komentarz: qqqqqq
2013-08-30
18:17

zanonimizowany939201 Junior

😜

pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie

Komentarz: zanonimizowany939201
2014-02-20
12:48

zanonimizowany978231 Junior

😉

witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe

Komentarz: zanonimizowany978231
2014-04-29
11:27

zanonimizowany939201 Junior

👍

pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?

Komentarz: zanonimizowany939201
2014-04-29
12:12

zanonimizowany939201 Junior

👍

pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P

Komentarz: zanonimizowany939201
2016-09-24
13:38

GelLo16 Junior

😁

Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy

Komentarz: GelLo16
2024-06-22
17:24

Żwawy Junior

Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić

Komentarz: Żwawy

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl