STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) X16
Aktualizacja:
2. Weź dokumenty
Zleceniodawca: quest ten aktywuje się automatycznie po wypełnieniu zadania Wyłącz emisję psioniczną
Lokalizacja startowa: maszyna, którą miałeś okazję wyłączyć
Co należy wykonać:
a) przedostać się do laboratorium X16
b) odszukać ciało Ducha i zabrać dokumenty
Dokładny opis questu:
Pierwszą wytyczną powinieneś mieć już automatycznie zaliczoną. Pozostało ci więc jedynie odnalezienie ciała Ducha. Zauważ, że w okolicy (#1) oraz na niższych piętrach pojawiły się nowe zombiaki. Możesz z nimi walczyć, ale lepiej będzie przystąpić do właściwej części zadania. W tym celu skieruj się do niezbadanego jeszcze korytarza (#2). ZAPISZ też stan gry!
![]() | ![]() |
Dojdziesz w końcu do miejsca, w którym będziesz musiał zmierzyć się z poznanym już w kanałach (Agroprom) mutantem (#1). Najprościej będzie oczywiście nafaszerować istotę ołowiem, celując w okolice głowy. Nie radziłbym badać bocznych klatek, gdyż występują tam różnorakie anomalie. Zamiast tego skieruj się do ciała Ducha (#2). Będziesz musiał przeciągnąć znajdujące się tu dokumenty do swojego inwentarza.
![]() | ![]() |
3. Znajdź dokumenty z LabX16 - część 2
Zleceniodawca: Barman (Bar)
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie Bar
Co należy wykonać:
a) odszukać dokumenty w laboratorium X16
b) dostarczyć dokumentu Barmanowi
Dokładny opis questu:
Zadanie to wykonasz dokładnie w tym samym momencie, co poprzednie. Będziesz po prostu musiał zbadać ciało Ducha (#1) oraz przeciągnąć poszukiwane dokumenty do swojego inwentarza. Po kilku chwilach otrzymasz stosowne potwierdzenie (#2). Warto też wysłuchać komunikatu radiowego. Uwaga! Duch ma przy sobie niezły pancerz, ale radziłbym pozostać przy aktualnie posiadanym. Przedmiot ten możesz jednak wziąć na wymianę.
![]() | ![]() |
4. Spotkaj się z przewodnikiem
Zleceniodawca: zadanie to aktywuje się w sposób automatyczny
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie X16
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z przewodnikiem, przebywającym w strefie Kordon
Z oczywistych względów zadaniem tym nie będziesz się mógł teraz zająć. Niestety, do strefy Kordon będziesz musiał już wkrótce powrócić. Na razie zajmij się jednak wydostaniem z laboratorium, a w dalszej kolejności ze stref Jantar i Dzicz.
5. Wydostań się z laboratorium
Zleceniodawca: quest ten aktywuje się automatycznie po zebraniu potrzebnych dokumentów
Lokalizacja startowa: niedaleko ciała Ducha (strefa X16)
Co należy wykonać:
a) uciec z laboratorium, wykorzystując do tego celu sekretny tunel
b) porozmawiać raz jeszcze z Sakharovem
Dokładny opis questu:
W tej lokacji właściwie jedynie rozpoczniesz wykonywanie przedstawianego zadania. W tym celu będziesz musiał zlokalizować dziurę w ziemi (#1). Wskakuj do niej. Skieruj się na najniższy poziom (#2), dzięki czemu gra automatycznie zacznie doczytywać planszę Jantar.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








