STALKER Shadow of Chernobyl: Pancerze
Aktualizacja:
NAJCZĘŚCIEJ ODNAJDYWANE PANCERZE
![]() | Kurtka skórzana (1000 RU) Z pancerzem tym rozpoczynasz grę. Nie można oczywiście liczyć na zbyt wiele, ale do pokonania kilku początkowych stref sprzęt ten powinien spokojnie wystarczyć. Mimo wszystko, warto byłoby zdecydować się na artefakty wydłużające pasek zdrowia. Anomalie można bowiem omijać, tak więc konkretnymi żywiołami nie musisz się jeszcze szczególnie przejmować. |
![]() | Kombinezon Monolitu (10000 RU) Pancerz ten po raz pierwszy odnajdziesz najprawdopodobniej podczas eksploracji laboratorium X18. Jest on teoretycznie słabszy od kombinezonu Stalkera, lecz faktycznie sprawa przedstawia się zupełnie inaczej. Kombinezon Monolitu zapewnia lepszą ochronę przed standardowymi atakami wrogów. Jest natomiast mniej wytrzymały na różnego rodzaju zagrożenia związane z wyładowaniami, czy środkami chemicznymi. Mimo wszystko warto go wybrać, gdyż to właśnie do "normalnych" walk będzie ci najbardziej potrzebny. |
![]() | Kombinezon Stalkera (15000 RU) Pierwszy porządny pancerz, na którym będziesz mógł położyć swe łapska. :-) Pancerz ten zapewnia dość niezłą ochronę przeciw różnego rodzaju zagrożeniom, ze szczególnym uwzględnieniem pocisków. Jest bowiem wyposażony w dobrą kamizelkę kuloodporną. W rezultacie z obiektu tego dość długo będziesz korzystał. Dopiero w dalszej części zabawy pojawią się lepsze pancerze. |
![]() | Kombinezon Ducha (15000 RU) Pancerz ten będziesz co prawda mógł odnaleźć tylko w jednym miejscu (ciało Ducha w laboratorium X16), ale mimo wszystko sądzę, że warto byłoby o nim wspomnieć. Kombinezon Ducha nie zapewnia niestety tak dobrej ochrony jak kombinezon Monolitu. Podstawową zaletą tego pancerza jest jednak możliwość szybkiej regeneracji paska zdrowia. Jeśli więc na tym bardzo ci zależy (osobiście sądzę, że lepiej jest mieć odpowiednie artefakty), to możesz się na niego zdecydować. |
![]() | SSP-99 Ekolog (15000 RU) Jest to bardzo dobry pancerz, ale tylko dla tych graczy, którzy nie biorą udziału w zbyt dużej ilości walk, próbując unikać napotykanych w trakcie zabawy przeciwników. Opisywany pancerz wypada zdecydowanie gorzej od wyżej wymienionych. W zamian jednak oferuje wyśmienitą ochronę przed różnego rodzaju zagrożeniami chemicznymi, wyładowaniami, czy wreszcie promieniowaniem. Pancerz ten można nabyć stosunkowo wcześnie, ale w dalszej części zabawy pojawi się możliwość zakupienia lepszej wersji - SEVA. Na krok ten wypadałoby się oczywiście zdecydować.
|
![]() | Kombinezon SEVA (30000 RU) Bez dwóch zdań jest to jeden z najlepszych pancerz z całej gry. Kombinezon SEVA znajdzie się w ofercie profesora przebywającego w strefie Jantar, ale dopiero po powrocie z laboratorium X16. Pancerz ten będziesz mógł dość swobodnie wykorzystywać. Kombinezon SEVA oferuje zarówno dobrą ochronę przed standardowymi atakami, jak i promieniowaniem, czy różnego rodzaju środkami chemicznymi albo wyładowaniami. Pamiętaj jednak o tym żeby mieć na tyle dużo gotówki żeby móc zakupić ten przedmiot. Nie powinno z tym jednak być żadnych problemów. |
![]() | Kombinezon SSP-99M (24000 RU) Prawdopodobnie ciężko będzie ci w to uwierzyć, ale kombinezon ten jest jeszcze lepszy od modelu SEVA. Zdobycie go może ci jednak przysporzyć trochę problemów. Musiałbyś bowiem zabrać go z ciała Ducha z laboratorium X16. Następnie dostarcz ten przedmiot do Jantaru. Będziesz musiał wykonać misję poboczną - Przynieś unikatowy kombinezon. SSP-99M wypada lepiej od SEVY w kwestii ochrony przed: oparzeniami, porażeniem prądem, zadrapaniami, promieniowaniem, oparzeniami chemicznymi i wybuchami. Spokojnie powinien ci więc wystarczyć do końca gry.
|
![]() | Egzoszkielet (50000 RU) Egzoszkielet pozyskuje się dopiero pod koniec gry. Paradoksalnie NIE jest to najlepszy pancerz, gdyż przemierzając kolejne pomieszczenia elektrowni bardzo istotne będzie to żeby dysponować pancerzem z dużą odpornością na promieniowanie. Egzoszkielet wypada pod tym względem zdecydowanie gorzej od pancerza SEVA. Największą jego zaletą jest natomiast niebywała odporność na standardowe ataki wrogów. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








