STALKER Shadow of Chernobyl: Bronie
Aktualizacja:
Podstawowe wyposażenie
Zarówno w tym dziale poradnika, jak i kolejnym podpunkcie postanowiłem przedstawić wszystkie najciekawsze i najczęściej odnajdywane przedmioty. Doszedłem do wniosku, iż o rzadziej spotykanych giwerach nie ma się co rozpisywać, gdyż nie będzie się z nich właściwie korzystało, a nawet jeśli się je odnajdzie, to pojawią się prawdopodobnie poważne problemy z amunicją. Skupiam się więc na tych giwerach oraz pancerzach, za którymi nie trzeba się będzie dokładnie rozglądać. Lokalizacje tych przedmiotów bardzo często podawane są w pierwszym rozdziale poradnika. Tyczy się to zawsze sytuacje gdy dany obiekt odnajduje się po raz pierwszy. Z powtórnym zdobyciem tej samej giwery nie ma już bowiem problemów. Korzystając z okazji warto też wspomnieć o pasku wytrzymałości giwer. W miarę używania danej broni będzie się on oczywiście obniżał. Całkowitego zniszczenia pukawki nie musisz się właściwie obawiać, choć w miarę obniżania się tego współczynnika broń coraz częściej będzie się zacinała. Siłą rzeczy będziesz się więc musiał rozejrzeć za czymś nowym. Podobny problem nie dotyczy na szczęście pancerzy. Tu przypomnę jedynie o konieczności posiadania jakichś funduszy na koncie, gdyż niektóre lepsze pancerze będzie można zakupić wyłącznie u kupców (np. w sektorze Jantar).
NAJCZĘŚCIEJ ODNAJDYWANE BRONIE
![]() | PMm (280 RU) Najbardziej prymitywny pistolet, z którym będziesz musiał niestety rozpocząć grę. Broń ta nadaje się właściwie wyłącznie do likwidowania zwierząt oraz pojedynczych, słabo uzbrojonych bandytów. Musisz się bowiem liczyć z niewielką celnością oraz symboliczną siłą ognia. Staraj się więc celować w głowy wrogów. |
![]() | Fort-15 (350 RU) Odrobinę lepszy pistolet, którym będzie już można trochę zdziałać. Broń ta przyda się zarówno do odstraszania lub likwidowania zwierzyny, jak i zabijania pojedynczych Stalkerów. W walce z większymi grupami w dalszym ciągu nie będziesz miał dużych szans. Mimo wszystko z giwery tej warto korzystać, szczególnie jeśli nie masz dużo amunicji do karabinu maszynowego. |
![]() | Sawn-off dbl-barrel (400 RU) Bardzo ciekawa dwururka, która może przydać się w początkowej fazie rozgrywki. Musisz jednak pamiętać o kilku ważnych rzeczach. Przede wszystkim, po oddaniu dwóch strzałów musisz przeładować broń, a to zajmuje dużo czasu. Ponadto giwera ta jest jedynie skuteczna na niewielkie dystanse, nadając się chociażby do walk prowadzonych w zamkniętych pomieszczeniach. |
![]() | Akm 74/2U (1000 RU) Jeden z najczęściej odnajdywanych lekkich karabinków maszynowych. Niestety, broń ta nie ma zbyt wielu zalet. W początkowej fazie gry ciężko będzie zdobywać wystarczającą ilość amunicji. Współczynnik zadawanych obrażeń jest stosunkowo niski, a na dodatek na dobrą celność można liczyć tylko przy oddawaniu pojedynczych strzałów. Mimo wszystko to nieporównywalnie lepsza giwera od wszystkich pistoletów. |
![]() | Viper 5 (1100 RU) To jedna z częściej odnajdywanych giwer, ale tylko w początkowej fazie zabawy. Viper 5 niestety raczej ci się nie przyda. Jest to bardzo słaby karabinek, pryz użyciu którego ciężko będzie powalić większość przeciwników. Jedyny plus jest taki, iż bardzo łatwo jest odnaleźć odpowiednią ilość amunicji, gdyż wielu bandytów z tej właśnie giwery korzysta. |
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





