STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Magazyny wojskowe
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - NPC & WAŻNE LOKACJE

Najważniejsi NPC na mapie (kolor czerwony):
1 - Czacha (Powinność) - Jest to najważniejsza postać organizacji o nazwie Powinność. Czacha będzie zlecał wszystkie główne questy dla tej organizacji. Zostały one oczywiście opisane w dalszej części poradnika. Czacha w dalszej części zabawy może też zginąć, ale nie powinno to w żaden sposób "popsuć" Twojej gry. :-)
2 - Venya Axe (Wolność) - Od postaci tej nie dowiesz się niestety niczego interesującego. Venya będzie się jedynie starał zachęcić Cię do wstąpienia do organizacji Wolność.
3 - Chef (Wolność) - Kolejna stosunkowo niewiele znacząca postać. W tym przypadku jednak będziesz mógł zadać wiele pytań, dotyczących między innymi tego miejsca oraz okolicznych terenów. Nie licz jednak na sensowne odpowiedzi. ;-)
4 - Odnajdziesz tu co najmniej dwie ważne postaci:
Egorka Tails (Wolność) - Żołnierz ten pilnuje wejścia prowadzącego do głównego budynku bazy. Będziesz musiał porozmawiać z nim, wybierając domyślne odpowiedzi. Dopiero teraz zostaniesz wpuszczony do środka.
Lukash (Wolność) - Lider organizacji Wolność. On z kolei będzie zlecał ci questy zarezerwowane dla nowych członków tego ugrupowania. Zlikwidowanie Lukasha stanowi jeden z celów organizacji Powinność. Pracując dla Wolności o jego życie nie będziesz się jednak musiał obawiać.
5 - Cap (Wolność) - Jest on głównodowodzącym znajdującej się tu barykady. Z postacią tą będziesz mógł porozmawiać wykonując ostatni quest dla Wolności. Jeśli wybrałeś zadania Powinności, będziesz się musiał go pozbyć.
Najważniejsze lokacje na mapie (kolor zielony):
1 - W miejscu tym będziesz oczywiście rozpoczynał eksplorację tej mapy. Radziłbym nie pozostawać zbyt długo przy granicy stref, gdyż mogą się tu nagle pojawiać zmutowane dziki. Warto natomiast podejść do przodu. Powinieneś zauważyć walczących ze sobą członków obu ugrupowań. Nie atakuj ich, tylko badał ciała poległych gostków w poszukiwaniu amunicji, lepszych broni i apteczek.
![]() | ![]() |
2 - Obozowisko Powinności. Jest to naturalnie jeden z najistotniejszych punktów na mapie, niezależnie od tego czy zdecydowałeś się przyłączyć właśnie do Powinności czy może do ugrupowania Wolność. Zabudowania możesz oczywiście dokładniej zbadać, ale nic godnego uwagi nie odnajdziesz.
![]() | ![]() |
3 - Główna baza ugrupowania Wolność. Jest ona zdecydowanie większa. Wpadniesz tu też na większą liczbę postaci niezależnych, z którymi będziesz oczywiście mógł porozmawiać. Zwróć też uwagę na liczne wieże snajperskie.
![]() | ![]() |
4 - Kuchnia. Wbrew pozorom, do miejsca tego warto na chwilkę zajrzeć, szczególnie jeśli nie posiadasz żadnej żywności w inwentarzu. Nie będziesz musiał tracić czasu na handlowaniu z innymi żołnierzami czy przeszukiwaniu ciał poległych wrogów.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (4) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Magazyny wojskowe
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






