STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (4) Magazyny wojskowe
Aktualizacja:
5. Zabij Lukasha [Powinność]
Zleceniodawca: Czacha (Magazyny wojskowe)
Lokalizacja startowa: punkt 3 na mapie
Co należy wykonać:
a) pozbyć się trzech snajperów (punkty 9 na mapie)
b) zabić Lukasha (punkt 1 na mapie)
c) powrócić do obozowiska Powinności w celu odebrania nagrody (punkt 3 na mapie)
Dokładny opis questu:
To zdecydowanie najtrudniejsza misja spośród tych, z którymi do tej pory miałeś do czynienia. Będziesz bowiem musiał podjąć walkę z kilkudziesięcioma świetnie opancerzonymi przeciwnikami. Ponadto do zlikwidowania będziesz miał kilku snajperów oraz osobistych ochroniarzy Lukasha. W rezultacie radziłbym często zapisywać stan gry, dokładnie rozglądać się i używać apteczek, gdy tylko zachodzi taka konieczność.
Po wysłuchaniu krótkiej odprawy zacznij biec w stronę zniszczonego fragmentu muru. Korzystając z okazji już teraz możesz pozbyć się jednego ze snajperów (#1). W międzyczasie kolega z drużyny będzie zakładał ładunek (#2). Uwaga! Jeśli postać ta TERAZ zginie, najprawdopodobniej będziesz musiał przeładować całą misję! Na szczęście nie powinno do tego dojść.
![]() | ![]() |
Musisz teraz zaczekać na eksplozję (#1). Ruszaj w stronę zniszczonego fragmentu muru. W pierwszej kolejności zajmuj się pozostałymi przy życiu snajperami (#2). Powinieneś móc załatwić ich z tego miejsca. W międzyczasie koledzy z drużyny zaczną likwidować kolejnych członków Wolności. Nie możesz tu zbyt długo stać, gdyż będzie im musiał za chwilę pomóc.
![]() | ![]() |
Generalnie możesz tu wybierać pomiędzy dwoma ścieżkami - bezpieczniejszą dolną oraz znajdującą się na wprost od Ciebie (#1). Paradoksalnie radziłbym wybrać trudniejszą drogę, tak aby móc zająć się likwidacją napotykanych żołnierzy Wolności (#2). Musisz się jednak bardzo pilnować, tak aby nie zostać zaatakowanym z boku lub od tyłu.
![]() | ![]() |
Docelowo powinno ci się udać zbliżyć do budynku, w którym skrywa się Lukash (#1). Uważaj jednak na jego ochroniarzy, o których wspominałem już wcześniej (#2). Co najmniej 2-3 gostków będzie pilnowało wejścia i to właśnie z nimi musisz się rozprawić. Korzystaj z posiadanych apteczek.
![]() | ![]() |
Lukash najprawdopodobniej pojawi się przy klatce schodowej (#1). Tak na dobrą sprawę nieważne jest, kto go zabije. Po wykonaniu tego zadania otrzymasz stosowną informację. Mógłbyś od razu zacząć wycofywać się do obozu Powinności, ale lepiej będzie zająć się wszystkimi pozostałymi przy życiu żołnierzami wroga. Do bazy wróć się oczywiście tą samą drogą (#2).
![]() | ![]() |
Jeżeli Czacha zginął w trakcie ataku, będziesz musiał porozmawiać z kimś innym (#1). Niezależnie jednak od tego, zostaniesz nagrodzony i zaliczysz ten quest. Teraz wróć się do bazy wojskowej i zacznij zbierać amunicję oraz apteczki z ciał poległych wrogów. Żołnierze Wolności korzystają z doskonałych karabinów GP 37 (#2). Wyrzuć dotychczasową broń i zacznij używać nowej giwery. GP 37 cechuje się ogromną siłą ognia.
![]() | ![]() |
Jak zapewne zauważyłeś, w bazie zaczną pojawiać się nowi żołnierze Wolności (#1). Najlepiej będzie przyczaić się w domku Lukasha i załatwiać ich z dystansu. W ten sposób zapewnisz sobie dodatkowe zapasy amunicji i leków. Na żołnierzy Wolności możesz też wpaść w drodze do posterunku prowadzącego do kolejnej strefy (#2). Jeśli chcesz, możesz też zbadać wieże snajperskie. Żołnierze używali karabinów SVUmk2, aczkolwiek takiej broni nie musisz mieć na swoim wyposażeniu.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do posterunku czekają Cię kolejne ciężkie walki. W pierwszej kolejności pozbądź się członków Wolności (#1), a następnie atakujących od strony granicy żołnierzy Monolith (#2). Warto tu korzystać z granatów. Po walkach pozbieraj amunicję i skieruj się do planszy Czerwony Las.
![]() | ![]() |
0
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (4) Magazyny wojskowe
- STALKER Shadow of Chernobyl: Magazyny wojskowe
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















