STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Instytut Agroprom - Kanały
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - QUESTY

1. Znajdź schowek grupy Strieloka
Zleceniodawca: Kret (Agroprom)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie, a konkretnie sektor o nazwie Instytut Agroprom (Kret stojący przy wejściu do kanałów)
Co należy wykonać:
a) odszukać skrytkę Strieloka (punkt 2 na mapie)
b) zapoznać się z zawartością skrytki (punkt 2 na mapie)
c) zlokalizować wyjście z kanałów (punkt 3 na mapie)
Dokładny opis questu:
Od razu po zejściu do kanałów otrzymasz propozycję przystąpienia do dodatkowego zadania. Będziesz musiał rozprawić się ze wszystkimi bandytami. Dodatkowy opis nie będzie tu wymagany, gdyż i tak będziesz się przez nich musiał przebić, tak aby dotrzeć do dalszej części kanałów. Nie zapominaj o korzystaniu z latarki oraz częstym zapisywaniu stanu gry! Unikaj też anomalii, szczególnie tych o charakterze kwasowym, których będzie tu najwięcej.
Zaczynasz w nieoświetlonym tunelu. Ruszaj przed siebie. Jeśli chcesz, możesz zbadać leżące tu ciało (#1). Za rogiem wpadniesz na pierwszych przeciwników (#2). Nie radziłbym jeszcze korzystać ze schodów. W pierwszej kolejności pozbądź się widocznych wrogów.
![]() | ![]() |
Druga grupa pojawi się po prawej stronie (#1). Wrogów tych nie możesz unikać, gdyż to właśnie tam będziesz musiał iść. Szczególnie uważaj na gostków z shotgunami, zachowując bezpieczny dystans. Lewego korytarza nie musisz badać. Doszedłbyś bowiem do znanej już z pierwszego sektora anomalii (#2).
![]() | ![]() |
Kieruj się zgodnie ze wskazaniami podręcznej mapy. Na szczęście do celu prowadzi tylko jedna ścieżka. Dojdziesz do schodów, po których zejdź na dół (#1). Uważaj na znajdujące się tu kałuże kwasu, których za wszelką cenę musisz unikać. Docelowo powinieneś zbliżyć się do ukazanego na screenie przejścia (#2). KONIECZNIE zapisz stan gry i przygotuj dobrą broń!
![]() | ![]() |
Skieruj się w lewo. Po chwili usłyszysz ryk potwora. Zauważ, że jest on częściowo niewidzialny. Zacznij strzelać do bestii, gdyż dopiero po chwili w pełni się odsłoni (#1). Przesuwaj się do tyłu, tak aby dać sobie szansę na przeładowanie broni. Warto tu też skorzystać z shotguna (jeśli go posiadasz). Potwora powinno ci się w końcu udać zabić (#2). Zbadaj ciało, podnosząc cenny obiekt.
![]() | ![]() |
Skieruj się teraz do prawych schodków. Ruszaj przed siebie. Po drodze powinieneś odnaleźć bardzo cenny artefakt - Urchin (#1). Obiekt ten wypadałoby oczywiście podnieść. Zeskocz w takim miejscu żeby móc przedostać się do dalszej części pomieszczenia, unikając kałuż kwasu. Dojdziesz do przejścia prowadzącego do tunelu (#2). Zapisz tu stan gry. W okolicy roi się bowiem od przeciwników.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności radziłbym oczyścić CAŁY ten tunel (#1). W sumie będziesz tu musiał pokonać około dziesięciu bandytów. W szczególności uważaj na gostków, którzy pojawią się przy prawym przejściu (#2), prowadzącym w stronę wyjścia. Nie musisz tam teraz iść. Najważniejsze jest to żeby zabezpieczyć cały ten teren. Zbadaj też oczywiście ciała poległych wrogów, uzupełniając stan amunicji i zabierając apteczki.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z jednej z bocznych odnóg, tak aby zbliżyć się do miejsca, w którym znajduje się skrytka. Będziesz musiał obrócić się w lewo (#1) i wskoczyć na skrzynie. Kucnij, dzięki czemu wejdziesz do środka. Zacznij wspinać się po drabinie na górę (#2).
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














