STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Wysypisko
Aktualizacja:
3. Spotkaj się z Sieryjem - część 2
Zleceniodawca: Lis (Kordon)
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie Kordon
Co należy wykonać:
a) dowiedzieć się czegoś więcej na temat Strieloka od Sieryja (punkt 4 na mapie)
Dokładny opis questu:
Quest ten ponownie uaktywni się gdy tylko zaczniesz zbliżać się do centralnego magazynu tego sektora (#1). Usłyszysz komunikat przez radio, podobny do tego z Biesem. Będziesz musiał jak najszybciej udać się do magazynu. W tym celu proponowałbym skorzystać z głównej bramy (#2), dzięki czemu nie będziesz musiał marnować zbyt dużo czasu. Po drodze przygotuj sobie też karabin maszynowy.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce będziesz musiał praktycznie od razu przystąpić do walk. Przeciwnicy będą nadbiegali z zachodu (#1). Staraj się chować za przeszkodami i zachowywać bezpieczny dystans, tak aby nie zginąć. Możesz też skorzystać z paru granatów. Po udanej akcji porozmawiaj z Sieryjem (#2). Zostaniesz odpowiednio nagrodzony, a także dowiesz się o istnieniu Kreta, którego będziesz musiał odnaleźć w strefie Agroprom.
Uwaga! W przyszłości mogą się też pojawiać poboczne zadania związane z odpieraniem kolejnych ataków bandytów. Możesz do nich przystępować, ale nie będzie to wymagane. Za każdym razem musiałbyś udać się w to miejsce i zlikwidować paru przeciwników.
![]() | ![]() |
4. Zdobądź informacje o Strieloku
Zleceniodawca: Sieryj (Wysypisko)
Lokalizacja startowa: punkt 4 na mapie
Co należy wykonać:
a) spotkać się z grupą Kreta
b) wydobyć informacje na temat Strieloka od samego Kreta
Zadania tego nie będziesz mógł wykonać w tej lokacji. W pierwszej kolejności musisz dotrzeć do Agropromu, czyli lokacji znajdującej się na zachód od mapy Wysypisko. To jedno z najważniejszych zadań gry, tak więc nie będziesz mógł go pominąć.
Komentarze czytelników
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
Mam wielki problem!!
Wysłałem sms by ściągnąć ten poradnik.Przyszedł kod.Wbiłem go , wybrałem serw i wszedłem w link.Jednak pokazuje się błąd 425 Can't open data connection czy jakoś tak. No i spróbowałem na pozostałych serwerach ale tak samo.Skorzystałem z Systemu Pomocy , i tak jak polecono wyłączyłem tą całą ochronę.Ale nic , dalej tak samo.Więc wysłałem maile do Gry-Online i teraz czekam na odp. Jednak mam nadzieję , że ktoś szybciej tu pomoże.
Z góry wielkie dzięki, Rycerz_czesław
czy trzeba sie przyłączać do wolności albo powinności??? a jak sie nie przyłącze to będe miał inne zakończenie???
Oczywiście ja gram w Polską wersję
Bardzo dobry Poradnik gorąco polecam !! ale błąd że nie zostały opisane wszystkie bronie i artefakty takie jak np. Dusza czy Śluz ale i tak jest oki
To dobrze, że zostały dość dokładnie opracowane poradniki, ale są problemy. Nie ma profesora w katakumbach. Wchodziłem po raz drugi, szukałem dokładnie. Nie ma, tylko lata po korytarzu jakieś wietrzne psaskudztwo. Wszystko się kołysze jak po wódce. Nie można otworzyć drzwi w hotelu w Prypeci. Na dodatek, pod monolitem, jest tylko jedna zakończająca całą grę opcja. Wciśnij "F", deszcz złotych pienidzy i wyjście z gry. Co jest nie tak?
niezły poradnik, ja jednak wolę sam przejść grę.
Solidny poradnik. Brakuje jednak opisu niektórych pancerzy, nie zauważyłem też wzmianki na temat szybszego zdobycia części z tych wymienionych. Przydałby się również bardziej kompletny spis broni (nie wszystkie wymieniono). Ale to są oczywiście rzeczy, które każdy sam może w grze odkryć :)
SEVA Suit można zdobyć bardzo wcześnie za free. No i czemu SEVA to bez dwóch zdań najlepszy pancerz? A co z lepszym SSP-99M (łatwy do zdobycia i niejako "po drodze")?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




