STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Prypeć
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - QUESTY

1. Dotrzyj do elektrowni
Zleceniodawca: uaktywnia się automatycznie po wkroczeniu do tej strefy
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) spotkać się z innymi Stalkerami (punkt 1 na mapie)
b) podążać za innymi żołnierzami (punkty 2 na mapie)
c) odszukać ścieżkę prowadzącą do sektora Elektrownia Jądrowa (punkty 3 na mapie)
d) odnaleźć wejście prowadzące do sarkofagu
Dokładny opis questu:
Zadanie to w większości (poza ostatnim punktem) będzie mógł wykonywać na tej planszy. Nie jest ono zbyt trudne, aczkolwiek będziesz musiał często save'ować. Jest to szczególnie istotne w dalszej części zabawy, gdyż będziesz wpadał na świetnie wyszkolonych snajperów. Radziłbym też zapoznać się z opisami najciekawszych miejsc sektora, gdyż to właśnie tam zaznaczyłem pozycje snajperów.
Zaczekaj na zakończenie odprawy i biegnij za innymi Stalkerami (#1). Po kilku chwilach drużyna zatrzyma się. Nasłuchuj okrzyków dowódcy. Będzie on podpowiadał, w których miejscach pojawią się snajperzy (#2). Musisz ich likwidować. Resztą wrogów zajmą się już koledzy z drużyny. Często zapisuj też stan gry!
![]() | ![]() |
W analogiczny sposób będziesz musiał dotrzeć na drugi koniec tej ulicy. Teraz skręcisz w prawo. Po drodze trzeba oczywiście wyeliminować kilku przeciwników (#1). W szczególności uważaj na gostków skrywających się w budynkach. Docelowo powinno ci się udać dotrzeć do wejścia prowadzącego do podziemnego parkingu (#2).
![]() | ![]() |
W miejscu tym będziesz musiał rozprawić się z niewielką grupą przeciwników (#1). Twoja drużyna będzie dysponowała przewagą liczebną, tak więc nie powinno być z tym żadnych problemów. Możesz pozbierać bronie i porozmawiać z dowódcą (#2), ale nie będzie to konieczne. Radziłbym przystąpić teraz do zadania z hotelem, a do tej misji powrócić dopiero za chwilę.
![]() | ![]() |
Po wykonaniu questu z hotelem będziesz mógł wreszcie skierować się do przejścia prowadzącego do ostatniej strefy gry. Nie radziłbym jednak przemieszczać się w linii prostej. Zamiast tego proponowałbym udać się do wschodniej części mapy. Będziesz tu niestety musiał załatwić snajpera (#1) oraz kilku standardowych żołnierzy (#2).
![]() | ![]() |
Powinieneś w końcu zbliżyć się do stadionu. Spróbuj skorzystać z frontowej bramy (#1). Odpowiednio wcześniej będziesz się oczywiście musiał pozbyć pozostałych przy życiu snajperów. Po przekroczeniu bram stadionu gra wyświetli krótki filmik przerywnikowy (#2), a następnie automatycznie załaduje nową mapę. Nie radziłbym więc przechodzić dalej, jeśli nie zbadałeś jeszcze dokładnie tej mapy.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










