STALKER Shadow of Chernobyl: Questy Czerwony Las
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - QUESTY

1. Wyłącz Mózgozwęglacz - część 2
Zleceniodawca: Barman (Bar)
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie Bar
Co należy wykonać:
a) przedostać się w okolice anteny (punkt 1 na mapie)
b) odnaleźć wejście prowadzące do bunkra (punkt 2 na mapie)
c) wyłączyć urządzenie (wykonaniem tego zadania zajmiesz się dopiero w trakcie eksploracji bunkra, który jest oddzielną mapą)
Dokładny opis questu:
Z racji tego, iż początkowa część mapy została przedstawiona na mapie lokacji, najlepiej będzie jeśli skupię się na przedstawieniu ścieżki prowadzącej bezpośrednio do kompleksu badawczego. Na pierwszą blokadę natrafisz niedaleko miejsca, w którym znajduje się góra (#1). Żołnierzy należy oczywiście eliminować z dystansu, ale nie daj się nikomu zaskoczyć od tyłu. Musisz też załatwić przedstawionego na poprzedniej mapie (okolicy) snajpera (#2).
![]() | ![]() |
Dopiero gdy zabezpieczysz okolicę, zacznij kierować się na górę (#1). Jednocześnie radziłbym przez cały czas trzymać się blisko lewej ściany. Na przeciwników dość rzadko będziesz wpadał. Zignoruj żółtawy filtr i pojawiające się w okolicy zjawy (#2). Nie będą Cię one w stanie zranić.
![]() | ![]() |
W pewnym miejscu przeciwnicy zepchną na Ciebie kilka beczek. Zacznij szybko wycofywać się do tyłu, tak aby uniknąć eksplozji (#1). Wrogimi żołnierzami będziesz się oczywiście musiał zająć. Przesuwaj się w stronę bazy. Po dotarciu na górę spróbuj pozbyć się co najmniej jednego snajpera (#2). To bardzo ważne! Radzę też często zapisywać stan gry!
![]() | ![]() |
Teraz proponowałbym przesunąć się w prawo, tak aby móc przemieszczać się przy murze (#1). Ułatwi ci to bardzo sprawę, gdyż unikniesz wzroku wielu snajperów. Musisz się jednak rozglądać, tak aby nie pominąć "standardowych" żołnierzy (#2). Na większą grupę wpadniesz zapewne za rogiem. Załatw tych gostków i ruszaj dalej.
![]() | ![]() |
Powinieneś w końcu dotrzeć do wejścia do bazy (#1). Spróbuj ustawić się w tym miejscu i zdjąć kilku przeciwników. Może się też zdarzyć tak, iż ktoś spróbuje podbiec bliżej (#2). Musisz być na to przygotowany!
![]() | ![]() |
Teraz będziesz musiał dotrzeć do tunelu prowadzącego do bunkra. W tym celu będziesz musiał skierować się w prawo (#1). Najlepiej będzie tu biec, tak aby uniknąć ostrzału ze strony pozostałych przy życiu snajperów. Musisz zlokalizować pojedynczy wagon (#2), do którego należy wejść. Obróć się w prawo i skieruj do tunelu. Załatw kilku przeciwników (uważaj na gostka za rogiem!), a następnie dojdź do miejsca, w którym gra zacznie ładować nową planszę.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












