STALKER Shadow of Chernobyl: Questy Bar
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - QUESTY

1. Znajdź dokumenty wojskowe - część 3
Zleceniodawca: Sidorowicz (Kordon)
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie Kordon
Co należy wykonać:
a) wykraść dokumenty (plansza Agroprom!)
b) dostarczyć dokumentu barmanowi (punkt 1 na mapie)
Dokładny opis questu:
Mam nadzieję, że odwiedzałeś już planszę Instytut Agroprom i posiadasz dokumenty na wyposażeniu. W przeciwnym wypadku nie masz tu czego szukać. Jedyne co będziesz musiał zrobić, to udać się do baru (#1). Porozmawiaj z barmanem (#2), dzięki czemu automatycznie zaliczysz ten quest oraz otrzymasz kolejny. U barmana możesz też dokończyć wypełnianie paru pobocznych zadań, które już wcześniej zapewne zdobyłeś.
Uwaga! Za wykonanie tego zadania (oprócz nagrody pieniężnej) otrzymasz bardzo cenny pancerz STALKER'a, który od razu wypadałoby założyć. W znacznym stopniu ochrania on bowiem przed napromieniowaniem, a będziesz musiał za niedługo wkroczyć do skażonej strefy.
![]() | ![]() |
2. Znajdź wejście do LabX18
Zleceniodawca: Barman (Bar)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) przedostać się na teren bazy
b) zdobyć klucz do laboratorium, który jest w posiadaniu Dzika
c) wydostać się z bazy bandytów
d) odnaleźć wejście prowadzące do laboratorium
Zadania tego nie będziesz mógł wykonać w tej lokacji. W pierwszej kolejności musisz dotrzeć do Doliny Mroku i to właśnie tam zajmiesz się wypełnieniem wszystkich wymienionych wyżej poleceń.
3. Znajdź dokumenty w LabX18 - część 3
Zleceniodawca: quest uaktywnia się w strefie X18
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie X18
Co należy wykonać:
a) odszukać dokumenty
b) dostarczyć dokumentu Barmanowi, znajdującemu się w strefie o nazwie Bar (punkt 1 na mapie)
Dokładny opis questu:
To właściwie tylko oficjalne dokończenie questu rozpoczętego w X18. Jedyne co będziesz musiał zrobić, to porozmawiać z barmanem (#1). Otrzymasz wysoką nagrodę pieniężną, a także będziesz mógł przystąpić do kolejnego głównego zadania.

4. Znajdź dokumenty z LabX16
Zleceniodawca: Barman (Bar), przy czym najpierw należy wypełnić zadanie 3
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) odszukać dokumenty w laboratorium X16
b) dostarczyć dokumentu Barmanowi (punkt 1 na mapie)
Dokładny opis questu:
Zadania tego nie będziesz mógł wykonać w tej lokacji. W pierwszej kolejności musisz dotrzeć do laboratorium X16, znajdującego się przy strefie Jantar. Po zdobyciu odpowiednich dokumentów wróć się do barmana i oddaj mu zdobyte dokumenty. Zostaniesz nagrodzony, a także otrzymasz kolejne zlecenie.

5. Wyłącz Mózgozwęglacz
Zleceniodawca: Barman (Bar), przy czym najpierw musisz wypełnić zadanie 4
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) przedostać się w okolice anteny
b) odnaleźć wejście prowadzące do bunkra
c) wyłączyć urządzenie
Zadania tego nie będziesz mógł wykonać w tej lokacji. W pierwszej kolejności musisz dotrzeć do strefy o nazwie Czerwony Las. Droga prowadzi przez Magazyny wojskowe.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


