STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Instytut Agroprom
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - NPC & WAŻNE LOKACJE

Najważniejsi NPC na mapie (kolor czerwony):
1 - Kret - To właściwie jedyna istotna postać tej planszy, z którą będziesz mógł wchodzić w bardziej złożone interakcje. Uwaga! Kret będzie początkowo chował się w jednym z budynków. Będzie się też tak działo za każdym razem, gdy w okolicy pojawią się nowi bandyci. Dopiero kiedy się ich pozbędziesz, Kret wstanie, umożliwiając ci przeprowadzenia bardziej złożonej rozmowy.
2 - Babich - Od tego Stalkera nie dowiesz się niczego ciekawego, poza lokalizacją wejść do katakumb (kanałów). Miejsca tego nie musisz też odwiedzać, choć jest to oczywiście możliwe. Babich skrywa się w wozie znajdującym na środku skażonego jeziora.
Najważniejsze lokacje na mapie (kolor zielony):
1 - Pojedynczy Stalker. Mężczyzna będzie tu stał gdy po raz pierwszy odwiedzisz tę strefę. Dowiesz się, iż bliżej zidentyfikowane osoby pragną dopaść Kreta. Będziesz musiał pomóc innym Stalkerom w odparciu ataku ze strony wroga. Za spotkanym tu mężczyzną wypadałoby zacząć biec, dzięki czemu zbliżysz się do głównego kompleksu tej lokacji.
![]() | ![]() |
2 - Główne wejście prowadzące do fabryki. Będą tu początkowo miały miejsce zacięte walki, co zostanie nawet ukazane na krótkim filmiku przerywnikowym. Z przejścia tego nie będziesz jednak mógł korzystać. Bezpieczniej będzie przedostać się do fabryki od północy lub zachodu. Uwaga! Wokół fabryki znajdziesz MNÓSTWO artefaktów. Warto je oczywiście podnosić, tym bardziej, iż wiele z nich nie będzie "strzeżonych" przez żadne anomalie.
![]() | ![]() |
3 - Fabryka. To właśnie tu skrywa się Kret oraz podlegli mu ludzie, których nie można będzie oczywiście atakować. Co pewien czas obiekt ten będzie atakowany przez nowych bandytów. Jeśli chcesz, dokładnie możesz też zbadać wszystkie hale. Do jednej z nich prowadzi oszklony korytarz.
![]() | ![]() |
4 - Wejście do tunelu. W środku będą na Ciebie czekały liczne i niezauważalne na pierwszy rzut oka anomalie. Będą to głównie wiry, tak więc powinieneś być bardzo ostrożny. Miejsce to zdecydowanie warto jest jednak zbadać, gdyż odnajdziesz tu całą masę różnorakich artefaktów.
![]() | ![]() |
0
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Instytut Agroprom
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Instytut Agroprom
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Instytut Agroprom
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Instytut Agroprom
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Instytut Agroprom
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Instytut Agroprom
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Instytut Agroprom
- STALKER Shadow of Chernobyl: Instytut Agroprom
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








