STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Dzicz
Aktualizacja:
SZCZEGÓŁOWA MAPA STREFY - QUESTY

1. Spotkaj się z Krugłowem
Zleceniodawca: quest uaktywnia się automatycznie po przekroczeniu określonego punktu na mapie
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Co należy wykonać:
a) przedostać się do miejsca katastrofy, likwidując napotykanych przeciwników (punkt 2 na mapie)
b) odnaleźć profesora Krugłowa i porozmawiać z nim (punkt 3 na mapie)
Dokładny opis questu:
Zadanie uaktywni się niedługo po tym jak rozprawisz się ze snajperami i wyjdziesz z okupowanego przez nich budynku. Jak już wcześniej wspomniałem, wpadniesz tu na nowych wrogów, z którymi będziesz się musiał uporać (#1). Po chwili usłyszysz jednak komunikat SOS. W okolicy rozbił się sojuszniczy śmigłowiec. Będziesz musiał pospieszyć z pomocą ocalałym naukowcom. Biegnij przed siebie (artefakty możesz podnieść później). Skręć w lewo, a następnie w prawo (#2), gdyż nie dotrzesz do celu przemieszczając się w linii prostej.
![]() | ![]() |
Załączy się teraz scenka przerywnikowa (#1), dzięki której będziesz mógł przyjrzeć się miejscu, w którym rozbił się śmigłowiec. Zacznij tam biec. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do profesora Krugłowa, tak aby możliwie jak najszybciej zacząć go chronić. Po drodze wpadniesz oczywiście na co najmniej dwóch wrogo nastawionych żołnierzy (#2).
![]() | ![]() |
Po kilku chwilach powinieneś zbliżyć się do broniących się naukowców (#1). Możesz oczywiście na chwilę się tu zatrzymać, tak aby zabić widocznych wrogów, ale ważniejsze jest to żeby dotrzeć do Krugłowa. Zostanie on bowiem zaatakowany przez pojedynczego przeciwnika (#2), którego będziesz musiał zlikwidować. Sam profesor nie mógłby się w żaden sposób obronić, gdyż nie ma nawet pistoletu.
![]() | ![]() |
Nie rozmawiaj jeszcze z Krugłowem. Zamiast tego postaraj się zabezpieczyć cały teren. Na początek wróć się oczywiście do rozbitego śmigłowca, strzelając do nadbiegających wrogów (#1). Może się też zdarzyć tak, iż niektórzy z nich schowają się (#2). Zabezpiecz cały teren. Koniecznie badaj ciała wrogów, podnosząc amunicję do nowego karabinu. Kiedy uzbierasz wystarczają ilość pocisków, zamień broń. Nie martw się tym, że najprawdopodobniej będziesz musiał zrezygnować z lunety. Twój nowy nabytek charakteryzuje się wyśmienitą celnością.
![]() | ![]() |
Dla pewności radziłbym wspiąć się na jakiś wyżej położony obiekt (#1), dzięki czemu będziesz mógł dostrzec pozostałych przy życiu wrogów. Jeśli uznasz, że okolica jest bezpieczna, udaj się do Krugłowa (#2). Osobiście radziłbym też zabezpieczyć drogę prowadzącą do tunelu, dzięki czemu ułatwisz sobie wykonywanie kolejnego questu.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany402182 Chorąży
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
zanonimizowany533388 Junior
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
zanonimizowany698383 Centurion
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
qqqqqq Generał
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
zanonimizowany939201 Junior
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
zanonimizowany978231 Junior
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
zanonimizowany939201 Junior
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
zanonimizowany939201 Junior
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
GelLo16 Junior
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
Żwawy Junior
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










