Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kingdom Come: Pogoń się zaczęła Kingdom Come poradnik, solucja

Pogoń się zaczęła to główny quest z masakry w Neuhof z gry Kingdom Come. Nasz poradnik zawiera opis przejścia, który objaśnia jak przeprowadzić śledztwo na terenie stadniny, gdzie znaleźć ślady ataku oraz gdzie ukrywają się bandyci w lesie.

Ostatnia aktualizacja: 4 sierpnia 2025

Pogoń się zaczęła to jedno z zadań głównego wątku fabularnego gry Kingdom Come: Deliverance. Solucja z tej strony poradnika opisuje śledztwo z ataku na stadninę w Neuhof. Musicie zbadać ślady na miejscu, przepytać osoby, które mogły być świadkami zderzenia, oraz wytropić bandytów, którzy skryli się w pobliskim lesie.

Jak rozpocząć śledztwo w Neuhof?

  1. Quest rozpoczniecie na dziedzińcu górnego zamku w Ratajach. Pogadajcie z kapitanem Bernardem, wyraźcie gotowość do wyruszenia w podróż i wsiądźcie na przyznanego Wam na stałe konia Siwka. Dotrzyjcie wraz z sojusznikami do wioski Neuhof - znajduje się ona na północny-wschód od Ratajów.
  2. Uwaga - Jeśli będziecie zbyt długo zwlekali z zagadaniem do Bernarda, to przegapicie pierwszą część misji, bo inne postacie mogą wyruszyć do Neuhof bez bohatera. W takiej sytuacji musicie dotrzeć tam w pojedynkę żeby kontynuować quest.
  3. Musicie rozpocząć śledztwo na terenie stadniny. Do zbadania jest duża część wioski, ale zacznijcie w miejscu gdzie przebywają inni strażnicy. Zbadajcie zwłoki Smila oraz zamordowane konie. Porozmawiajcie z Zorą i z Jakubem (okazja do skorzystania z unikalnych opcji dialogowych). Obu tym postaciom zadajcie wszystkie możliwe pytania.

Gdzie znaleźć kolejne ślady?

  1. Wyjdźcie z pierwszego budynku i kontynuuj eksplorację okolicy. Po drodze natraficie na kolejne zwłoki oraz na kałuże krwi, które zaprowadzą Henryka w pobliże częściowo spalonego głównego budynku stadniny.
  2. Zagadajcie do Marka (możecie użyć zaimponowania lub zastraszenia), od którego dowiecie się o zbiegłych bandytach. W okolicy przebywa też Rudzielec i jego również przepytajcie (stanie się on niedługo kluczową postacią dla śledztwa).
  1. Udajcie się na północny-zachód od głównego budynku stadniny. Zbadajcie okolice pokazanej na obrazku wyłamanej furtki, która utwierdzi Henryka w przekonaniu, że bandytów należy szukać w lesie na północ od wioski.

Gdzie ukrywają się bandyci?

  1. Kierujcie się na północ (będziecie odnajdywali nowe kałuże krwi). Po tym jak gra zawęzi obszar poszukiwań wkroczcie do lasu i zacznijcie skradać się. Musicie zlokalizować pokazanych na obrazku ukrywających się dwóch bandytów.
Zobacz także - Kingdom Come: Pogoń się zaczęła - Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry
  1. Możecie zaczekać aż jeden z bandytów zabije swojego kolegę lub od razu wkroczyć do akcji. Pomimo, że do pokonania jest pojedynczy przeciwnik, wyeliminowanie go może Wam przysporzyć trochę kłopotów (pilnujcie się przy blokowaniu jego ataków). Podejdź następnie do drugiego bandyty. Jeśli nadal żyje to wypowie kilka ostatnich słów przed śmiercią. Jeśli zginął to od razu przeszukajcie jego zwłoki i zabierzcie zakrwawioną kopystkę (Bloody hoof-pick).
  2. Jeśli chcecie ukończyć grę jako pacyfista, to możecie ograniczyć się do podsłuchania rozmowy bandytów i wycofać się do stadniny. Alternatywnie możecie zaczekać aż ranny bandyta zginie, odciągnąć jego kolegę lub zakraść się szybko do zwłok. Pozwoli to Wam zabrać kopystkę.
  3. Niezależnie od wybranego wariantu powróćcie do Neuhof. Jeśli macie ze sobą kopystkę, to możecie wypytać się Marka o jej właściciela. We wszystkich wariantach Rudzielec stanie się podejrzanym i możecie dowiedziewć się, że uciekł w międzyczasie z wioski.
  4. Udajcie się do Jakuba i wypytaj się go gdzie warto szukać Rudzielca. Wytropieniem chłopaka zajmiecie się w kolejnym głównym zadaniu. Zanim wyruszycie na poszukiwania warto zdać raport ze śledztwa kapitanowi Bernardowi.

Zobacz także

  1. Poradnik do gry
  2. Rudzielec w tarapatach
  3. Gdzie znaleźć najlepszego konia?