Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release NVIDIA Press Release 17 maja 2005, 16:23

Unreal Engine 3, Novodex i Nvidia SLI..czyli gra nowej generacji RoboBlitz od Naked Sky

NVIDIA Corporation poinformowała dzisiaj, że RoboBlitz, nowa gra firmy Naked Sky Entertainment opracowywana będzie przy wykorzystaniu technologii SLI. Posłuży ona także do zaprezentowania tej gry na targach E3.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

NVIDIA Corporation poinformowała dzisiaj, że RoboBlitz, nowa gra firmy Naked Sky Entertainment opracowywana będzie przy wykorzystaniu technologii SLI. Posłuży ona także do zaprezentowania tej gry na targach E3. Gra RoboBlitz, opracowywana przy użyciu zmodyfikowanych engine’ów: graficznego Unreal Engine 3 i fizycznego Novodex, zoptymalizowana została tak, by w jak największym stopniu wykorzystać technologię NVIDIA SLI i moc dwurdzeniowego procesora Intel® Pentium® Extreme Edition, czyli kluczowych czynników dla rozwoju gier następnej generacji. Demo gry RoboBlitz obejrzeć można na targach E3 na stoisku firmy NVIDIA (346).

„Technologia NVIDIA SLI i dwurdzeniowe procesory firmy Intel pozwalają graczom na uruchamianie gier w wyższej rozdzielczości i osiąganie wysokiej wydajności, która nie spada podczas dostarczających niezwykłych wrażeń interaktywnych symulacji fizyki” powiedział Dave Taylor, producent gry RoboBlitz.

RoboBlitz to szybka gra polegająca na walkach robotów, zawierająca zaawansowaną technologię symulacji i sterowania robotami, opartą na współczesnych dokonaniach w tej dziedzinie. Jest ona jedną z pierwszych gier wykorzystujących możliwość projektowania skomplikowanych fizycznych interakcji w środowisku dla wielu graczy, zawartą w Unreal Engine 3.

„Posługując się Unreal Engine 3, firmie Naked Sky udało się opracować grę w znacznym stopniu wykorzystującą mechanizmy fizyki, przy czym żadna z animacji nie była tworzona ręcznie”, powiedział Bill Rehbock z firmy NVIDIA. „Używając najnowocześniejszych technologii, w tym SLI i przetwarzania wielowątkowego, Naked Sky stworzyło grę, której prezentacja na E3 jest z pewnością jedną z najciekawszych”.

Technologia NVIDIA SLI podwaja wydajność przetwarzania grafiki i umożliwia firmie Naked Sky oraz innym producentom gier dalsze poszerzanie granic wolności tworzenia. Producenci tacy jak Epic i Naked Sky, wykorzystujący jako swoją główną platformę produkcyjną technologię NVIDIA SLI wraz z chipsetami nForce™4 SLI, mogą przy zastosowaniu Unreal Engine 3 osiągnąć nawet 70-procentowy wzrost wydajności. Zatem firmy opracowujące gry na licencjonowanym Unreal Engine 3 najczęściej korzystają z technologii NVIDIA SLI.