Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 sierpnia 2008, 13:46

autor: vampire

Super szczegółowa powierzchnia terenu w Tom Clancy's H.A.W.X.

Firma Ubisoft poinformowała wczoraj, że jej wewnętrzny zespół deweloperski pracujący nad Tom Clancy's H.A.W.X. przygotowuje tereny w grze na podstawie zdjęć satelitarnych udostępnionych przez koncern GeoEye. Fotografie zostały wykonane w bardzo wysokiej rozdzielczości przez komercyjnego satelitę IKONOS.

Firma Ubisoft poinformowała wczoraj, że jej wewnętrzny zespół deweloperski pracujący nad Tom Clancy's H.A.W.X. przygotowuje tereny w grze na podstawie zdjęć satelitarnych udostępnionych przez koncern GeoEye. Fotografie zostały wykonane w bardzo wysokiej rozdzielczości przez komercyjnego satelitę IKONOS. Na co dzień są one wykorzystywane między innymi przez amerykański rząd do monitorowania środowiska i wykrywania stanów zagrożenia oraz znajdują zastosowanie w nawigacji satelitarnej.

Super szczegółowa powierzchnia terenu w Tom Clancy's H.A.W.X. - ilustracja #1

Twórcy programu chcąc jak najlepiej przenieść "płaskie" zdjęcie na trójwymiarowe środowisko gry podjęli także współpracę z USGS (United States Geological Survey) - amerykańską agencją badawczą zajmującą się biologią, geografią, geologią i hydrologią oraz EROS (Earth Resources Observations and Science). W sumie w H.A.W.X. swoje powietrzne walki będziemy toczyć nad szesnastoma różnymi regionami wśród których znajdzie się między innymi Rio de Janeiro, Cape Canaveral i Środkowy Wschód. Ubisoft zapewnia, że powinniśmy spodziewać się naprawdę fotorealistycznej grafiki, aby się o tym przekonać pozostaje nam tylko czekać na premierę gry, czyli aż do przyszłego roku.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Tom Clancy's H.A.W.X.

Tom Clancy's H.A.W.X.