Super szczegółowa powierzchnia terenu w Tom Clancy's H.A.W.X.
Firma Ubisoft poinformowała wczoraj, że jej wewnętrzny zespół deweloperski pracujący nad Tom Clancy's H.A.W.X. przygotowuje tereny w grze na podstawie zdjęć satelitarnych udostępnionych przez koncern GeoEye. Fotografie zostały wykonane w bardzo wysokiej rozdzielczości przez komercyjnego satelitę IKONOS.
Dorota Drużko
Firma Ubisoft poinformowała wczoraj, że jej wewnętrzny zespół deweloperski pracujący nad Tom Clancy's H.A.W.X. przygotowuje tereny w grze na podstawie zdjęć satelitarnych udostępnionych przez koncern GeoEye. Fotografie zostały wykonane w bardzo wysokiej rozdzielczości przez komercyjnego satelitę IKONOS. Na co dzień są one wykorzystywane między innymi przez amerykański rząd do monitorowania środowiska i wykrywania stanów zagrożenia oraz znajdują zastosowanie w nawigacji satelitarnej.

Twórcy programu chcąc jak najlepiej przenieść "płaskie" zdjęcie na trójwymiarowe środowisko gry podjęli także współpracę z USGS (United States Geological Survey) - amerykańską agencją badawczą zajmującą się biologią, geografią, geologią i hydrologią oraz EROS (Earth Resources Observations and Science). W sumie w H.A.W.X. swoje powietrzne walki będziemy toczyć nad szesnastoma różnymi regionami wśród których znajdzie się między innymi Rio de Janeiro, Cape Canaveral i Środkowy Wschód. Ubisoft zapewnia, że powinniśmy spodziewać się naprawdę fotorealistycznej grafiki, aby się o tym przekonać pozostaje nam tylko czekać na premierę gry, czyli aż do przyszłego roku.

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
PawloxXx Centurion
Fajnie byłoby przelecieć się odrzutowcem nisko nad ziemią i patrzeć jak ludzie dębieją. ;)
zanonimizowany441198 Senator
buhahaha toniak, idz stad ^^
zanonimizowany345135 Legionista
Screeny świetne, ale nie wiadomo ile w nich "uroku", a ile PS'a :P
http://www.ps3beyond.pl
empeck Pretorianin

Pfff, też mi nowość. Dla serii Flight Simulator scenerie ze zdjęć lotniczych i satelitarnych przygotowuje się już od lat. Są już nawet scenerie stricte polskie.
Ukształtowanie terenu w FS9/FSX, czy XPlane też powstało z danych satelitarnych i jakoś nikt z tego nie robi wielkiego halo.
Jak zwykle wielkie koncerny robią z igły widły :P
reksio Senator

Jeśli to będzie miało tak samo dobrą fabułę jak np. Ace Combat Belkan War, to ja się piszę ;)