Sequel Assassin's Creed nie w tym roku
Serwis Forbes przytacza słowa szefa amerykańskiego oddziału Ubisoftu, Leurenta Detoca, który powiedział, że nie mamy co spodziewać się w trakcie tegorocznych świąt kolejnej części Assassin’s Creed.
Serwis Forbes przytacza słowa szefa amerykańskiego oddziału Ubisoftu, Leurenta Detoca, który powiedział, że nie mamy co spodziewać się w trakcie tegorocznych świąt kolejnej części Assassin’s Creed.
Przygody Altaira sprzedały się znakomicie. Do rąk graczy trafiło ponad sześć milionów pudełek z grą. Pomimo tego, Ubisoft nie zamierza spieszyć się z wydaniem sequela. Firma zapewne bardzo chciałaby powtórzyć ten sukces, a żeby tego dokonać rynek musi zostać odpowiednio przygotowany. Innymi słowy, ludzie mają po prostu zatęsknić za grą. Wtedy przyjdzie czas na jej wydanie.
W tym roku zostanie wydana zupełnie nowa część serii Prince of Persia. Pierwsza część poprzedniej trylogii, czyli Piaski Czasu, w ciągu pierwszego miesiąca od premiery sprzedała się w ilości dwóch milionów sztuk. Dusza wojownika i Dwa Trony już nie powtórzyły tego sukcesu.

Assassin's Creed: Wersja Reżyserska
Assassin's Creed
Data wydania: 13 listopada 2007
GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany507660 Generał
Ale wiecie co jest najdziwniejsze? Że w około 15 min po ukończeniu gry przeciętny gracz zdaje sobie sprawę z braków gry, i ma już kilka własnych pomysłów, jak można było urozmaicić rozgrywkę... niektóre są tak banalne i związane z popkulturą że same się nasuwają.
np.
- Wprowadzić cykl dnia i nocy, by Altair mógł po zmroku przemykać koło strażników skradając się i kryjąc w cieniu.
- Wstawić więcej budynków do których można wejść. W połączeniu z powyższym usprawnieniem (cykl dobowy, skradanie) mogły by z tego wyjść doskonałe misje złodziejskie!
- Bohater powinien móc gromadzć pieniądze, w celu nabywania różnych usprawnień dla swojego ekwipunku (uważam że to lepsze rozwiązanie niż otrzymywanie wszystkiego w poszczególnym momęcie). Dawało by to także mozliwośc ewentualnego kupowania informacji, przekupowania straży czy świadków.
- System walki - zrobiony fajne, ale moim zdaniem Altair nie powinien mieć szans w walce z kilkoma przeciwnikami (1-2 to max). Dodatkowo powinni wprowadzić coś aby kontra nie była jedynym super skutecznym atakiem (np. blokowanie kontry przez przeciwnika i obalenie Altaira na glebę).
- Altair (mimo że wygląda super) powinien mieć możliwość przebierania się. Ubranie które nosi na codzień + masa sprzętu - są tak charakterystyczne, że trudno się dziwić strażnikom iż reagują niemal nadpobudliwie, na jego widok.
Co o tym sądzicie?
Zauważcie że moje usprawnienia zmierzają w kierunku uczynienia z AC, połączenia gier takich jak: Prince of Persia, Thief, Hitman. Co jest najśmieszniejsze (a może wręcz tragiczne) że AC zapowiadamo właśnie jako połączenie tych 3 gier !!! Gdyby to się sprawdziło, mielibyśmy super, bezbłędny hit, a co wyszło? Sami ocencie...
ManGun Konsul

masz trochę za duże wymagania, mi to co jest w zupełności wystarcza (no może oprócz długości gry) :P :D
emadewu Pretorianin

RedCow - zmiany fajne jak najbardziej, ale.. wtedy AC mogłoby się nie sprzedać tak dobrze(za trudne?).
Dodałbym jeszcze :
-możliwość szybszego poruszania w tym pomieszczeniu gdzie był animus (!!!)
-ustawienia mapy mogłby się nie resetować po każdorazowym wciśnięciu tab
-kucanie/skradanie się - na którymś trailerze było chyba jak Altair podchodzi do wroga od tyłu, skradając się
Ach, walka - pamiętam kiedyś bez muśnięcia rozwaliłem 21 strażników. Obłęd.
Właściwie to dlaczego Desmond po prostu nie połamał karków doktorkowi i tej "lasce", a potem nawiał? :D
.:Jj:. Legend

Szkoda, szkoda. Mi tak krótki okres między premierą części pierwszej a sequela nie przeszkadza w zupełności :)
Ale ma to swoje plusy, postęp techniczny, brak presji czasu, możliwość spokojnej analizy, szlifowania..
Mam nadzieję że"dwójka" będzie o wiele bardziej skomplikowana i "głębsza". Brakowało mi wątku ekonomicznego (coś w stylu tego z ostatniego Hitmana). Niby Altair nie był mordercą na zamówienie, tylko Asasynem, miał konkretne cele, ideologia, zakon itp.. ale aż się o takie coś prosiło. Miasta pełne kupców, z którymi interakcja zamyka się na kradzieży sztyletów.. zmarnowany potencjał. Zresztą rozbudowa przydała by się tez terenom między miastami, nie chcę żeby to zmierzało w stronę GTA, ale gra naprawdę ma duży potencjał, samo skakanie i wspinanie się (choćby nie wiem jak efektowne) w końcu musi się znudzić. Mam nadzieję że zmiany w fabule będą niosły też zmiany w mechanice gry.
Pan P. Senator

emadewu --> Bo znajdował się w wieżowcu po brzegi wypełnionym uzbrojonymi strażnikami? Równie dobrze mógłby się powiesić na prześcieradle, przynajmniej pani Jadzia miałaby mniej do sprzątania.