Lubisz Half-Life 2, prawda? Jeśli tak, to zapewne zainteresują Cię wieści, jakie płyną z najnowszego numeru popularnego magazynu Computer Gaming World. Do kiosków na Zachodzie trafi on dopiero co prawda za około dwa tygodnie, ale już teraz mogą cieszyć się nim czytelnicy posiadający prenumeratę i to właśnie od nich płyną poniższe rewelacje.
Lubisz Half-Life 2, prawda? Jeśli tak, to zapewne zainteresują Cię wieści, jakie płyną z najnowszego numeru popularnego magazynu Computer Gaming World. Do kiosków na Zachodzie trafi on dopiero co prawda za około dwa tygodnie, ale już teraz mogą cieszyć się nim czytelnicy posiadający prenumeratę i to właśnie od nich płyną poniższe rewelacje.

Najważniejsza informacja jest taka, że Half-Life 2 doczeka się kolejnych epizodów. Panowie z Valve Software chcieliby publikować kolejne dodatki w trzymiesięcznych odstępach, a raz na jakiś czas wydać grę w klasycznym pudełku, w którym znalazłyby się wszystkie wydane dotąd rozszerzenia. Pierwszy epizod do Half-Life 2 o nazwie Aftermath koncentruje się na interakcji z bohaterami (Alyx cały czas podąża za Gordonem Freemanem, zobaczymy ponowne walki w drużynie, której członkowie wykażą się lepszą inteligencją), natomiast kolejny dodatek miałby położyć większy nacisk na kontrolowanie bliżej niezidentyfikowanego pojazdu (najprawdopodobniej pod względem rozmachu przypominałby poziomy Water Hazard i Highway 17). Prawdopodobnie do świata Half-Life 2 wróci również Hydra – stworzenie (zdjęcie poniżej), które pierwotnie zaprezentowano podczas targów E3 dwa lata temu.

W chwili opublikowania aktualnego numeru Computer Gaming World na rynku (mniej więcej za dwa tygodnie), Valve Software powinien już udostępnić dwa kolejne produkty: dodatek Lost Coast do Half-Life 2 oraz modyfikację Day of Defeat: Source. Co ciekawe, Lost Coast zostanie powiązany z fabułą podstawowej wersji gry. Z dodatkowej misji dowiemy się, jak Ravenholm zostało opanowane przez potwory (headcrabs).
Na koniec jeszcze jedna ciekawa informacja. Electronic Arts przymierza się do udostępnienia podobnej usługi. Jak widać, Steam, w której architekturze poczyniono ostatnio szereg zmian, coraz bardziej przekonuje inne firmy do zastosowania podobnych rozwiązań.
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.