Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 marca 2006, 09:40

autor: Piotr Doroń

Metroid Prime: Hunters - szczegółowe informacji nt. trybu multiplayer

Na początku roku (dokładnie 12 stycznia) koncern Nintendo ujawnił kilka ogólnych informacji na temat opcji multiplayer, która znajdzie się w bodaj najbardziej obecnie oczekiwanej grze na przenośną konsolę Nintendo DS, tj. Metroid Prime: Hunter. Wczoraj natomiast poznaliśmy bardziej szczegółowy opis poszczególnych opcji owego trybu.

Na początku roku (dokładnie 12 stycznia) koncern Nintendo ujawnił kilka ogólnych informacji na temat opcja multiplayer, która znajdzie się w bodaj najbardziej obecnie oczekiwanej grze na przenośną konsolę Nintendo DS, tj. Metroid Prime: Hunter. Wczoraj natomiast poznaliśmy bardziej szczegółowy opis poszczególnych opcji owego trybu.

Najważniejszą informacją jest ta, że gracze będą mogli toczyć pojedynki na siedem różnych sposobów. Na miłośników serii czekają trzy klasyczne tryby (Battle, Survival oraz Capture The Flag), a także cztery o większym stopniu rozbudowania, które postaram się odpowiednio opisać. Pierwszym z nich jest tryb Bounty, w którym zadaniem jednej grupy graczy będzie odnalezienie artefaktu o nazwie Octolith i dostarczenie go do swojej bazy. W całym procederze przeszkadza oczywiście inna drużyna graczy. Kolejną opcją będzie Challenge – tutaj zabawa polegać będzie na zdobywaniu kolejnych metrów kwadratowych danej lokacji (zwycięża ta osoba, które po upływie określonego czasu ma w posiadaczniu najbardziej rozległy teren). Rozgrywka w trybie Nodes sprowadzi się do bronienia własnej bazy przed najazdem obcych, natomiast Prime Hunter będzie w sobie łączył aspekty wszystkich wymienionych wyżej trybów multiplayer. Każdy z nich będzie można przetestować zarówno z najbliższymi przyjaciółmi poprzez Wi-Fi, jak i dzięki internetowej usłudze Wi-Fi Connection, która umożliwi zmierzenie się z graczami z całego świata.

Producenci ujawnili również, że w trakcie zmagań możliwe będzie uruchomienie Rival Radar, czyli radaru oznajmiającego nam, że w pobliżu znajduje się ktoryś z przeciwników (prawdopodobnie możliwe będzie całkowite wyłączenie tego udogodnienia w czasie walk). Natomiast w momencie zakończenia danego starcia osoby uczestniczące w pojedynku będą miały możliwość wglądu w Licencję Łowcy, która będzie zawierać wiele interesujących informacji na temat danego gracza (ilość wygranych meczy, zabitych wrogów, wystrzelonych pocisków; info odnośnie najczęściej używanego rodzaju broni itp.).

Metroid Prime: Hunters ukaże się na europejskim rynku 5 maja 2006 roku.

Więcej informacji na temat opisywanej pozycji znajdziecie w materiałach zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej