Informacje o Dark Messiah of Might and Magic
Ulokowana w świecie Might and Magic gra akcji ma według twórców być prawdziwą rewolucją. „Dark Messiah of Might and Magic wniesie nowe standardy do świata gier.” – mówi Tony Kee, vice-prezydent do spraw marketingu firmy UbiSoft. Ma być to głównie zasługa niesamowitej oprawy graficznej tego produktu.
Marcel Mierzicki
Ulokowana w świecie Might and Magic gra akcji ma według twórców być prawdziwą rewolucją. „Dark Messiah of Might and Magic wniesie nowe standardy do świata gier.” – mówi Tony Kee, vice-prezydent do spraw marketingu firmy UbiSoft. Ma być to głównie zasługa niesamowitej oprawy graficznej tego produktu.

Możliwość wygłaszania tak optymistycznych opinii producenci zawdzięczają głównie firmie Valve, na której silniku zostało oparte najnowsze dziecko UbiSoftu. Wielokrotnie nagradzany i zachwalany Source Engine został poddany kolejnym poprawkom i udoskonaleniom, co według programistów czyni z niego niemalże niedościgniony wzór. Zachwalają oni między innymi niespotykaną nigdzie indziej animację postaci, zawansowaną sztuczną inteligencję oraz doskonale odwzorowaną fizykę przedstawionego świata.

Gracz swoją walkę z przeciwnościami losu będzie toczył w całkowicie nowym świecie – zwanym Ashan – który będzie teraz pojawiał się we wszystkich nowych grach związanych z Might and Magic. Jest to świat mający za sobą krwawą historię, nie znający przebaczenia i znajdujący się pod skrzydłami tytułowego Mrocznego Mesjasza. Wcielając się w rolę Saretha – śmiałka który chce przeciwstawić czoło złu – będziemy mogli podążać różnymi ścieżkami i rozwijać swoje umiejętności, aby ostatecznie zaprowadzić w Ashan ład i porządek.
Według producentów najważniejsze cechy Dark Messiah of Might and Magic – oprócz wymienionychto:
- Ogromny świat – do zwiedzenia gracz będzie miał, aż dwanaście ogromnych poziomów, czterdzieści rodzajów borni i mnóstwo śmiercionośnych zaklęć.
- Doskonale przedstawiona ciemna strona świata Might and Magic – nieustraszone orki, wściekłe gobliny, trolle, smoki i wiele innych stworzeń.
- Rewolucyjny i wciągający tryb multiplayer – wybór spośród wielu postaci i klas, jednoczesna gra z 32 osobami, swobodny rozwój bohatera także w trybie online.
Najnowsze screeny z gry można znaleźć poniżej:

Dark Messiah of Might and Magic
Data wydania: 24 października 2006
GRYOnline
Gracze
Steam
- Ubisoft
- PC
Komentarze czytelników
Szenk Legend

Mistrzu Giętej ---> Skoro jakaś gra wyraźnie nawiązuje do popularności serii M&M, w której sposób rozgrywki podobał się wielu graczom - a potem okazuje się, że to tylko chwyt reklamowy, a sama gierka z M&M ma niewiele wspólnego (oprócz tytułu), to nie dziw się reakcji ludzi, którzy polubili M&M i spodziewają się czegoś, co lubią - a w rezultacie dostają coś zupełnie innego :)
Nie mam nic przeciwko przyjemnym "hack and slashom", ale niech od początku będzie wiadomo, czego się spodziewać, a nie zapowiadać coś zupełnie innego :)
Chupacabra Konsul
jak zrobia polaczenie morrowinda z MM to tez sie nie obraze, ale jakm to bedzie rabanka fps z mieczami to raczej nieciekawie. Poczekamy zobaczymy
Zarek00 Generał

Po tragicznym M&M IX może być już tylko lepiej. Ale ja i tak czekam na Obliviona i Gothica III. W serii M&M zawsze brakowało mi interakcji z otoczeniem i wpływu na relacje z NPC (były czysto umowne).
Sid67 Generał

Ja uważam, że to że gierkę robia kolesie od ArxFatalis może jej wyjść tylko na dobre i nie koniecznie musi to być od razu hack&slash. Podobnie jak dobre jest to że HOMM5 robi Nival, a nowego TombRaidera (to już z innej beczki;-) robi CrystalDynamics.
zanonimizowany23874 Legend
No to mozna postawic krzyzyk nad seria Might and Magic. Szkoda.