Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 stycznia 2022, 21:32

Ratchet & Clank: Rift Apart z dziewięcioma nominacjami do DICE Awards 2022

Poznaliśmy tytuły gier nominowanych do DICE Awards 2022. Szansę na największą liczbę nagród ma Ratchet & Clank: Rift Apart, jednak Deathloop otrzymał tylko jedno wskazanie mniej.

Akademia Sztuk i Nauk Interaktywnych (ang. Academy of Interactive Arts & Sciences) ogłosiła dziś nominacje do tegorocznych DICE Awards – przyznawanych, oczywiście, najlepszym tytułom ostatnich dwunastu miesięcy. Najwięcej statuetek ma szansę zgarnąć gra Ratchet & Clank: Rift Apart – tytuł ekskluzywny PlayStation został wytypowany aż w dziewięciu kategoriach. Przysłowiowe marchewki skrobie mu Deathloop, którego wskazano osiem razy. Kolejne produkcje, a konkretnie It Takes Two (najczęściej wyróżniana pozycja 2021, w tym jako gra roku na gali The Game Awards) oraz Inscryption, mogą zdobyć maksymalnie po sześć nagród.

Czy Ratchet & Clank: Rift Apart lub Deathloop okażą się najlepszą grą 2021 roku? Zobacz, co sądzą o nich nasi recenzenci.

Pełną listę nominacji znajdziecie poniżej. DICE Awards zostaną wręczone już po raz dwudziesty piąty – tym razem ceremonia odbędzie się 24 lutego w Mandalay Bay Resort w kalifornijskim Las Vegas. Warto przypomnieć, że poprzedni rok zdominowała gra Hades, która zwyciężyła w czterech kategoriach.

Gra roku

Wybitne osiągnięcie w animacji

Wybitne osiągnięcie w stylu oprawy graficznej

Najlepiej zrealizowana postać

Najlepsza oryginalna ścieżka dźwiękowa

Wybitne osiągnięcie w muzyce

Wybitne osiągnięcie w fabule

Wybitne osiągnięcie techniczne

Najlepsza gra akcji

Najlepsza gra przygodowa

Najlepsza gra familijna

Najlepsza bijatyka

Najlepsza gra wyścigowa

Najlepsze RPG

Najlepsza gra sportowa

Najlepsza strategia/symulacja

Wybitne osiągnięcie techniczne w grze VR/AR

Najlepsza gra VR/AR

Wybitne osiągnięcie dla gry niezależnej

Najlepsza gra przenośna/mobilna

Najlepsza gra sieciowa

Wybitne osiągnięcie w projekcie gry

Wybitne osiągnięcie w reżyserii gry