Wyszukiwarka gier
Halo Infinite

Halo Infinite

PCXbox
po premierze

Data wydania: 8 grudnia 2021

Akcji, FPP, Science fiction, Zagraj za darmo, FPS, Sieciowe, Kooperacja, Strzelanki, Tytuły ekskluzywne Xbox, Xbox Game Pass Ultimate, Multiplayer, Singleplayer, Internet, Xbox Game Pass Premium, PC Game Pass

Halo Infinite jest szóstą główną odsłoną popularnej serii pierwszoosobowych strzelanek. Znów wcielamy się w legendarnego Master Chiefa, mającego za zadanie zakończyć rządy terroru wprowadzone przez Cortanę i podległych jej Strażników.

7.3

GRYOnline

7.2

Gracze

6.9

Steam

8.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Halo Infinite to szósta odsłona popularnego cyklu FPS-ów, o tytule Halo. Za jej opracowanie odpowiada studio 343 Industries, które od 2012 roku sprawuje pieczę nad rozwojem serii. Gra ukazała się na konsole Xbox One, Xbox Series X/S oraz komputery osobiste PC.

Fabuła

Akcja gry Halo Infinite toczy się po wydarzeniach przedstawionych w grze Halo 5: Guardians. Głównym bohaterem tej produkcji jest legendarny Master Chief – superżołnierz należący do elitarnego oddziału Spartan. Po tym, jak wojna ze Strażnikami dowodzonymi przez Cortanę została przegrana, w galaktyce rozpoczęły się istne rządy terroru; protagonista i jego sojusznicy muszą znaleźć sposób, by je zakończyć.

Czytaj więcej

Gry z serii

Halo Infinite
Halo Infinite
Halo Infinite

17GIER

Gry z serii Halo

Bestsellerowy cykl pierwszoosobowych strzelanek (FPS) w klimatach space opery. Marka znajduje się w rękach koncernu Microsoft, dla którego gry z serii Halo są jednymi z najważniejszych pozycji przeznaczonych na konsole z rodziny Xbox.

Gry z serii Halo

Publicystyka

8.0
bardzo dobra

Recenzja GRYOnline

Halo Infinite

Halo Infinite to bezpieczna ewolucja z poszanowaniem materiału źródłowego. Otwarty świat jest tu dodatkiem dla zainteresowanych i nie psuje tego, co w Halo zawsze było najlepsze, czyli epickiej historii i dynamicznej akcji. To bardzo klasyczna gra. Nawet oprawa graficzna, która nie powalałaby kilka lat temu, krzyczy wprost: Infinite to oldskulowa gra. Ja lubię oldskul.

Recenzja gry Halo Infinite - oldskul jest cool
Recenzujący:
Platforma:
Xbox Series X/S Xbox Series X/S
Data recenzji:
6 grudnia 2021
Halo Infinite - poradnik do gry
Poradnik

Aktualizacja: 23 listopada 2021

Halo Infinite - poradnik do gry

Halo Infinite poradnik, solucja to pełny opis przejścia gry i najlepsze porady na start, wszystkie znajdźki, sekrety i zakończenia. Porady do walki, pojazdów, eksploracji i trybu multiplayer a także opis wszystkich osiągnięć i wymagań sprzętowych.

Halo Infinite - poradnik do gry
Opinie

15 listopada 2024

Najlepsze darmowe gry bez pay to win, które nie naciągają na kasę

Wbrew pozorom są na rynku gry free to play, które nie zmuszają gracza do ciągłych inwestycji i nie dają nieuczciwej przewagi płacącym. To nie są częste przypadki, więc warto je opisać i pochwalić.

Najlepsze darmowe gry bez pay to win, które nie naciągają na kasę
Najlepsze darmowe gry bez pay to win, które nie naciągają na kasę
Opinie

13 czerwca 2022

Czy Xbox Series S to najtańszy sposób na granie w najnowsze gry? Sprawdzamy

Xbox Series S to najtańsza konsola nowej generacji na rynku. Za niecałe 1400 złotych oferuje możliwość grania w wymagające gry. Ale czy na pewno? W tym tekście zobaczycie, jak mniejszy brat Xboksa Series X radzi sobie z najpopularniejszymi tytułami.

Czy Xbox Series S to najtańszy sposób na granie w najnowsze gry? Sprawdzamy
Czy Xbox Series S to najtańszy sposób na granie w najnowsze gry? Sprawdzamy
Opinie

30 listopada 2021

Premiery gier - grudzień 2021 bez fajerwerków

Koniec roku 2021 blisko i wydawać by się mogło, że to idealny czas, aby zaskoczyć graczy jakąś wielką premierą. Okazuje się jednak, że pod tym względem grudzień jest rozczarowujący. Nie brakuje w tym miesiącu gier, ale nie liczcie na nic wielkiego.

Premiery gier - grudzień 2021 bez fajerwerków
Premiery gier - grudzień 2021 bez fajerwerków
Opinie

23 listopada 2021

Battlefield? Call of Duty? Pfff… Halo Infinite to jest coś!

Microsoft nie obawia się premiery swojego sztandarowego dzieła. I słusznie, bo Halo Infinite już dzisiaj wygląda znakomicie – zarówno w darmowym trybie multi, jak i w kampanii, w której spędziłem kilka długich godzin.

Battlefield? Call of Duty? Pfff… Halo Infinite to jest coś!
Battlefield? Call of Duty? Pfff… Halo Infinite to jest coś!
Opinie

27 sierpnia 2021

Nadchodzą ciekawe gry na PC. Oto niektóre z nich

Jakie gry na pecety czekające na swoją premierę warto mieć na oku? Odpowiedzi na to pytanie pomógł udzielić nam gamescom 2021, dzięki czemu ułożyliśmy dla Was następującą listę pełną najróżniejszych tytułów.

Nadchodzą ciekawe gry na PC. Oto niektóre z nich
Nadchodzą ciekawe gry na PC. Oto niektóre z nich

Wiadomości

Już za 3 tygodnie poznamy przyszłość jednej z najbardziej ikonicznych serii gier w historii branży, w planach ma być m.in. remake pierwszej odsłony

Już za 3 tygodnie poznamy przyszłość jednej z najbardziej ikonicznych serii gier w historii branży, w planach ma być m.in. remake pierwszej odsłony

W tym miesiącu poznamy plany dotyczące przyszłości serii Halo. Poprzednia odsłona cyklu zadebiutowała niemal 4 lata temu.

gry

Marcin Bukowski

3 października 2025 14:25

Już za 3 tygodnie poznamy przyszłość jednej z najbardziej ikonicznych serii gier w historii branży, w planach ma być m.in. remake pierwszej odsłony
Twórcy Halo martwią się o swoją przyszłość. Microsoft podobno chce zastąpić ich AI

Twórcy Halo martwią się o swoją przyszłość. Microsoft podobno chce zastąpić ich AI

Przy okazji wielkich zwolnień w Microsoftcie pojawiły się doniesienia o nieciekawej sytuacji w studiu zajmującym się serią Halo. Jej twórcy nie są pewni swojego zatrudnienia, m.in. w związku z obawami o zastąpienie ich AI.

gry

Adrian Werner

3 lipca 2025 14:19

Twórcy Halo martwią się o swoją przyszłość. Microsoft podobno chce zastąpić ich AI
Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo: Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej

Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo: Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej

Halo Infinite 2 miało znajdować się w fazie rozwoju, ale przejście na Unreal Engine 5 spowodowało anulowanie projektu. Oryginalni twórcy serii zostali z kolei pozwani za naruszenie praw autorskich.

gry

Marcin Bukowski

10 października 2024 09:07

Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo: Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej
343 Industries to teraz Halo Studios. Deweloper stawia na Unreal Engine 5 i graficzną ucztę

343 Industries to teraz Halo Studios. Deweloper stawia na Unreal Engine 5 i graficzną ucztę

Dawne 343 Industries zmieniło zarówno nazwę, jak i silnik. Halo Studios wykorzysta Unreal Engine 5, by seria Halo znów zachwycała grafiką.

gry

Jakub Błażewicz

7 października 2024 09:57

343 Industries to teraz Halo Studios. Deweloper stawia na Unreal Engine 5 i graficzną ucztę
Potrzeba było 23 lat, aby flagowa seria strzelanek Microsoftu otrzymała tę prostą opcję. Oglądanie Halo Infiinite w widoku TPP jest dość surrealistycznym przeżyciem

Potrzeba było 23 lat, aby flagowa seria strzelanek Microsoftu otrzymała tę prostą opcję. Oglądanie Halo Infiinite w widoku TPP jest dość surrealistycznym przeżyciem

Twórcy Halo Infinite, studio 343 Industries, ogłosili, że już wkrótce do gry trafi aktualizacja dodająca tryb trzecioosobowy. Z tej okazji deweloperzy zaprezentowali krótki materiał ukazujący strzelankę z zupełnie nowej perspektywy.

gry

Kamil Kleszyk

5 października 2024 12:36

Potrzeba było 23 lat, aby flagowa seria strzelanek Microsoftu otrzymała tę prostą opcję. Oglądanie Halo Infiinite w widoku TPP jest dość surrealistycznym przeżyciem
Master Chief vs Doom Guy - oto pierwsza odsłona gali Game MMA!

Master Chief vs Doom Guy - oto pierwsza odsłona gali Game MMA!

W jednym narożniku superżołnierz ratujący ludzkość przed kosmitami. W drugim kosmiczny marine broniący świat przed demonami. Obaj to doświadczeni wojownicy, ale zwycięzca może być tylko jeden. I to Wy zdecydujcie, kto wygrałby to starcie!

pozostałe

Patryk Manelski

28 maja 2024 15:00

Master Chief vs Doom Guy - oto pierwsza odsłona gali Game MMA!
Popularny FPS Microsoftu powoli przechodzi na emeryturę. Priorytetem twórców są nowe projekty

Popularny FPS Microsoftu powoli przechodzi na emeryturę. Priorytetem twórców są nowe projekty

Halo Infinite nie dostanie już kolejnych sezonów. Zamiast tego rozwój gry będzie odbywał się w ramach mniejszych Operacji. Wynika to z tego, że studio 343 Industries coraz mocniej koncentruje się na nowych projektach. Dziś gra otrzymała Content Update 29.

gry

Adrian Werner

30 stycznia 2024 22:19

Popularny FPS Microsoftu powoli przechodzi na emeryturę. Priorytetem twórców są nowe projekty
Mimo wyboistego rozwoju Halo Infinite, 343 Industries tworzy kolejny wielki projekt

Mimo wyboistego rozwoju Halo Infinite, 343 Industries tworzy kolejny wielki projekt

Pomimo nie najlepszego odbioru Halo Infinite studio 343 Industries ma obecnie pracować nad nowym wielkim projektem, który bez wątpienia jest następną odsłoną przygód Master Chiefa.

gry

Adrian Werner

26 listopada 2023 08:18

Mimo wyboistego rozwoju Halo Infinite, 343 Industries tworzy kolejny wielki projekt
Start 5. sezonu w Halo Infinite, Reckoning przyciągnęło nieco graczy [Aktualizacja]

Start 5. sezonu w Halo Infinite, Reckoning przyciągnęło nieco graczy [Aktualizacja]

Na tydzień przed rozpoczęciem Reckoning, czyli 5. sezonu rozgrywek w Halo Infinite, studio 343 Industries odsłoniło jego karty. Możemy zapoznać się z listą nowości, a także obejrzeć nowy zwiastun oraz gameplay.

gry

Krystian Pieniążek

18 października 2023 08:32

Start 5. sezonu w Halo Infinite, Reckoning przyciągnęło nieco graczy [Aktualizacja]
Flagowa seria FPS-ów Microsoftu walczy o życie? Niepokojące, choć dyskusyjne plotki

Flagowa seria FPS-ów Microsoftu walczy o życie? Niepokojące, choć dyskusyjne plotki

Halo ponoć dostało ostatnią szansę od firmy Microsoft, by odnieść sukces w obliczu kiepskiej kondycji Halo Infinite.

gry

Jakub Błażewicz

17 lipca 2023 18:58

Flagowa seria FPS-ów Microsoftu walczy o życie? Niepokojące, choć dyskusyjne plotki

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Halo Infinite.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Halo Infinite:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-4440 3.1 GHz / AMD FX-8370 4.0 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 1050 Ti / Radeon RX 570 lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 10 RS5 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-9700K 3.6 GHz / AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 8 GB GeForce RTX 2070 / Radeon RX 5700 XT lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 10 19H2 64-bit.

Ultra wymagania sprzętowe:
Intel Core i9-11900K 3.5 GHz / AMD Ryzen 9 5900X 3.7 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 10 GB GeForce RTX 3080 / 16 GB Radeon HD 6800 XT lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 10 19H2 64-bit.

Microsoft XBOX ONE

Xbox One

Wspiera:
XOne - 30 fps w 1080p | XOne X - Quality Mode: 30 fps w 4K, Performance Mode: 60 fps w 1440p

Microsoft Xbox Series X/S

Xbox Series X/S

Wspiera:
XSX - Quality Mode: 60 fps w 4K, Performance Mode: 120 fps w 1440p | XSS - Quality Mode: 30 fps w 1080p, Performance Mode: 60 fps w 1080p

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.3

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 16 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
7.2

Ocena Graczy

Średnia z 652 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

6.9

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 33336 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
8.6

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 173 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

8.0
Adam Zechenter
PC

Adam Zechenter

Recenzent GRYOnline.pl

2021.12.06

Nowa strzelanka Microsoftu „dowozi”. Jest co prawda bardzo oldskulowa, ale mnie to akurat odpowiada. Halo Infinite nie zrewolucjonizuje gatunku, jednak nie tylko przełomowe dzieła potrafią dostarczać rozrywki.

7.0
Pitplayer
PC

Pitplayer

Ekspert

2024.04.27

Właśnie ukończyłem. Platforma Xbox series X. Kolejne Halo które ukończyłem, niestety średnie łamane na dobre.Plusy:- stabilne 60fps i raczej wysoka rozdzielczość- grafika ogólnie całkiem ładna. Graficznie jest to chyba jedna z najbardziej nierównych gier jakie grałem. Gdyby wszystko wyglądało jak zbroja Johna to byłby to next-gen ale otoczenie często jest tak sprane i bez wyrazu z choinkami na czele które wyglądają jak jeden model tylko powiększany lub pomniejszany- relacja Johna z nową SI, szybko polubiłem Weapon, za to pilot bardziej irytujący niż sympatyczny- dobry system strzelania choć i tu znajdzie się sporo lepszych FPSów- przyjemne poruszanie się Master Chiefem- nienajgorsi wrogowie, jednak mocno kuleje ich zróżnicowanie- bossowie, no jedni na plus drudzy na minus- rozwalanie posterunków daje radochęMinusy:- niby jest poważnie i gra uderza patosem tak jak lubię ale te piszczące biegające z łapami w górze trepy strasznie mi się tu gryzą, wolałbym żeby ich nie było- menu strasznie długo się włącza, najpierw odpalanie gry, potem wybór kampanii i kolejny długi loading- gra ma totalnie skaszaniony balans (a już ostatnia aktualizacja mam wrażenie że kompletnie go zepsuła bo walę we wroga całą amunicję dwóch broni i on dalej żyje, a on z tej samej broni mnie zabija jednym strzałem), w grupce zwykłych wrogów szybko padamy bo strzały padają niewiadomo skąd i szybko nas ubijają za to większość bossów to rzadziaki, niestety najlepsi bossowie też nie są fajni bo giniemy od jednego strzału a finałowy boss to już w ogóle lipa, wygrywamy bo cudem unikamy ataków aż się uda przetrzymać do zbicia paska Heroldki. Niech dowodem na to będzie mój "niesamowity wyczyn" --------------------------------->który zdobyło 0,5% graczy pokonując Escharuma bez całkowitej utraty tarczy. Otóż w tej walce są 3 checkpointy i zginąłem z 10x ale że często jesteśmy na 1 cios o zbiciu nam tarczy nie ma mowy bo albo ją mamy albo od razu zgon, więc nie jest kwestia mojego "wspaniałego" skilla, a skopanego balansu gry. I uwaga to wszystko na normalu. Ogarniam większość soulsów, lubię gdy jest trudno ale uczciwie, tutaj tak nie jest.- Nieciekawe lokacje, albo taki sam las albo takie same labirynty- Co chwila brak amunicji a połowa borni w grze jest do niczego najlepsze to karabiny energetyczne (fioletowy i czerwony) i snajperka UNSC. Niestety kultowy karabin Halo tu jest mało skuteczny ze swoim małym magazynkiem- dodatkowo chyba wspomniana wyżej aktualizacja sprawiła że nie da się grać offline bo save'y przestały działać i potrafiłem tracić nawet godzinę rozgrywki.Gra nawet dobra ale z tych Halo co grałem Halo 4 i Reach podobały mi się zdecydowanie bardziej. Może za dłuższy czas zagram drugi raz ale raczej na easy bo nie będzie mi się chciało tak użerać jak za tym pierwszym razem.

7.0
m4tekt
PC

m4tekt

Ekspert

2022.06.27

Halo: Infinite 7/10Platforma: Xbox Series XCzas ukończenia: 8/10hChyba najlepsze halo ze wszystkich, ale 5 jakby dynamiczniejsza. Infinite świetnie prowadzi fabułę, jednak miałem sporą przerwę między kontynuowaniem tej gry i troszkę straciłem rachubę. Zdecydowanym plusem gry są postacie, które mają swój charakter i są wyraziste. Bardzo dobrze zostałoa również przedstawiona relacja między SI a Spartaninem. Mocnym aspektem gry jest też strzelanie i linka do przyciągania. Obie te mechaniki są wykonane świetnie! Średnio w grze wypadł otwarty świat, który jest raczej nudny, ale na szczęście nie jest duży. Do worka nijakości wrzucił bym również oprawę graficzną, która jest raczej hmm... Średnia. Na szczęście udźwiękowienie nadrabia. Na minus oceniłbym powtarzalne "lochy", które zawsze wyglądają tak samo. Ogólnie gierka dobra, nie jestem fanem Halo, ale grało się fajnie. Sporo zmienili w formule i widać, że gra przechodzi ewolucję. Nie wspominam tu o multi, oceniam jedynie singla. Multi jest fenomenalne. Halo: Infinite polecam każdemu fanowi strzelanek.

5.0
Butryk89
PC

Butryk89

Ekspert

2022.05.15

Niestety tu miał być spory post, ale gdy kliknąłem "dodaj komentarz" nic się nie stało i wszystko co napisałem zniknęło. :(Napiszę więc w skrócie. Oprócz świetnej warstwy muzycznej wszystko inne wydało mi się słabe lub średnie. Optymalizacja słaba, przycinki w miejscach dla mnie niezrozumiałych (nawet nic się nie działo), w dodatku widząc design lokacji miałem wrażenie, że gram w jakąś 10-letnią gierkę mimo, że wszystko było ustawione na ultra i w 1080p. Jazda pojazdami nieprzyjemna (gratuluję twórcom pomysłu dania pojazdów i zbudowania mapy z 80% głazów).Ogólnie jak nie rozumiałem fenomenu tej serii tak nadal nie rozumiem. Halo Infiite jak inne odsłony, które próbowałem ograć okazał się dla mnie średniakiem.

7.0
PC

wwad

Ekspert

2022.05.06

Grało mi się fajnie liniowe fragmenty kampani , otwarty świat za to jest kiepski choć ogólnie około 70% czasu na szczęście było liniowe.Fabularnie gra jest dobra, nawet wciągająca.Strzelało by się całkiem fajnie gdyby nie to że co chwile brakuje ammo, wrogów jak mrówków a nie rzadko trzeba w jednego wywalić połowę zapasu ammo do broni ( o ile strzela się celnie ) a potem sztuczne wymuszenie zmiany lubianej przezemnie broni na jakieś g...o co się nawinie ( o ile jest skąd ).System rozwoju jest słaby chyba że ktoś gra kompleksowo wszystko co się da to może z niego coś wyciągnąć.Sztucznie rozciągnięta gra misje te same w 2 - 4 miejscach trzeba wykonywać, całkowita strata czasu.Grafika jest ok, choć nic innowacyjnego czego bym już nie widział na duża skalę tu nie odkryłem.Odzywki wrogów są śmieszne i dobrze nagrane, fajnie brzmią i nie rzadko wrogowie się całkiem śmiesznie zachowują.Ponarzekałem , uświadomiłem sobie że walka w tej grze to zapychacz bo nie dawała mi frajdy, pobrałem z gola trainer na nieśmiertelność i jak się fajnie biło tych wrogów z piąchy tak sobie tryb fabularny ukończyłem.Bym się normalnie zanudził czekając na tą regeneracje osłon i co chwilowe braki ammo. Co mi się dobrze zaczynało strzelać czy walczyć bronią białą ( też wymaga ładowania ) to brak ammo. Symulator spacerowania od stojaka z bronią do stojaka z bronią/amunicją. Ocena 7.0 za fabułę fajnie to wymyślili ( nie grałem w poprzednie części ), reszta jest co najwyżej średnia a nawet słaba.W multi nie grałem poza 1 rundką z botami i już wiedziałem że to nie dla mnie wolę taktyczne strzelanki do multi.

9.0
Daniel Burzykowski
PC

Daniel Burzykowski

GRYOnline.pl Team

2022.03.05

Mini otwarty świat zrobił świetną robotę! Soczyste strzelanie, proste i przyjemne aktywności - miło spędzone 25 godzin na XsX.

7.5
Messerschmitt
PC

Messerschmitt

Ekspert

2022.02.16

Dobra gra z fajnym klimatem, ale design niektórych walk z bossami i przegięty, tani poziom trudności tychże potyczek sprawił, że porzuciłem grę. Dodam, że zacząłem na heroicznym i nie mogłem zmienić w trakcie rozgrywki. Szkoda, zwłaszcza, że dotarłem niemal do samego końca. Zdołałem pokonać szefa kosmicznych małp, ale tak mnie ta walka wymęczyła, że dałem sobie spokój z końcówką. Jedyną opcją na zwycięstwo w ostatniej fazie walki było dla mnie szukanie metod na cheesowanie gry, inaczej ginąłem jak przysłowiowa szmata - to nie tak powinno wyglądać.

6.0
Bigos-86
PC

Bigos-86

Ekspert

2022.01.13

Nie mam zwyczaju oceniać gry przed jej ukończeniem, ale rozegraniu kilku godzin, przejściu paru misji i pobieganiu po mapie uznałem, że szkoda mojego czasu na dalszą grę. To bardzo prymitywna i prosta strzelanka bez większych innowacyjnych rozwiązań. I nie ma w tym nic złego, bo takie nowsze Doom'y też nie grzeszą fabuła, a skupiają się głównie na radosnej rozwałce i szybkiej, mięsistej akcji. Tylko w odróżnieniu od Halo, Doom ma świetny gunplay. W Halo nie miałem ŻADNEJ satysfakcji ze strzelania. A jeśli w strzelance strzelanie nie daje przyjemności, to nie warto w nią grać. Bronie które przez te parę godzin grania miałem do dyspozycji też za ciekawe nie były. Nawet nie miałem swojej ulubionej, a przecież trochę czasu z nimi spędziłem. Do tego co chwile kończąca się amunicja sprawy nie polepszała, bo zmuszała do ciągłej zmiany broni, co było irytujące. Idąc dalej - fabuła interesująca zupełnie nie była, poruszanie się pojazdami to jakiś żart - a i tak grałem na padzie. Nie wyobrażam sobie jaką katorgą musiało być sterowanie nimi na klawiaturze. Wszystkie bazy czy posterunki przeciwników wyglądały w zasadzie tak samo, co potęgowało powtarzalność. Wrogowie sami w sobie są denerwujący, zwłaszcza te małe ch*jki z tarczami. Łatwiej ubić większego wroga z mocniejsza bronią niż tego karła z tarczą, zwłaszcza gdy ma się akurat broń na "zwykłą" amunicję. Umiejętność (poza linką z hakiem, która faktycznie daje trochę zabawy) są raczej niezbyt przydatne, podobnie jak "wspierający" nas marines. Pochwalić za to muszę grafikę i szybkość wczytywania się gry oraz save'ów. Ale już konieczność powtarzania całej długiej, kilkuetapowej misji, gdy w jej trakcie będziemy zmuszeni wyjść z gry jest idiotyczna (tu czasem pomaga quick resume z XSX, ale czasem z tym też jest problem). Podsumowując - gdyby ta gra nie nazwana była "Halo", pewnie bym dał to oczko wyżej - koniec końców, mimo niezbyt ekscytującej i wciągającej gry trochę z nią czasu spędziłem i momentami (choć nie było ich zbyt wiele) bawiłem się poprawnie, a nawet dobrze. Ale jak się bierze na warsztat tak uznaną markę, to trzeba liczyć się z tym, że wymagania będą większe. Ta gra, wg mnie, jest po prostu prymitywna i na tę chwilę zbyt mało oferuje. Jeszcze jakby to strzelanie było przyjemne... ale nie jest. Zdecydowanie w tym aspekcie przegrywa z inną prostą i nieskomplikowaną grą - Titanfall'em (a wcale Titanfall'a nie uważam za grę wybitną). Nie jestem wielkim fanem serii, nie czekałem na tę grę z wypiekami na twarzy, ale markę Halo szanuję i z zaciekawieniem włączyłem kampanię. I właśnie przez to, że nie mam na oczach różowych okularów (i z drugiej strony - nie nakręcam się od początku by ją krytykować) wydaje mi się, że jestem w miarę obiektywny. I naprawdę mi szkoda, że znów nie dało się zrobić gry na miarę jej legendy.

8.0
HETRIX22
PC

HETRIX22

Ekspert

2021.12.17

Bardzo fajna gierka, aż szkoda że kampania taka krótka. Podoba mi się, że twórcy nie zmienili do tej pory formy gry od pierwszej części, tylko dodają kolejne drobiazgi urozmaicające już całkiem spory świat gry. Serię HALO trzeba po prostu lubić, tutaj w każdej części mamy masę tych samych korytarzy, szybko kończącą się amunicje, łatwy zgon od przypadkowego granatu, ale taka ma być ta gra i mi się to podoba i mam nadzieję, że tego nie zmienią w kolejnych częściach. Ode mnie największe gratulacje dla twórców halo za jedne z najlepszych AI wrogów w FPSach. 8/10 jeden punkt odejmuje za cliffhangera w fabule, która przez całą grę praktycznie stoi w miejscu i jeden za błędy przy wczytywaniu gry i sterowanie myszką pojazdami, które jest absurdalne od pierwszej części i powinno być poprawione. Polecam

6.0
pieterkov
PC

pieterkov

Ekspert

2021.12.15

Poważnie zastanawiam się ile razy można wydać tą samą grę. Otwarty świat to jedynie wymówka by po raz kolejny wcisnąć nam tą samą grę z tymi samymi problemami. Tylko 2 bronie, w których ciągle kończy się amunicja (więc ciągle latamy z byle pistoletami podniesionymi z wrogów), słaba i wolno regenerująca się tarcza, upośledzone i powolne przycelowywanie, tylko dwa granaty.Najgorzej, że nadal zachowano ten sam idiotyczny model jazdy, w którym jeep nie jeździ, tylko ślizga się na boki. Czołg to samo. I nadal nie ma sterowania klawiaturą pojazdami, więc jadą tylko do przodu tam gdzie skierowania jest myszka. Powoduje to, że jazda czołgiem jest praktycznie niemożliwa, bo za bardzo obrócimy kamerę i nagle próbuje jechać tyłem zamiast przodem. Ale to nieistotne bo i tak na drogach są kamienie co 100 metrów, więc jak chcecie gdzieś dojechać to przejedziecie kawałek, trzeba wysiadać, a jak wrócicie to pojazd znika… Co ciekawe wiele pojazdów znajdowanych w grze czeka na gracza do góry nogami… Nie ma też żadnego wskaźnika uszkodzenia pojazdu (do momentu aż zacznie się palić ale nawet to nie oznacza jego definitywnego końca/wybuchu) ani sposobu na jego naprawę.Skutki tego są takie, że przez 90% czasu pierwszej... połowy po prostu zasuwamy 500 metrowe odcinki na piechotę próbując odblokować bazy służące za punkty szybkiej podróży, by móc z nich biegać „na boki”, po każdej aktywności wracając szybką podróżą do punktu centralnego. Dopiero od połowy gry odcinki robią się duże i przejezdne, co sprawia, że warto poruszać się pojazdami. Szkoda tylko, że te są łatwo dostępne tylko w posterunkach gracza, bo np. w terenie albo w bazach obcych często nie ma ani sztuki.Jedyna innowacja to ulepszenia pancerza, większość niestety bezużyteczna, (np. rzucenie tarczy na ziemię czy unik na bok), ale grappling hook znacznie uprzyjemnia grę. Śmiem twierdzić, że ta byłaby niegrywalna bez linki, z racji tego, że ciągle poruszamy się po górskich terenach, więc nie dość, że nie da się po nich jeździć lipnymi jeepami (a hoover-jety obcych potykają się o byle niewidzialny kamień), to jeszcze ciągle musimy wyskakiwać kilka metrów w górę po prawie pionowych skalnych odcinkach, chwytając się jakiegokolwiek punktu zaczepienia. Szkoda, że nie dodano np. wingsuita. Otoczenie bardzo monotonne przez całą grę, nie ma żadnej różnorodności lokacji. Przeciwnicy również w kółko to samo, cieszy, że wreszcie można robić headshoty grubasom i snajperom, szkoda tylko, że mali tarczownicy są dużo trudniejsi – ich tarcza nie zmienia już koloru w miarę przyjmowania obrażeń i trudno trafić w lukę w tarczy przez jej mały rozmiar i dużą ruchliwość wrogów. Dodano latające skrzaty, jeeej. Za to grubasy z tarczą albo skaczące młotki nadal są nie do zabicia i „walka” z nimi sprowadza się do skakania wokół areny i walenia w nich ze wszystkiego co się da, bo nie ma mowy o próbach celowania w odsłonięte punkty w sytuacji gdy dwa strzały na normalu nas zabijają.Tak samo jak w poprzednich częściach większość broni jest toporna i wydaje się strasznie słaba, nawet na normalu przeciwnicy to gąbki na pociski. Mocarny 8 strzałowy rewolwer wymaga 4 strzałów na byle moba, więc praktycznie po każdym zabójstwie skaczemy za osłonę i przeładowujemy niczym w jakichś quake’ach sprzed 20 lat. A i tak często giniemy z absurdalnych powodów, takich jak strzał z drugiego krańca mapy w naszą głowę (podczas gdy spadamy lub lecimy w górę na lince) lub pobliski wybuchowy kanister, na szczęście checkpointy są zazwyczaj kilkadziesiąt sekund od zgonu. Niektóre bronie są fajne np. wyrzutnia ostrzy czy rakietnica, a nawet mocna snajperka (bo podstawowa to żart), ale co z tego jak mamy tam amunicji na 4-8 strzałów? Gdyby można było nosić chociaż 3 bronie można by trzymać jedną na mocniejszych przeciwników, a tak ciągle żonglujemy. Nie wiem czemu niektórzy chwalą feeling strzelania, być może przez odgłosy broni i znaczniki trafienia, ale zapomnijcie o strzelbie z dooma zabijającej jednym strzałem.Ogólny stan techniczny jest tolerowalny, chociaż zdarzają się wyrzutki do pulpitu średnio raz na godzinę, optymalizacja moim zdaniem leży (1080p 60-120fps GTX1070 + i7 9xxx) a drobne bugi pokroju potykania się pojazdów o kamienie często wybijają z feelingu gry. Zdarzyło mi się też zbugować bossa latającego który przestał mnie atakować bo zablokował się w arenie.Ogólnie gra jest przyjemna jak na średni open world typu ubisoft, czyli bieganie od punktu do punktu. Szkoda, że w przeciwieństwie do gier ubi nie czuć progresu, bo jak już kupimy kilka podstawowych ulepszeń pancerza to nie bardzo jest po co biegać po mapie, tym bardziej nie interesują mnie przedmioty kosmetyczne do multi, a pomagać małym grupom marines w walce po prostu nie opłaca się, bo misje fabularne dają dużo więcej punktów reputacji.Ano właśnie reputacja – pozwala w podbitych punktach kontrolnych „produkować” (za darmo) coraz to lepsze bronie i pojazdy. Tylko co z tego, jak do broni amunicja skończy się po 3 magazynkach, a pojazd zaklinuje się gdzieś albo nie będzie mógł jechać dalej kilkadziesiąt metrów od bazy? Dostajemy też bezmózgich marines do pomocy, także jak ktoś lubi udawać, że zarządza drużyną to… nie pozarządza tymi małpami :D Czasem nawet giną podczas zrzucania nam pojazdu z orbity (gra jednocześnie spawnuje pojazd i marines pod nim z jakiegoś powodu). Dużo zdobytej reputacji pozwoli nam spawnować myśliwiec który jest niezbędny by dotrzeć do 3 ostatnich celów do zabicia (odblokowują fajne bronie), szkoda tylko, że zadaje on śmieszne obrażenia i przegrywa każdy pojedynek z myśliwcami wroga, nawet z jednym, a niestety często latają po 2-3.Główny bohater wreszcie dostał głos, przez co gra bardziej przypomina dooma niż halo. Typowa kartonowa postać mięśniaka badassa rzucającego suchymi żartami. Nowa cortana też jest kompletnie nijaka, chociaż próbuje być śmieszna, więc niech jej będzie. Bawi mnie też danie rasie niziołków głosów, przez co brzmią jak dzieci. Kompletnie nie pasuje to do niby-poważnego klimatu gry.Fabuła praktycznie nieobecna i infantylna. Przebijamy się przez aktywności poboczne by dobrnąć do misji fabularnej w której walczymy z bossem i odblokowujemy nowy obszar. Misje fabularne ponownie niczym w starych halo sprowadzają się do biegania po korytarzach tak samo wyglądających baz i wciskania przycisków, mordując tych samych przeciwników z tych samych broni. I znowu tajemnicza rasa obcych chce wypuścić COŚ, a my musimy to powstrzymać. Na początku jednak trochę nie wiadomo o co chodzi, spartanin i jego towarzysz są niby ostatnimi przetrwałymi ludźmi, ale potem jak lądujemy na ziemi/halo/czymkolwiek to znajdujemy całe chmary marines proszące o pomoc i liczne ciała martwych spartan, z których podwędzamy ulepszenia pancerza. Nie ma żadnego wyjaśnienia, może trzeba dokupić jakiś komiks albo film, bo sama gra nie reprezentuje sobą nic. W ogóle ten kompan to jakaś porażka, nie wiadomo kim jest, ciągle tylko użala się i ma pretensje albo trzeba go ratować. Człowiek z kartonu, poziom Marvela.Znajdujemy też bezużyteczne audiologii, z których większość to nudne dialogi wyrwane z kontekstu, które nijak nie wyjaśniają czegokolwiek, chyba, że czytacie je na Wikipedii gry zestawione z innymi danymi, może wówczas zawierają jakieś ciekawe informacje.Warto także wspomnieć, że system sejwów to żart. Wychodzicie w trakcie misji, wracacie następnego dnia i okazuje się, że musicie półgodzinny segment powtarzać, bo gra wczytuje początek misji zamiast punktu kontrolnego. Zmiana poziomu trudności jest także nieźle ukryta i oznacza konieczność powtórki, nie ma nic on the fly.Zakończenie gry to długie godziny łażenia po n-tej bazie obcych, potem krótka przeprawa czołgiem kanionem (jak go stracicie to polecam robić fragment od nowa bo na piechotę g zdziałacie), a potem znowu długie godziny łażenia po n+1 bazie obcych. Ech…Dodam też, że gra nie zachęca do eksploracji i maksowania jej. Nie ma opcji powtórzenia misji, więc jak nie zbierzecie jakichś śmieci to pozostaje przechodzić całą grę od nowa :) Nie ma też podanej lokalizacji audiologów na mapie, więc jak wam czegoś brakuje to macie tylko obszar z napisem 2/3 i możecie zwariować szukając go.Jak to ma być nowa generacja i nowe otwarcie serii to ja wysiadam. Wiedźmin 3 robił to lepiej 6 lat temu i wyglądał równie dobrze, a chodził 2-3x lepiej.Za 4zł w gamepass warto zagrać. Ale nie oczekujcie wiele więcej niż 5x to samo które sprzedawano w master Chief collection. Po raz kolejny przekonuję się, że fanem Halo nie zostanę.Przykro się patrzy na niemerytoryczne dyskusje wyżej, przypominające prężenie suchych klat przez 13 latków. Mam nadzieję, że moja wypowiedź była w miarę obiektywna i pomoże komuś wybrać czy warto bulić za średniaka.P.S. Zmotywowany dyskusjami powyżej postanowiłem sprawdzić hdr i spędziłem 10 minut szukając opcji jasności w grze. Okazało się, że opcji jasności nie ma w opcjach jaki takich, bo trzeba wejść w opcje i tam wcisnąć specjalny klawisz w specjalnej zakładce XD. Tak czy siak moim zdaniem gra wygląda tak samo z HDR jak i bez niego. Resident Evil 3 zyskiwał lepsze czernie, tutaj cała gra jest po prostu jaśniejsza (otwarte przestrzenie powodują ból oczu ze świecenia po gałach). Jak na kimś robi to wrażenie, to może będzie zadowolony, mnie to nie rusza. Kontrast, kolory itp. są takie same. No chyba, że ktoś nie zmniejszył jasności przy starcie gry i ma wyblakłe przepalone barwy, to może z hdr będzie lepiej. Albo trzeba mieć monitor za grube tysiące żeby poczuć tą różnicę bo ja mam zwykłe HDR400 jak większość graczy.

8.5
PC

enzomori

Gracz

2025.09.07

Pograłem na PC i jak dla mnie bardzo dobra gra pod względem gameplayu i samego strzelania wielka frajda... grałem na heroicznym i miejscami był fajny challenge. Fabuła nic specjalnego, ale w takiej grze chyba nie o to chodzi. Grafika momentami przepiękna i wysokie fps bez przycinek w detalach na full za co plus przy tych gniotach i stutterach w dzisiejszych czasach. Polecam

6.5
cycu2003
PC

cycu2003

Gracz

2022.09.24

Ciężko trochę było grać dalej w serie jeśli nie wydali poprzedniej części na PC ale od czego mamy YT :P początek nudny, w połowie niewiele lepiej, nie wiem zbytnio co się dzieje, dlaczego cortany już nie ma... WTF? Dopiero pod koniec się rozkręca i ZNOWU mamy ucięty wątek...kurde można takie rzeczy robić ale nie jak gra wychodzi raz na 5 lat. Ja w końcu umrę niż doczekam się jak to się kończy, a może nigdy się nie skończy. Szkoda że nie było w ogóle cinematiców jak w poprzednich odsłonach. Gra na takie 6/10

8.0
Przemysław Dygas
PC

Przemysław Dygas

GRYOnline.pl Team

2025.10.15

8.0
zvr
PC

zvr

Ekspert

2022.06.05

8.5
Adrian Werner
PC

Adrian Werner

GRYOnline.pl Team

2022.03.27

6.0
SULIK
PC

SULIK

Ekspert

2021.12.17

Ocena STEAM

6.9

Mieszane (33 336)

[title]

Główne zalety gry

  • Fajna kampania: Wielu graczy cieszyło się kampanią, opisując ją jako angażującą, z dobrą różnorodnością mechanik rozgrywki, w tym użyciem hakiem wspinaczkowym i elementami sandboxowymi.
  • Solidne doświadczenie wieloosobowe: Tryb multiplayer został doceniony za różnorodność i zabawną rozgrywkę, a wielu graczy cieszyło się z różnych playlist i opcji dostosowywania meczów.
  • Wizualizacje i grafika: Gra otrzymała pozytywne opinie za swoją grafikę, a gracze zauważyli, że wygląda dobrze i ma dobrze zaprojektowane środowiska.
  • Opcje personalizacji: System personalizacji zbroi jest doceniany, pozwalając graczom na tworzenie unikalnych Spartan z różnorodnymi opcjami.
  • Aktywna społeczność i tworzenie treści: Niektóre recenzje podkreśliły zaangażowanie społeczności w tworzenie treści i trybów gry, co pomogło utrzymać grę przy życiu.

Główne wady gry

  • Problemy techniczne: Znaczna liczba recenzji wspomina o uporczywych błędach, szczególnie związanych z problemami z logowaniem i awariami gry, co sprawia, że gra jest niegrywalna dla niektórych użytkowników.
  • Słaba fabuła i rozwój postaci: Wielu graczy uznało fabułę za niewystarczającą, z słabo rozwiniętymi postaciami i narracją, która nie spełniała oczekiwań w porównaniu do poprzednich tytułów Halo.
  • Mikrotransakcje i monetyzacja: Pojawiły się skargi na silne uzależnienie od mikrotransakcji na przedmioty kosmetyczne oraz postrzeganą niedostateczną ilość treści, która powinna być dostępna bez dodatkowych kosztów.
  • Powtarzalna rozgrywka: Niektórzy gracze zauważyli, że projekt otwartego świata wydaje się płytki i powtarzalny, z misjami, które brakowały głębi i różnorodności.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Kampania kooperacyjna: Wielu użytkowników wyraziło rozczarowanie brakiem trybu kooperacyjnego w kampanii, którego oczekiwali od gry Halo.
  • Klasyczne tryby gry: Niektórzy gracze wspomnieli o braku tradycyjnych trybów gry, takich jak Slayer, przy premierze, które ich zdaniem powinny być dostępne od początku.
  • Bardziej angażujące elementy fabularne: Wzywa się do bardziej przekonującej narracji i lepszego rozwoju postaci, ponieważ wielu uważa, że fabuła nie oddaje sprawiedliwości dziedzictwu franczyzy Halo.
  • Poprawiona wydajność techniczna: Użytkownicy oczekują poprawek dotyczących problemów technicznych gry, w tym długich czasów ładowania i problemów z serwerami.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż Halo Infinite ma swoje mocne strony w rozgrywce i wizualizacjach, zmaga się z problemami technicznymi, głębią fabuły i praktykami monetyzacyjnymi, które pozostawiły wielu graczy rozczarowanych.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

8.6

96% rekomendacji (173)

Opecritic
9 / 10

GameSpot

Jordan Ramée

GameSpot
3,5 / 5

Tom's Guide

Tom Pritchard

Tom's Guide
4,5 / 5

Game Rant

Denny Connolly

Game Rant
8 / 10

Easy Allies

Ben Moore

Easy Allies
4 / 5

Hardcore Gamer

Cory Wells

Hardcore Gamer

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2024-11-13
20:35

Wen Chi Lee Centurion

Wen Chi Lee

Moja ulubiona część Halo. Grałem do tej pory w prawie wszystkie oprócz Halo 3 ODST i Halo 4. Spodobały mi sie niewielkie zmiany wprowadzone tutaj, grafika mocno poprawiona względem choćby Halo Guardians. Być może będzie to jedyna część Halo, którą sobie kiedyś ukończę drugi raz.

Komentarz: Wen Chi Lee
2025-02-26
09:17

Makaveliii1994 Legionista

Makaveliii1994
👎

Far Cry Halo :) Tragedia !!! Opinia dotyczy kampanii:

Jako wielki fan marki, który niezliczoną ilość razy kończył wszystkie części, solo jak i w coopie, na poziomach legendarnych, stwierdzam że to absolutnie najgorszy twór podpisany logiem Halo w jakiego grałem, brawo 343 industries zje..liście totalnie markę robiąc z niej marną podróbkę Far Cry, nic tu się kupy nie trzyma, od fabuły począwszy, jedyny cel to zdobywanie posterunków oraz latanie od znacznika do znacznika i zbieranie barachła związanego z grą online, główny złol to już totalna sztampa, gość non stop wygłasza przez radio kretyńskie monologi a wszystko z tonem jakby siedzał na sraczu i borykał się z zatwardzeniem :) totalna parodia i profanacja marki !!! w wykonaniu 343 industries.
To co mogę pochwalić to dopracowany gunplay i grafika, ale sam gameplay w ogóle, jest tatalnym kupsztalem.

Podam przykład który zdarzał się nagminnie i triggerował mnie do tego stopnia że chciałem porzucić ukończenie gry.
Gdy zaatakujemy jakiś obóz przeciwnika, w celu przejęcia nad nim kontroli (Far Cry) co nie jest łatwym i szybkim przedsięwzięciem, szczegónie na poziomie legendarnym bo przeciwników jest sporo, w pewnym momęcie zaczyna brakować amunicji itp. postanawiam więc wyjść z obozu dosłownie 5 metrów by wsiąść do pojazdu (ghost) i dobić pozostałych delikwentów, nagle wszyscy przeciwnicy z którymi się biłem przez 20min, ponownie się zrespili :) i pomyslcie sobie moi drodzy, że do końca gry takich obozów jest jeszcze kilkadziesiąt :) krew człowieka zalewa, odpowiedzcie sobie na pytanie czy to jest dobry gameplay ?

Moja ocena - 5.5/10 (Ogrywana wersja na XSX)

Komentarz: Makaveliii1994
2025-05-03
08:33

mimko Generał

😐

Halo Infinite

Można było ściągnąć demo tej gry- tylko gra multi, dziś odpalam i ...nic, pokazuje pasek ładowania gry, naciśnij "enter" i plansza z muzyką na kilkadziesiąt minut.
Pytanie: demo to jeszcze działa?

Komentarz: mimko
2025-09-07
20:22

enzomori Centurion

Pograłem na PC i jak dla mnie bardzo dobra gra pod względem gameplayu i samego strzelania wielka frajda... grałem na heroicznym i miejscami był fajny challenge. Fabuła nic specjalnego, ale w takiej grze chyba nie o to chodzi. Grafika momentami przepiękna i wysokie fps bez przycinek w detalach na full za co plus przy tych gniotach i stutterach w dzisiejszych czasach. Polecam

Komentarz: enzomori
2025-09-07
20:23

Admin Senator

Admin

Halo Infinite - recenzje graczy

Komentarz: Admin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl