Age of Conan traci graczy, rozpoczęto łączenie serwerów

Craig Morrison, człowiek, który objął dowodzenie nad MMORPG o tytule Age of Conan: Hyborian Adventures po odejściu Gaute Godagera, przedstawił program ratowania najnowszej sieciowej produkcji firmy FunCom, nie radzącej sobie najlepiej z konkurencją pokroju World of Warcraft, czy Warhammer Online. Jednym z jego głównych założeń ma być zmniejszenie liczby serwerów poprzez ich połączenie.

Piotr Doroń

Craig Morrison, człowiek, który objął dowodzenie nad MMORPG o tytule Age of Conan: Hyborian Adventures po odejściu Gaute Godagera, przedstawił program ratowania najnowszej sieciowej produkcji firmy FunCom, nie radzącej sobie najlepiej z konkurencją pokroju World of Warcraft, czy Warhammer Online. Jednym z jego głównych założeń ma być zmniejszenie liczby serwerów poprzez ich połączenie.

Age of Conan traci graczy, rozpoczęto łączenie serwerów - ilustracja #1

Mogę Wam dzisiaj potwierdzić, że rozpoczęliśmy pracę nad połączeniem serwerów, zarówno tych europejskich, jak i amerykańskich ”, oznajmił Morrison za pośrednictwem krótkiej notki zamieszczonej na łamach oficjalnego forum dyskusyjnego Age of Conan. Dodał następnie, że wprowadzenie w życie powyższych działań jest związane z chęcią zapewnienia graczom jak najlepszych warunków do gry. „Prace właśnie się rozpoczęły. Postaramy się, by przenosiny graczy i gildii obyły się bez większych problemów ”. Łączenie serwerów jest jednym z najbardziej dobitnych dowodów na drastyczne zmniejszanie się liczby graczy zainteresowanych danym tytułem. Tego typu działania bardzo rzadko kończą się jednak sukcesem. Morrison ma co prawda doświadczenie w kierowaniu projektami MMO (postawił na nogi m.in. Anarchy Online), jednakże dokonanie tego samego w przypadku Age of Conan może okazać się bardzo trudne.

Morrison poinformował również o posuwających się naprzód pracach nad włączeniem do gry funkcjonalności charakterystycznych dla technologii DirectX 10. W chwili obecnej prowadzone są ostateczne próby na jednym z wewnętrznych serwerów testowych. Już niedługo będą je także mogły przeprowadzić osoby mające dostęp do otwartego środowiska testowego. Uruchomienie tej możliwości zostanie przeprowadzone wraz z publikacją kolejnej aktualizacji gry.

Age of Conan: Hyborian Adventures

Age of Conan: Hyborian Adventures

PC
po premierze

Data wydania: 20 maja 2008

Informacje o Grze
7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Square Enix
  • PC
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-11-10
12:23

rhemek Pretorianin

:D

Komentarz: rhemek
2008-11-10
13:14

Blizzman Pretorianin

😐

To po prostu żałosne. Twórcy zamiast skupiać się na grywalności, rozgrywce (tak jak Blizzard to robi z WoW, czyli poprawia jego grywalność poprzez dodawanie patchy) poszli na grafikę i super-wypas DX 10 ^^ Problem w tym że nie każdy ma Vistę i DX 10. Po drugie wiadomo że AoC będzie gorzej chodził na Viscie. PO trzecie... i tak większość użytkowników będzie grać na XP i starym dobrym DX 9. Dlatego WoW, czy GW mające małe wymagania odniosły ogromny sukces. Nie jestem jakimś antyfanem FunComu, myślę po prostu że twórcy popełnili podstawowy błąd. Gorzej że gra tnie się nawet na bardzo dobrych komputerach, ale to pozostawię bez komentarza dla dobra twórców i samej gry... Łączenie serwerów nic nie da, sama gra musi ulec zmianie a nie tylko serwery... Z resztą i tak rządzą Warhammer Online, Guild Wars i mój ukochany World of Warcraft!

Komentarz: Blizzman
2008-11-10
14:27

rhemek Pretorianin

ma ktos buddy key ktory moglbym dostac ?? [email protected]

Komentarz: rhemek
2008-11-28
07:40

JihaaD Generał

JihaaD
😈

Blizzman-masz racje,wow żondzi! W końcu 10 milionów chinoli nie może się mylić!

Komentarz: JihaaD
2010-06-15
23:15

zanonimizowany729883 Centurion

😡

przez te jeb... łączenie serwerów i to jeszcze z ruskimi ścierwami , są teraz lagi jak skurw...n , typowy chamski ping 200-400 , charakteryzujący ruskim badziew ;/ wolałem grać z kilkoma osobami niż z bydłem , przez które mam lagi! po kur... doładowywałem na te 2 miesiace

Komentarz: zanonimizowany729883

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl