Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Mario - Gry Game Boy Advance po premierze - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Gry po premierze o tematyce Mario na platformę GBA ułożone według daty premiery.

GBA

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

Mario
Mario Tennis: Power Tour
Mario Tennis: Power Tour

Sportowe 6 grudnia 2005

Mario Tennis: Power Tour to gra z udziałem najpopularniejszego hydraulika wszechczasów. Wybieramy jedną z czterech postaci, trenujemy ją i bierzemy udział w turniejach.

Dr. Mario / Puzzle League
Dr. Mario / Puzzle League

Logiczne 4 listopada 2005

Dr. Mario / Puzzle League to swoista hybryda dwóch pamiętnych gier logicznych ze stajni korporacji Nintendo. Pierwsza z nich pochodzi z początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku (czasy schyłku ośmiobitowej platformy Nintendo Entertainment System), ale druga jest już znacznie młodsza – bowiem Pokemon Puzzle League wydano w 2000 roku i zadedykowano stacjonarnemu systemowi Nintendo 64. Omawianą kompilację przygotowano natomiast wyłącznie z myślą o kieszonkowej konsoli Game Boy Advance.

Mario Party Advance
Mario Party Advance

Towarzyskie 28 marca 2005

W Mario Party Advance jest pozycją typu party-game, który najlepiej wykorzystywać w grupie osób – połączenie kablowe pozwala na bawienie się przy użyciu dwóch konsol Game Boy Advance.

Mario vs. Donkey Kong (2004)
Mario vs. Donkey Kong (2004)

Zręcznościowe 19 listopada 2004

Mario vs Donkey Kong to klasyczna platformówka z naciskiem położonym na zręcznościowe elementy, którą można uznać za... sequel stareńkiego jak świat Donkey Kong’a, gdy mającej na karku ponad 20 lat.

Super Mario Ball
Super Mario Ball

Zręcznościowe 4 października 2004

Super Mario Ball to niekonwencjonalny pinball, posiadający fabułę, malutkie, ale pełne przeszkód plansze oraz niesamowitą kulkę, którą jest... sam Mario! Wyprodukowało go i wydało Nintendo.

Mario Golf: Advance Tour
Mario Golf: Advance Tour

Sportowe 21 czerwca 2004

Zręcznościowa gra sportowa łącząca rozgrywki w golfa z elementami RPG. Mario Golf: Advance Tour jest pierwszą swego rodzaju grą golfową łączącą w sobie uderzanie piłeczki z elementami RPG. Autorzy nie zawracali sobie głowy realizmem. Zadbali za to o system rozwoju postaci.

Mario & Luigi: Superstar Saga
Mario & Luigi: Superstar Saga

Zręcznościowe 17 listopada 2003

Mario & Luigi: Superstar Saga to wyprodukowana przez koncern Nintendo gra RPG z tytułowymi hydraulikami w rolach głównych. Mario i Luigi wyruszają na pełną niebezpieczeństw wyprawę, by odzyskać utracony głos księżniczki Peach. Gracz steruje poczynaniami obu bohaterów, starając się wykorzystać ich unikalne umiejętności w starciach z przeciwnikami.

Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3

Zręcznościowe 17 października 2003

Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 to czwarta odsłona kultowej serii platformówek z sympatycznym hydraulikiem w roli tytułowej. Tym razem Mario i Luigi muszą uporać się z siedmioma synami Bowsera, którzy zdołali zamienić władców Grzybowego Świata w zwierzęta.

Super Mario Advance 3: Yoshi's Island
Super Mario Advance 3: Yoshi's Island

Zręcznościowe 23 września 2002

Klasyczna dwuwymiarowa platformówka z Yoshim i malym Mario w roli głównej. Wędrując przez sześć odmiennych światów, bohaterowie odkrywają ukryte pomieszczenia, sekretne przejścia, zbierają monety, gwiazdki, wesołe kwiatki, grają w minigry itp.

Super Mario World: Super Mario Advance 2
Super Mario World: Super Mario Advance 2

Zręcznościowe 9 lutego 2002

W Super Mario World: Super Mario Advance 2 księżniczka Peach została porwana przez Koopa-Kinga, Mario i Luigi ruszają w podróż przez siedemdziesiąt cztery poziomy, aby ja uratować.