Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zagubiony w snach (1) | Questy główne Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Zagubiony w snach

Opis: Po znalezieniu się w [Weisshaupt ] (M35, 1) ruszaj prosto - Zagubiony w snach (1) | Questy główne Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Opis: Po znalezieniu się w [Weisshaupt ] (M35, 1) ruszaj prosto. Skieruj się na podwyższenie i utnij sobie krótką pogawędkę z fałszywym Duncanem (M35, 2). Oprócz niego musisz także rozprawić się z dwoma słabszymi strażnikami . Taktyka walki jest oczywiście w dużej mierze uzależniona od obranej klasy postaci, niemniej z odniesieniem zwycięstwa nie powinno być trudno. Bez obaw - już wkrótce gra zaoferuje Ci inne metody pozbywania się wrogów. Po wygranej bitwie skorzystaj z piedestału Pustki by przenieść się do strefy [Czysta Pustka ].

WPROWADZENIE:

Zanim przejdziemy do opisu poszczególnych lokacji, zapoznaj się z ogólnymi regułami tego dość nietypowego questu.

1) W celu odblokowania bitwy z Demonem gnuśności musisz zabezpieczyć pięć stref. Są to [Czysta Pustka ], [Inwazja Mrocznych Pomiotów ], [Koszmar templariusza ], [Płonąca wieża ] i [Rozdarty mag ]. Przez zabezpieczenie strefy należy rozumieć dotarcie do demona pilnującego dany obszar i pokonanie go. Po wykonaniu tych czynności gra odblokuje dostęp do obszaru walki finałowej w miejscu oznaczonym jako [Wewnętrzne Sanktuarium ]. Przed stoczeniem ostatecznej bitwy warto też odwiedzić trzy [Koszmary ], powiązane bezpośrednio z członkami drużyny .

2) Nie jest możliwe pełne zbadanie każdej ze stref już przy pierwszej wizycie, gdyż dostęp do wielu pomieszczeń i korytarz związany jest z koniecznością dysponowania określonymi transformacjami. W rezultacie do wielu miejsc będziesz musiał powrócić dopiero po odblokowaniu przemian. Obowiązuje pełna dowolność przy ustalaniu kolejności eksploracji obszarów i zabijania głównych demonów.

3) Konkretnie będziesz mógł przemieniać się w cztery różne istoty. Każda transformacja jest odblokowywana w momencie uratowania przyporządkowanej do niej postaci, a mianowicie:

- Mysz - Mag czeladnik [Czysta Pustka ] (M35, 5)

- Duch - Duch templariusza [Inwazja Mrocznych Pomiotów ] (M36, 3)

- Płonący człowiek - Śniący templariusz [Płonąca wieża ] (M38, 5)

- Golem - Przeklęty śniący [Rozdarty mag ] (M39, 6)

Jeśli zaś chodzi o typy napotykanych przeszkód, wygląda to następująco:

- W celu korzystania z mysich dziur przemieniaj się w mysz

- W celu korzystania z duchowych drzwi przemieniaj się w ducha

- W celu przechodzenia przez płomienie przemieniaj się w płonącego człowieka

- W celu wyważania masywnych drzwi przemieniaj się w golema

4) Możesz także zajmować się eksploracją innych pomieszczeń, co pozwoli Ci odnajdywać obiekty przydzielające premie do statystyk postaci. Oto ich zestawienie:

Typ bonusu

Lokacja

Miejsce pozyskania

Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie