Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: West Coast - misje, porady poradnik Evil Genius

Liczba misji: 10

Liczba paneli: 5

Ryzyko: 2 - Evil Genius: West Coast - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

American Crime Lord (1)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 5

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: jeden z celów misji rozdziału 2 - "Head of the Underworld"

Potrzebni podwładni: 5 techników

Misja polega na odnalezieniu i sprowadzeniu na wyspę jednego z bossów świata przestępczego, czyli Marvina de Luki.

Entice Mercenary Scientist (2)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców

Misja polega na przekonaniu młodego, niedocenionego naukowca, którego ominął awans, by przyłączył się do nas i pomógł nam rozpracować Kodeks Wiedzy.

Felonious Fund-Raiser (3)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 6 lokajów

Misja polega na włamaniu się do studia TV i puszczenia naszej transmisji zamiast popularnego programu telewizyjnego.

Frikken Laser (4)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 3 - "Better Living Through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 2 techników, 2 strażników

Misja polega na kradzieży z amerykańskiego laboratorium nowej generacji lasera (Laser), który pozwoli na prowadzenie badań naukowych.

Golden Opportunity (5)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 10 robotników

Misja polega na podłożeniu bomb pod Fort Lancaster - składnicy złota, w której okresowo część strażników przeniesiono do innego fortu. Osłabiony magazyn powinien być łatwym celem.

Kidnap Ancient Martial Artist (6)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 strażników, 1 żołnierz najemny

Misja polega na porwaniu amerykańsko-azjatyckiego mistrza sztuk walki (Martial Artist), który opuścił swoje doskonale chronione dojo, by udać się na turniej. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Out Clubbing (7)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 6 strażników, 4 żołnierzy najemnych

Misja polega na pokazaniu jak jesteśmy źli. Zrobimy to w następujący sposób - w miejscu, gdzie jest kręcony głośny film, na oczach ludzi i kamer dokonamy rzezi młodych fok.

Seize Hollywood Playboy (8)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 lokajów, 1 mówca

Misja polega na uprowadzeniu playboya (Playboy), człowieka czarująco przystojnego i obdarzonego niezwykłym talentem przekonywania. Playboy wypoczywa obecnie w Kaliforni, otoczony haremem pięknych i niebezpiecznych kobiet, które chronią go i zapewniają mu rozrywkę. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Steal the Fourth Cursed Totem Pole Section (9)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: 155 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 lokajów

Misja polega na pozyskaniu czwartej części zaklętego totemu, która znajduje się w Meksyku. Element ten po zdobyciu zostanie dostarczony do koszar.

Steal the Library Blueprints (10)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna już na początku

Potrzebni podwładni: 2 robotników

Misja polega na kradzieży matryc i nowych materiałów budowlanych z pewnego kalifornijskiego uniwersytetu. Dzięki temu uzyskamy dostęp do archiwów (Archives).