Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Satellite Construction, Wyspa 2 Rozdział 10 solucja poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Spójrz do celów misji:

Cel 1: Zbuduj satelitę w jaskini. (Construct the satellite in the rocket cavern.)

Po prostu najedź na hangar, kliknij prawym przyciskiem i wybierz satelitę. Po tej operacji przejdziesz do następnego rozdziału, lecz zanim zaczniesz wykonywać cele z nim związane, zajmiemy się czwartym super-agentem - Dirkiem Masteresm . Poczekaj kilka minut, a powinien pojawić się opcjonalny cel misji związany z pokonaniem super-agenta. Jest on przedstawiony na poniższym obrazku:

Opcjonalny Cel 8: Musimy się dowiedzieć, co sprawia że Dirk Masters jest tak wytrzymały - Evil Genius: Satellite Construction, Wyspa 2 Rozdział 10 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Opcjonalny Cel 8: Musimy się dowiedzieć, co sprawia że Dirk Masters jest tak wytrzymały. Wyślij więc ludzi do siłowni, którą super-agent odwiedza i spróbuj uzbierać jakieś informacje. (We need to find out what makes this man tick. Our spies inform us that he regularly works out at Jim's Gym in Minneapolis. If we send an undercover operative there, we should be able to get some more information.)

Ten cel nie jest trudny - trzeba najpierw odkryć misję Mid West - Infiltrate Dirk Master's Gym, a następnie po prostu ją wykonać. Zdobędziesz ręcznik super-agenta.

Opcjonalny Cel 9: Nasi ludzie zdobyli przepocony ręcznik super-agenta. Przebadaj go używając zbiornika z chemikaliami. (Our man came back with this sweaty towel belonging to Dirk Masters as it might seem, maybe our scientists can learn something from it by researching it with our bio-technology.)

To może być proste lub trudne, w zależności od tego czy posiadasz odkryty już zbiornik z chemikaliami (Biotank) i czy znajduje się on w twoim laboratorium. Jeśli tak, to otwórz okno służące do prowadzenia badań, wybierz ręcznik znajdujący się na końcu listy i wybierz zbiornik z chemikaliami, a następnie kliknij na GO. Potem poczekaj, aż badania dobiegną końca, a wtedy otrzymasz ostatni opcjonalny cel misji.

Opcjonalny Cel 10: Badania przyniosły ciekawe informacje - Dirk Masters używa wysoce niebezpiecznych i nielegalnych sterydów. Zmodyfikowaliśmy nasz zbiornik z chemikaliami tak, aby powstała niebezpieczna reakcja, kiedy ciało super-agenta się w nim znajdzie. (The research brought some interesting information to light. It seems that Dirk Masters has been using highly illegal steroids. Our scientists have modified our bio-technology to cause an extreme reaction if Dirk Masters is ever immersed in our bio-juice.)

Teraz pozostaje tylko złapać super-agenta i torturować go przy pomocy zbiornika z chemikaliami (Biotank). Gdy to zrobisz, pozbędziesz się Dirka Mastersa . To jest ostatni super-agent, którego można pokonać. Dalej będziesz musiał zająć się celami rozdziałów oraz aktami niesławy. Jeśli na wyspie pojawi się John Steele , to jedyne co możesz zrobić, to potraktować go tak jak Marianę Mambę na pierwszej wyspie - złapać, uwięzić, torturować w mikserze i wyprowadzić na zewnątrz bazy. Nie musisz czekać na to, aż Dirk Masters przybędzie na wyspę - zacznij go torturować dopiero po jego przybyciu i złapaniu go, natomiast jeśli jeszcze nie przybył - zajmij się kolejnymi rozdziałami.