Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Badania naukowe poradnik Evil Genius

W tym rozdziale został opisany proces odkrywania nowych przedmiotów, jak też ich dokładna lista. Badania będziesz mógł rozpocząć dopiero po ukończeniu rozdziału trzeciego - "Better Living through Chemistry". Po kradzieży jednej z maszyn i wybudowaniu głównej maszyny laboratoryjnej pojawi się na dolnym pasku przycisk, którym będziesz mógł włączyć okno służące do prowadzenia badań - zostało ono opisane poniżej.

Prócz trzech list, jakie zostały opisane na obrazku, są na nim jeszcze inne oznaczenia - Evil Genius: Badania naukowe - Evil Genius - poradnik do gry

Prócz trzech list, jakie zostały opisane na obrazku, są na nim jeszcze inne oznaczenia. Krzyżyk w 1 zamyka okno, natomiast liczba w 2 pokazuje, ile maszyn może być użytych do badań nad danym obiektem. Maszyny są oznaczone literami, a oto ich lista (po więcej informacji zapraszam do opisu rozdziału trzeciego oraz do opisów pomieszczeń i obiektów):

A - Centrifuge (Centryfuga)

B - Impact Stress Analyzer (Analizator zmęczenia materiału)

C - Laser (Laser)

D - Environmental Chamber (Komora środowiskowa)

E - Greenhouse (Cieplarnia)

F - AI Supercomputer (Superkomputer)

G - Biotank (Zbiornik z chemikaliami)

Pierwsze trzy urządzenia możesz odkryć na pierwszej wyspie lub ukraść, ostatnie tylko odkryć - także na pierwszej wyspie. Jednak do pozostałych uzyskasz dostęp dopiero na drugiej wyspie, dlatego też spis przedmiotów i pułapek, które można odkryć podzielony jest na pierwszą i drugą wyspę. No dobrze, ale jak się prowadzi badania?

Niestety, nie tylko od ciebie zależy to, co będziesz odkrywać, lecz także od twoich podwładnych. Technicy, naukowcy, fizycy kwantowi i biochemicy chodzą po bazie i zbierają informacje dotyczące obiektów. Kiedy informacje o nowym obiekcie zostaną zebrane, ikona włączająca okno badań naukowych zacznie mrugać. Te obiekty pojawiają się w górnej liście. Aby wybrać jakiś obiekt, kliknij na niego - pojawi się jego wizerunek w 3, natomiast w 2 - liczba maszyn laboratoryjnych, które można użyć. W środkowej liście znajdzie się liczba i typy obiektów, jakie można uzyskać poprzez badania (dotyczy to różnych maszyn laboratoryjnych które można użyć do badań).

Jednak jeśli będziesz posiadał więcej maszyn, to skąd będziesz wiedział które wybrać? Możesz oczywiście celować na chybił trafił, jednak wtedy licz się z tym, że pojawi się po pewnym czasie komunikat, że nic nie zostało odkryte. Do rozwiązania tego problemu służy przycisk w 5, który "eliminuje" te maszyny, z użyciem których nic nie odkryjesz. Niestety, to kosztuje - na początku 1000 $, potem 2000 $, 4000 $ itd. Kiedy już wybierzesz maszynę, zostanie ona zaznaczona białym kołem - wtedy kliknij na GO w 4. Poniżej znajduje się obrazek, przedstawiający wyeliminowane wszystkie maszyny laboratoryjne oprócz jednej - tej właściwej.

Możesz też oczywiście spojrzeć do poradnika i nie płacić, jakie kombinacje dadzą ci nowe przedmioty - Evil Genius: Badania naukowe - Evil Genius - poradnik do gry

Możesz też oczywiście spojrzeć do poradnika i nie płacić, jakie kombinacje dadzą ci nowe przedmioty. Do omówienia została jeszcze lista po prawej. Tutaj możesz włączyć dwie listy - listę obiektów, nad którymi prowadzone są badania, lub listę odkrytych już obiektów (przełączasz to przyciskiem w 6). Jeśli włączysz to pierwsze, to możesz kliknąć na obiekt, nad którym prowadzone są badania, ukaże się wtedy poniższe okno:

Wszystko jest napisane na obrazku - Evil Genius: Badania naukowe - Evil Genius - poradnik do gry

Wszystko jest napisane na obrazku. Pamiętaj także, że niektóre obiekty mogą zostać odkryte różnymi maszynami (a efekt będzie ten sam). Często jednak możesz napotkać problem, że twoi podwładni nie będą chcieli zebrać informacji o tym obiekcie, o którym chciałbyś żeby zebrali. Możesz np. wtedy dobudować małe pomieszczenie z danym obiektem do laboratorium i zamknąć laboratorium tak, aby podwładni nie mogli z niego wyjść. Niestety, w inny sposób nie można tego usprawnić - musisz liczyć po prostu na łut szczęścia.

Składniki, które trzeba zdobyć

Nie wszystkie składniki badań możesz odkryć lub wybudować - niektóre z nich są obiektami zdobywanymi na misjach. Poniżej znajduje się lista tych obiektów, wraz z listą misji i regionów:

Antique Cannon (Stara armata) - Eastern Bloc - Raid War Museum

Aztec Amulet (Aztecki amulet) - South America - Guatamalan Gold Rush

Cameleon Cloth (Niewidzialny materiał) - Central Asia - Now you Steal It

Code-breaker (Maszyna dekodująca) - Europe - Steal Prototype Automatic Decoder

Crown Jewels (Klejnoty koronne) - Europe - Grab the Garibaldi Crown Jewels

Giant Diamond (Wielki diament) - Southern Africa - Pilfer Giant Diamond

JetPack (Plecak odrzutowy) - Mid-West - Sabotage Jet-Pack Flight Test

Mercury Mirror (Soczewki Merkurego) - Australia - Eye Spy

Oliver the Chimp (Szympans Oliver) - Europe - Monkey Magic

Pete Bog (Zamrożony człowiek) - Antarctica - Coming in from the Cold

Sonic Generator (Generator fal dźwiękowych) - Central Russia - Sound of Music