Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: South America - misje, porady poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Liczba misji: 10

Liczba paneli: 4

Ryzyko: 0 - Evil Genius: South America - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Acquire Peruvian Titanium Source (1)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 żołnierzy najemnych, 2 fizyków kwantowych

Misja ta polega na porwaniu kochanego zwierzątka, należącego do właściciela kopalni tytanu, który nie chciał współpracować. Dzięki czemu tytan będzie nam dostarczany, a to niezbędny składnik do budowy rakiety. Materiały będą składowane w chłodni.

Capture Guard (2)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 1 - "Evil Intentions"

Potrzebni podwładni: 4 robotników

Misja ta polega na uprowadzeniu z Ameryki Południowej wykwalifikowanego strażnika, eksperta od narkotyków. Po przesłuchaniu go otrzymasz strażnika (Guard). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Capture Mercenary Soldier (3)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 25

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 1 strażnik, 4 robotników

Misja ta polega na porwaniu byłego członka sił specjalnych, który obecnie jest szefem policji w Ameryce Południowej i właśnie wybrał się na manewry w rejon lasów deszczowych. Złap go i przesłuchaj, a otrzymasz wtedy żołnierza najemnego (Mercenary). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Collateral Damage (4)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 6 robotników, 4 lokajów

Misja ta polega na wykonaniu pewnej operacji, która zakończy dobre stosunki organizacji P.A.T.R.I.O.T i S.M.A.S.H. Otóż ta pierwsza poluje na terenach drugiej na pewnego handlarza narkotyków. My musimy dotrzeć do niego pierwsi, zabrać jego pieniądze i sprzęt, zamienić miejsce w ruinę - tym sposobem wszystkie podejrzenia padną na P.A.T.R.I.O.T.

Guatamalan Gold Rush (5)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 techników, 5 strażników, 1 naukowiec, 1 żołnierz najemny

Misja ta polega na zrabowaniu niedawno odkrytego przez archeologów złotego miasta Azteków. W tym mieście znajduje się wiele cennych skarbów , których kradzież niewątpliwie zasili nasze fundusze.

Infiltrate and Coerce S.M.A.S.H. (6)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 1 dyplomata

Misja polega na wygraniu (oszukując, ale co z tego?) partii pokera z pewnym ważnym, wysoko postawionym w hierarchii organizacji S.M.A.S.H. urzędnikiem. Kiedy postawi wszystkie swoje pieniądze, i przegra je, tylko poprzez pomoc nam będzie mógł spłacić swój dług.

Island Incursion (7)

Ryzyko: 7

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana zła sława: 15

Dostępność: 300 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 lokajów, 4 biochemików, 4 mówców, 4 dyplomatów, 3 strzelców wyborowych

Misja ta polega na przejęciu wypoczynkowej wyspy Puerto Poti, gdzie zjeżdżają się najmożniejsi tego świata. Rządzona jest ona przez dyktatora, jednak odpowiedni oddział podwładnych powinien spokojnie go usunąć.

Kidnap a Biochemist (8)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 techników, 1 naukowiec

Misja polega na uprowadzeniu wysoko wykwalifikowanego biochemika (Biochemist), pracującego nad Projektem "Utopia" - planem zasiedlenia Marsa. Nie obchodzą nas te plany, a wiedza biochemika, którą zamierzamy z niego wyciągnąć. Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Oilseed Inferno (9)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 3 robotników, 3 strażników, 1 żołnierz najemny

Misja ta polega na zatruciu związkiem chemicznym nasion oleistych. To pozostawi dostawców żywności bez możliwości zaopatrywania ludzi w żywność.

Recruit Moko (10)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: 175 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 1 robotnik

Misja ta polega na rekrutacji Moko - legendarnego wojownika Inków, półboga obudzonego z letargu i pragnącego zemścić się na cywilizowanym świecie, by pomścić swój podbity kraj.