Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Hotel - Hol (Lobby) - koszt, porady poradnik Evil Genius

Hotel - Hol (Lobby)

Koszt: 200 $

Hotelowy hol można wybudować po tym, jak rozdział 1 będzie ukończony. To kolejne pomieszczenie mające na celu zatrzymanie turystów na dłuższą chwilę, by nie szwendali się po wyspie i nie penetrowali twojej bazy. Zapewnia krótki odpoczynek w dzień (ławki, pianino) oraz długi w nocy (hotelowe pokoje). Prócz wymienionych niżej obiektów można tu także wstawić opisane wcześnie drzwi.

[1] Lobby Counter (Recepcja) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 0 - Evil Genius: Hotel - Hol (Lobby) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[1] Lobby Counter (Recepcja) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 0. Jest to miejsce, gdzie turyści od razu pójdą, jeśli wejdą do hotelu. Zabiera to im trochę czasu, co działa na twoją korzyść. Recepcja wymaga jednego podwładnego rodzaju cywilnego do obsługi.

[2] Lobby Bench (Ławka) - koszt: 2500 $, energia: 0, gorąco: 0. Ławki są tanie i nie potrzebują obsługi, idealne by zabrać trochę czasu turystom.

[3] Grand Piano (Pianino) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 0. Pianino przyciąga bardzo dużą uwagę turystów, jednak potrzebny jest jakiś podwładny rodzaju cywilnego do obsługi pianina.

[4] Hotel Room (Sypialnie) - koszt: 10 000 $, energia: 5, gorąco: 0. Nie wymaga obsługi, jednak zabiera energię. Mimo to dobrze jest postawić parę sypialń, aby turyści w nocy spali a nie zwiedzali wyspę i twoją bazę.