Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady
Aktualizacja:
Obiekty na wyspie
Koszt: nie dotyczy
Prócz bazy można postawić niektóre obiekty na zewnątrz. Osobno spełniają funkcje, opisane dokładniej przy każdym przedmiocie.
![[1] Topside Shack (Chata) - koszt: 50 000 $, energia: 0, gorąco: 0 - Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/336/704737781.jpg)
[1] Topside Shack (Chata) - koszt: 50 000 $, energia: 0, gorąco: 0. Jest to mała chatka, w której można wybudować dowolne pomieszczenie. Na początku służy jako skarbiec. Można tu umieszczać korytarze z zamkniętymi drzwiami i / lub pułapkami, przydaje się także do wykonania niektórych celów misji.
[2] Hotel Hub (Budynek hotelowy) - koszt: 100 000 $, energia: 0, gorąco: 0. Hotele służą do ściągania turystów, którzy będą w nich przebywać zamiast penetrować twoją bazę. Po więcej informacji patrz do następnych rozdziałów oraz do rozdziału "Agenci, super-agenci i turyści".
[3] Hotel Wing (Skrzydło hotelowe) - koszt: 50 000 $, energia: 0, gorąco: 0. Rozbudowuje hotel o dodatkowe miejsce. Po więcej informacji patrz do następnych rozdziałów oraz do rozdziału "Agenci, super-agenci i turyści".
![[4] Evil Base Entrance (Wejście do bazy) - koszt: 1500 $, energia: 0, gorąco: 0 - Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/336/704737796.jpg)
[4] Evil Base Entrance (Wejście do bazy) - koszt: 1500 $, energia: 0, gorąco: 0. Podstawowe wejście do bazy, zaczynasz na pierwszej wyspie z takim jednym.
[5] Camouflaged Door (Zakamuflowane drzwi) - koszt: 15 000 $, energia: 5, gorąco: 0. Kamufluje wejście do bazy, można także ustawić poziom bezpieczeństwa jak w zwykłych drzwiach. Polecam ustawić na pierwszy poziom, to wtedy agenci w ogóle nie będą się tymi drzwiami interesować (nie tyczy się to turystów).
[6] Outdoor Sentry Gun (Działko obronne) - koszt: 10 000 $, energia: 7, gorąco: 10. Bardzo chętnie atakowane przez agentów, pozwala osłabiać lub zabijać przeciwników z oznaczeniami (odpowiednio - ogłuszenia i zabicia). Aby wydłużyć czas istnienia działka, zanim nie zostanie zniszczone przez agentów, możesz używać najemników do jego ochrony.
[7] Disguised Sentry Gun (Zakamuflowane działko obronne) - koszt: 20 000 $, energia: 10, gorąco: 2. O wiele lepsze od powyższego, gdyż jest zakamuflowane. O wiele mniejsza szansa, że agenci odkryją takie działko i zniszczą.
[8] Outdoor Security Kamera (Kamera) - koszt: 5000 $, energia: 2, gorąco: 1. Spełnia tą samą funkcję co kamera w bazie (patrz opis korytarza), lecz stawia się ją na zewnątrz. Uważaj, gdyż generuje "gorąco" i wrodzy agenci mogą ją zniszczyć.
[9] Disguised Camera (Zakamuflowana kamera) - koszt: 10 000 $, energia: 2, gorąco: 0. To samo co powyżej, jednak nie generuje "gorąca", gdyż jest zakamuflowana.
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Pomieszczenia
- Evil Genius: Korytarz (Corridor) - koszt, porady
- Evil Genius: Skarbiec (Strongroom) - koszt, porady
- Evil Genius: Koszary (Barracks) - koszt, porady
- Evil Genius: Stołówka (Mess Hall) - koszt, porady
- Evil Genius: Świetlica (Staff Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Pokój kontrolny (Control Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Zbrojownia (Armory) - koszt, porady
- Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Laboratorium (Laboratory) - koszt, porady
- Evil Genius: Archiwa (Archives) - koszt, porady
- Evil Genius: Szpital (Infirmary) - koszt, porady
- Evil Genius: Prywatna siedziba (Inner Sanctum) - koszt, porady
- Evil Genius: Elektrownia (Power Plant) - koszt, porady
- Evil Genius: Chłodnia (Freezer) - koszt, porady
- Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Bar (Lounge) - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Hol (Lobby) - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Kasyno (Casino) - koszt, porady
- Evil Genius: Pomieszczenia
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend
Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista
Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
