Evil Genius: South America - misje, porady
Aktualizacja:
Liczba misji: 10
Liczba paneli: 4

Acquire Peruvian Titanium Source (1)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund
Otrzymywane "gorąco": 30
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"
Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 żołnierzy najemnych, 2 fizyków kwantowych
Misja ta polega na porwaniu kochanego zwierzątka, należącego do właściciela kopalni tytanu, który nie chciał współpracować. Dzięki czemu tytan będzie nam dostarczany, a to niezbędny składnik do budowy rakiety. Materiały będą składowane w chłodni.
Capture Guard (2)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 15
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 1 - "Evil Intentions"
Potrzebni podwładni: 4 robotników
Misja ta polega na uprowadzeniu z Ameryki Południowej wykwalifikowanego strażnika, eksperta od narkotyków. Po przesłuchaniu go otrzymasz strażnika (Guard). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Capture Mercenary Soldier (3)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 25
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"
Potrzebni podwładni: 1 strażnik, 4 robotników
Misja ta polega na porwaniu byłego członka sił specjalnych, który obecnie jest szefem policji w Ameryce Południowej i właśnie wybrał się na manewry w rejon lasów deszczowych. Złap go i przesłuchaj, a otrzymasz wtedy żołnierza najemnego (Mercenary). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Collateral Damage (4)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 10
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 6 robotników, 4 lokajów
Misja ta polega na wykonaniu pewnej operacji, która zakończy dobre stosunki organizacji P.A.T.R.I.O.T i S.M.A.S.H. Otóż ta pierwsza poluje na terenach drugiej na pewnego handlarza narkotyków. My musimy dotrzeć do niego pierwsi, zabrać jego pieniądze i sprzęt, zamienić miejsce w ruinę - tym sposobem wszystkie podejrzenia padną na P.A.T.R.I.O.T.
Guatamalan Gold Rush (5)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 5 techników, 5 strażników, 1 naukowiec, 1 żołnierz najemny
Misja ta polega na zrabowaniu niedawno odkrytego przez archeologów złotego miasta Azteków. W tym mieście znajduje się wiele cennych skarbów , których kradzież niewątpliwie zasili nasze fundusze.
Infiltrate and Coerce S.M.A.S.H. (6)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"
Potrzebni podwładni: 1 dyplomata
Misja polega na wygraniu (oszukując, ale co z tego?) partii pokera z pewnym ważnym, wysoko postawionym w hierarchii organizacji S.M.A.S.H. urzędnikiem. Kiedy postawi wszystkie swoje pieniądze, i przegra je, tylko poprzez pomoc nam będzie mógł spłacić swój dług.
Island Incursion (7)
Ryzyko: 7
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 30
Otrzymywana zła sława: 15
Dostępność: 300 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 5 lokajów, 4 biochemików, 4 mówców, 4 dyplomatów, 3 strzelców wyborowych
Misja ta polega na przejęciu wypoczynkowej wyspy Puerto Poti, gdzie zjeżdżają się najmożniejsi tego świata. Rządzona jest ona przez dyktatora, jednak odpowiedni oddział podwładnych powinien spokojnie go usunąć.
Kidnap a Biochemist (8)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 techników, 1 naukowiec
Misja polega na uprowadzeniu wysoko wykwalifikowanego biochemika (Biochemist), pracującego nad Projektem "Utopia" - planem zasiedlenia Marsa. Nie obchodzą nas te plany, a wiedza biochemika, którą zamierzamy z niego wyciągnąć. Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Oilseed Inferno (9)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 3 robotników, 3 strażników, 1 żołnierz najemny
Misja ta polega na zatruciu związkiem chemicznym nasion oleistych. To pozostawi dostawców żywności bez możliwości zaopatrywania ludzi w żywność.
Recruit Moko (10)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: 175 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 1 robotnik
Misja ta polega na rekrutacji Moko - legendarnego wojownika Inków, półboga obudzonego z letargu i pragnącego zemścić się na cywilizowanym świecie, by pomścić swój podbity kraj.
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Misje
- Evil Genius: Misje - wstęp, porady
- Evil Genius: Antarctica - misje, porady
- Evil Genius: Australia - misje, porady
- Evil Genius: Central Asia - misje, porady
- Evil Genius: Central Russia - misje, porady
- Evil Genius: Cuba - misje, porady
- Evil Genius: East Coast - misje, porady
- Evil Genius: Eastern Bloc - misje, porady
- Evil Genius: Europe - misje, porady
- Evil Genius: Mid West - misje, porady
- Evil Genius: Middle East - misje, porady
- Evil Genius: North Africa - misje, porady
- Evil Genius: North China - misje, porady
- Evil Genius: Pacific Allies - misje, porady
- Evil Genius: Polynesia - misje, porady
- Evil Genius: Siberia - misje, porady
- Evil Genius: South America - misje, porady
- Evil Genius: Southeast Asia - misje, porady
- Evil Genius: Southern Africa - misje, porady
- Evil Genius: The Indian Subcontinent - misje, porady
- Evil Genius: West Coast - misje, porady
- Evil Genius: Misje
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend

Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista

Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.