Evil Genius: West Coast - misje, porady
Aktualizacja:
Liczba misji: 10
Liczba paneli: 5

American Crime Lord (1)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta 30 sekund
Otrzymywane "gorąco": 5
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: jeden z celów misji rozdziału 2 - "Head of the Underworld"
Potrzebni podwładni: 5 techników
Misja polega na odnalezieniu i sprowadzeniu na wyspę jednego z bossów świata przestępczego, czyli Marvina de Luki.
Entice Mercenary Scientist (2)
Ryzyko: 3
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 15
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"
Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców
Misja polega na przekonaniu młodego, niedocenionego naukowca, którego ominął awans, by przyłączył się do nas i pomógł nam rozpracować Kodeks Wiedzy.
Felonious Fund-Raiser (3)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 6 lokajów
Misja polega na włamaniu się do studia TV i puszczenia naszej transmisji zamiast popularnego programu telewizyjnego.
Frikken Laser (4)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 3 - "Better Living Through Chemistry"
Potrzebni podwładni: 2 techników, 2 strażników
Misja polega na kradzieży z amerykańskiego laboratorium nowej generacji lasera (Laser), który pozwoli na prowadzenie badań naukowych.
Golden Opportunity (5)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 10 robotników
Misja polega na podłożeniu bomb pod Fort Lancaster - składnicy złota, w której okresowo część strażników przeniesiono do innego fortu. Osłabiony magazyn powinien być łatwym celem.
Kidnap Ancient Martial Artist (6)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 strażników, 1 żołnierz najemny
Misja polega na porwaniu amerykańsko-azjatyckiego mistrza sztuk walki (Martial Artist), który opuścił swoje doskonale chronione dojo, by udać się na turniej. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Out Clubbing (7)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 6 strażników, 4 żołnierzy najemnych
Misja polega na pokazaniu jak jesteśmy źli. Zrobimy to w następujący sposób - w miejscu, gdzie jest kręcony głośny film, na oczach ludzi i kamer dokonamy rzezi młodych fok.
Seize Hollywood Playboy (8)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 lokajów, 1 mówca
Misja polega na uprowadzeniu playboya (Playboy), człowieka czarująco przystojnego i obdarzonego niezwykłym talentem przekonywania. Playboy wypoczywa obecnie w Kaliforni, otoczony haremem pięknych i niebezpiecznych kobiet, które chronią go i zapewniają mu rozrywkę. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Steal the Fourth Cursed Totem Pole Section (9)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: 155 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 5 lokajów
Misja polega na pozyskaniu czwartej części zaklętego totemu, która znajduje się w Meksyku. Element ten po zdobyciu zostanie dostarczony do koszar.
Steal the Library Blueprints (10)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: misja dostępna już na początku
Potrzebni podwładni: 2 robotników
Misja polega na kradzieży matryc i nowych materiałów budowlanych z pewnego kalifornijskiego uniwersytetu. Dzięki temu uzyskamy dostęp do archiwów (Archives).
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Misje
- Evil Genius: Misje - wstęp, porady
- Evil Genius: Antarctica - misje, porady
- Evil Genius: Australia - misje, porady
- Evil Genius: Central Asia - misje, porady
- Evil Genius: Central Russia - misje, porady
- Evil Genius: Cuba - misje, porady
- Evil Genius: East Coast - misje, porady
- Evil Genius: Eastern Bloc - misje, porady
- Evil Genius: Europe - misje, porady
- Evil Genius: Mid West - misje, porady
- Evil Genius: Middle East - misje, porady
- Evil Genius: North Africa - misje, porady
- Evil Genius: North China - misje, porady
- Evil Genius: Pacific Allies - misje, porady
- Evil Genius: Polynesia - misje, porady
- Evil Genius: Siberia - misje, porady
- Evil Genius: South America - misje, porady
- Evil Genius: Southeast Asia - misje, porady
- Evil Genius: Southern Africa - misje, porady
- Evil Genius: The Indian Subcontinent - misje, porady
- Evil Genius: West Coast - misje, porady
- Evil Genius: Misje
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend

Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista

Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.