Evil Genius: Elektrownia (Power Plant) - koszt, porady

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Elektrownia (Power Plant)

Koszt: 150 $

Jest to niezwykle ważne pomieszczenie, absolutnie niezbędne po tym, jak wybudujesz pokój kontrolny. W elektrowni właśnie znajdować się będą generatory produkujące energię, bez której twoja baza nie może funkcjonować. Jeśli będziesz miał za mało energii, to światło w bazie zgaśnie i wszystkie urządzenia przestaną działać. Jeśli masz wybudowane generatory zapasowej energii, to minie trochę czasu, zanim ona się wyczerpie. Jednak o wiele lepiej nie budować zapasowych generatorów, a wybudować więcej zwykłych, a także trzymać elektrownię na samym końcu bazy, gdyż obiekty generują dużo "gorąca", a agenci-sabotatorzy bardzo lubią je niszczyć. Pamiętaj, aby do generatorów była możliwość dojścia, gdyż technicy będą od czasu do czasu je naprawiać. Aby generatory się nie przegrzały i wybuchły (np. po postawieniu nowych obiektów i nie spojrzeniu ile energii one zabiorą) możesz wyłączyć niektóre pomieszczenia - te, w których masz postawiony zegar (Time Clock). Po prostu ustaw pasek na czerwony, najbliższy lewej strony kwadrat. Dostęp do elektrowni uzyskasz wtedy, gdy będziesz zużywał 18 jednostek energii.

[1] Power Generator (Generator mocy) - koszt: 10 000 $, energia: +15, gorąco: 5 - Evil Genius: Elektrownia (Power Plant) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[1] Power Generator (Generator mocy) - koszt: 10 000 $, energia: +15, gorąco: 5. Dostarcza 15 jednostek energii.

[2] Capacitor (Generator energii zapasowej) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 2. Przez chwilę zaopatruje bazę w energię, jeśli nie dostarczają jej generatory w należytej ilości.

[3] *Disguised Power Generator (Zakamuflowany generator mocy) - koszt: 20 000 $, energia: +15, gorąco: 5. Działa tak samo jak zwykły generator, ale agenci go ignorują, gdyż jest zakamuflowany.

[4] *Nuclear Power Station (Nuklearny generator mocy) - koszt: 25 000 $, energia: +35, gorąco: 10. Dostarcza 35 jednostek energii i zajmuje mniej miejsca.

[5] *High Density Capacitor (Lepszy generator energii zapasowej) - koszt: 15 000 $, energia: 0, gorąco: 1. Spełnia tą samą funkcję co zwykły generator energii zapasowej, lecz dłużej zaopatruje bazę w energię.

Podobało się?

0

Evil Genius

1 października 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2005-02-04
17:09

katrin20 Legend

katrin20
👍

Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D

Komentarz: katrin20
2005-02-08
23:39

Mad_Angel Legionista

Mad_Angel
😈

Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]

Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>

Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D

Komentarz: Mad_Angel
2005-02-08
23:40

Stranger Konsul

Stranger
😜

a to zes sie POPiSal znajomoscia polityki ;)

Komentarz: Stranger
2005-02-10
01:19

zanonimizowany76076 Generał

Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)

Komentarz: zanonimizowany76076

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl