Evil Genius: Central Russia - misje, porady

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Liczba misji: 8

Liczba paneli: 5

Ryzyko: 3 - Evil Genius: Central Russia - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Hack into Automated Defense Network (1)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 10 techników

Misja polega na pogorszeniu stosunków między organizacjami P.A.T.R.I.O.T. i H.A.M.M.E.R. Włam się do bazy z silosami rakietowymi i zmodyfikuj czujniki tak, by nawet stado ptaków uruchamiało proces wystrzeliwania rakiet.

Lure the Cosmonaut (2)

Ryzyko: 8

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 9 - "Doomsday Beacons"

Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 naukowców, 2 mistrzów sztuk walki

Misja polega na włamaniu się do komputerów zarządzającymi lotami kosmicznymi i zmiany punktu docelowego z portu kosmicznego na naszą wyspę. Dzięki temu przybędzie do nas niezwykle utalentowany i dysponujący ogromną wiedzą kosmonauta, który posłuży informacjami dotyczącymi budowy satelity. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Raid Secret Submarine Pens (3)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 2 robotników, 2 lokajów, 2 strażników, 2 techników

Misja polega na sabotowaniu systemu nawigacyjnego nowych łodzi podwodnych z nuklearnym napędem, które H.A.M.M.E.R. będzie niedługo testować. Gdy łodzie wypłyną, zmienią kurs na USA - co powinno przypomnieć czasy zimnej wojny i wywołać sporo zamieszania.

Sound of Music (4)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 6 robotników, 4 techników

Misja polega na wywołaniu buntu w głębi Rosji, by sprowokować policję do użycia nowego wynalazku , wykorzystującego fale dźwiękowe do pacyfikowania tłumów. Gdy tylko wynalazek się pojawi, ukradniemy go sprzed oczu władz.

Steal the Second Cursed Totem Pole Section (5)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: 135 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 strażników

Misja polega na pozyskaniu drugiej części zaklętego totemu, która znajduje się w Azerbejdżanie. Element ten po zdobyciu zostanie dostarczony do archiwów.

Take Guard Hostage (6)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 1 - "Evil Intentions"

Potrzebni podwładni: 2 robotników

Misja polega na uprowadzeniu twojego byłego podwładnego, który teraz pracuje jako strażnik. Normalnie najlepiej byłoby go zabić, jednak lepiej uprowadzić go i przesłuchać. Gdy go przesłuchasz, otrzymasz strażnika (Guard). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Take Scientist Hostage (7)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 25

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 2 techników, 4 robotników

Misja ta polega na uprowadzeniu naukowca z laboratorium w Rosji. Przed budynkiem trwa właśnie pikieta zorganizowana przez greenpeacowców. To doskonała okazja na porwanie, gdyż ochrona laboratorium zajęta jest czym innym. Złap i przesłuchaj cel, a otrzymasz naukowca (Scientist). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Uber-Loot: Arc of the Covenant (8)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 6 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 5 - "Loot and Pillage"

Potrzebni podwładni: 8 strażników

Misja ta polega na kradzieży odkrytego przypadkiem artefaktu , czyli Arki Przymierza. Ten legendarny, a nawet mityczny przedmiot, odkryto burząc skały w poszukiwaniu nowych miejsc na silosy rakietowe. Zanim grupa archeologów przyjedzie do Rosji, Arka Przymierza powinna już być twoja. Jest to jeden z sześciu niezwykle cennych przedmiotów (Uber-Loot).

Podobało się?

0

Evil Genius

1 października 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2005-02-04
17:09

katrin20 Legend

katrin20
👍

Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D

Komentarz: katrin20
2005-02-08
23:39

Mad_Angel Legionista

Mad_Angel
😈

Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]

Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>

Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D

Komentarz: Mad_Angel
2005-02-08
23:40

Stranger Konsul

Stranger
😜

a to zes sie POPiSal znajomoscia polityki ;)

Komentarz: Stranger
2005-02-10
01:19

zanonimizowany76076 Generał

Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)

Komentarz: zanonimizowany76076

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl